Cravings

Wasa Havre knekkebrød med Bremykt og Jarlsberg :p

Ristet brødskive med meieri seter smør, økologisk jordbærsyltetøy og bananskiver på :)

Ferskpresset appelsinjuice!

Fullkornsris med hollandaisesaus..

Hmmm.... namnam

O'boy!

Jordbær! Pleier ikke kjøpe det utenfor sesongen, men denne våren knekker jeg her gang jeg er på butikken.

Nå fikk jeg også lyst på rustne spikere da jeg leste det :p Får se om de har det på en bensinstasjon i nærheten :D Ellers er det stadig ting jeg ikke orker pga kvalme (listen utvides stadig :/ ), men smaker alltid godt med jordbær og har ofte lyst på cola men prøver å unngå det pga coffein-innhold. Er også veldig glad i iskaldt vann av alle ting (må være iskaldt og gjerne m sitron el lime i).

Vet noen her.... I mangel på rustne spikere kjøpte mannen salte sild (nam) men googlet lakris og fant at gravide ikke skal spise noe særlig av det... Kan visst hemme morkaken og vekst etc. Er dundersalt el rustne spikere også dumt da? El tenker dere litt går greit...?

Vet noen her.... I mangel på rustne spikere kjøpte mannen salte sild (nam) men googlet lakris og fant at gravide ikke skal spise noe særlig av det... Kan visst hemme morkaken og vekst etc. Er dundersalt el rustne spikere også dumt da? El tenker dere litt går greit...?
Åh har aldri hørt om lakris er farlig! Står jo ikke på listen fra Helsevesenet om matvarer man bør unngå heller. Må definitivt undersøkes :)

Jeg snakket med legen ang det med lakris og siden jeg har lavt blodtrykk , mente ho at jeg kunne spise lakris uten problemer , må jo opp i ganske store menger før det er skadelig :)

Back
Topp