Cravings

Dirgfrid

Betatt av forumet
Har dere begynt å kjenne etter noen matvarer eller liknende dere bare MÅ ha?

Jeg har ikke kjent noe på det. For min del har det vært fler matvarer jeg ikke har hatt lyst på, en noe jeg bare må ha NÅ. Men i dag måtte jeg plutselig drikke et glass melk, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde! Bruker det jo på frokostblanding og sånn, men nå var det veldig godt å drikke et glass også ☺️

Nope, jeg har ikke hatt noe spesielt med cravings i noen av mine tidligere svangerskap heller. Kanskje litt mer lyst på spekemat enn vanlig, men det er fordi jeg ikke kan spise det akkurat nå. :)

Jeg har ingenting sålangt, men er bare 4+5 da. Så lenge det ikke er sjokolade og usunnheter, tar jeg det med glede :-P

Eneste jeg ikke klarer smak elle lukt av er ostepop, som til vanlig er favoritten :-P
Klarer ikke deoen eller parfymen til gubben heller, å d er likt som sist :-/
Har fått smådilla på kokt egg, sour cream & onion chips, salt lakris å surt godteri...:-P

Lakris i form av den lille som heter kick med blått papir !

Love, love, love it:-):-)

Er nok flere ting som ikke frister, sjokolade for eksempel - har jeg som vanligvis er sjokoman, overhodet ikke lyst på.... Snodig:-)

Har fått mer lyst på frukt :) og det er helt greit!

Blitt hekta på salat!! Ingenting annet som frister noe særlig egentlig..
Men savner 2-3 kanner kaffe om dagen :-P

Frukt, salt mat, leverpostei på brødskiva :)
Til middag: har bare lyst på karbs som grøt, pannekaker etc..
Mer at det er ting jeg ikke har så lyst på, spesielt rødt kjøtt, bacon og bernaise, takler ikke tanken en gang :o

Er langt fra å ha cravings...
Men det som frister mest nå er faktisk frukt, som ananas og jordbær.

Jeg spiser mye knekkebrød, salt fisk og ting som er tørt, har vært superkvalm! Og utrolig kvalmende sultfølelse som kommer til en stadighet. Jeg spiser som om jeg har fått en bendelorm :/ men hæler ikke pepsi max og farris! Jeg blir uvell av tanken! Og pepsi max har jeg vært så avhengig av før :)

Jeg har mer som jeg ikke har lyst på!:) tanken på mat gjør meg kvalm!:( fram til idag har det vært oppskåret eple som er det eneste jeg klarer å ha på brødskiva:) jeg har bestndig vært glad i frukt, og merker nå at det er det som er lettest å få ned:)

Har opplevd å absolutt IKKE ha lyst på det meste. Bare tanken på feil ting kan gi meg gåsehud og brekninger. Kan ikke åpne kjøleskapet lenger, da alle luktene der inne er helt GRUSOMME hehe.. Har slitt med veldig kvalme siden uke 6. Har vel igrunn for det meste kun fått i meg isvann, sure appelsiner og sure kiwi siden da (anbefaler det altså). Alt annet må tvinges ned motvillig for å få litt næring..

Frukten Physalis og alt av grønt med bernaise saus er vel det jeg har fått.. og melk!

Her frister nesten ingen , har fått totalt avsmak på kylling , grøsser bare med tanken :p det eneste som har frister er rett og slett , kebab , mcDonalds, kinamat og pizza. Normalt så går det i yogurth og frukt , kan ikke akkurat leve på junk food :p

Appelsinjuice ☺

Back
Topp