Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har samme "problemet" som deg. Har SÅ lyst på slike drops som heter rustne spiker.. Ganske sikker på at de ikke produseres lenger :/Jeg har veldig lyst på dundersalt,men klarer ikke finne det i noen butikker...
Nille skal ha deHar samme "problemet" som deg. Har SÅ lyst på slike drops som heter rustne spiker.. Ganske sikker på at de ikke produseres lenger :/
Rustne spikre finner jeg på både bensinstasjoner og MenyHar samme "problemet" som deg. Har SÅ lyst på slike drops som heter rustne spiker.. Ganske sikker på at de ikke produseres lenger :/
Nille skal ha dekjøpte dundersalt der for noen uker siden
![]()
To livreddereRustne spikre finner jeg på både bensinstasjoner og Meny
Så du virkelig rustne spiker der? Det må jeg sjekke!Nille skal ha dekjøpte dundersalt der for noen uker siden
![]()
Åh har ikke funnet de noe sted her jeg bor (Vestfold) ..:/Rustne spikre finner jeg på både bensinstasjoner og Meny
Åh har aldri hørt om lakris er farlig! Står jo ikke på listen fra Helsevesenet om matvarer man bør unngå heller. Må definitivt undersøkesVet noen her.... I mangel på rustne spikere kjøpte mannen salte sild (nam) men googlet lakris og fant at gravide ikke skal spise noe særlig av det... Kan visst hemme morkaken og vekst etc. Er dundersalt el rustne spikere også dumt da? El tenker dere litt går greit...?