Cravings!;)

Noen som har fått dilla på noe? Jeg er blitt verldig hekta på oppskjært grønneple! Jo surere jo bedre! Og vaniljestang isen!!!:woot:
Grønneple er supernam! Og hockeypulver :p
Og dundersalt og salt lakris :D Åsså MÅ jeg bare ha agurk på brødskiva :p
Drikker masse melk!

Det går mye i grovt og grønt her også! Og melk! Og ordentlige middager som metter. Supper og salater holder liksom ikke. :pSjokolade frister absolutt ikke, selv om jeg vanligvis elsker det.

Ikke så glad i kaffe lenger jeg heller, men kan bli litt cola for uggenheten og trøttheten.

Har det sånn som flere av dere. Får plutselig lyst på noe spes som jeg bare må ha ;) ja også o'boy da ;)

Bare MÅTTE ha leverpostei i begynnelsen, men det har gått over nå. Har overhodet ikke lyst på det lenger. Nå har jeg mest lyst på is, men ingen spesiell type, så tror det er mest at jeg vil ha noe som er skikkelig, skikkelig kaldt. Får lage meg noen isbiter og se om det hjelper :P

årh.......... den Baguetten smaker jeg i munnen... Må lage snart!!! :) (- paprika da) :p

mange "må ha" ting på lista mi nå! greit med litt variasjon :) Sjokolade frister svært lite her og. jeei :)
Spiste igjen nå nettopp :p det var nydelig :D og 3 store glass appelsin juice ❤️

Røde epler oppskjært i biter, appelsinjuice, rundstykker. Ellers matvarer med frisk smak, eller ting som er crispy.
Før elska jeg pepsi max, nå blir jeg kvalm bare av tanken og har ikke drikt det på flere uker.. Blir også kvalm av lukt av kjøtt/stekelukt..
Er enig med flere av dere at jeg plutselig får lyst på noe, og så går lysten over når det er spist.. :)

Jeg har lagt meg nå, å når jeg leste alt dette nå så ble jeg sulten! Det blir grov baguett med salat ost å skinke til frokost imorgen! Åja melk, den glemte jeg! Har alltid drukket veldig mye melk! Å gjør det vertfall nå! Syns det hjelper når jeg er kvalm faktisk:p

Knekkebrød med leverpostei og iste:p I tillegg er det helt håpløst å planlegge middager, for jeg aner ikke hva jeg har lyst på før rett før det skal spises:p

Jeg har to ting jeg må ha nå for tiden, det ene er bearnaise-saus fra christian potier (ikke for seg selv nei, til middag gjerne) og det andre er brødskiver med majones og tomatskiver (som må være rett fra kjøleskapet). :) :P

Jeg har to ting jeg må ha nå for tiden, det ene er bearnaise-saus fra christian potier (ikke for seg selv nei, til middag gjerne) og det andre er brødskiver med majones og tomatskiver (som må være rett fra kjøleskapet). :) :P
Ooohhh, skive med tomat og majones hørtes godt ut!! Eller tenk knekkebrød med den komboen... Nam... Skulle lest dette litt før, for jeg var akkurat på butikken!! Og vi har ikke tomat...

Men her går det mest i knekkebrød med alt mulig av pålegg egentlig:-) til og med kaviar med fiskepudding var godt på knekkebrød om dagen:-)

Jeg har ikke noe cravings, men har gått i mye blå druer er mer for å unngå å ty til sjokolade :p

Har ikke noe særlf cravings men ingen matlyst i det hele tatt så her går det mye i klumpefrie supper! Noe som faktisk går helt supert å spise er grovbrød med banan så der blir det mye av :) håper for mannen sin skyld at jeg ikke får noe særlig cravings :p

Jeg spiser masse,skive med eggesalat med kald melk til, må plutselig ha, så har gitt mannen klar beskjed om at det må finnes eggesalt i huset til en vær tid ( ikke istand til å lage selv, da jeg ironisk nok brekker med av lukten av nykokt egg!!). I tillegg går det mye i potetskruer og sur sild og saltsild (godteri altså). Og ikke minst klementriner. Blir krise når det ikke er å finne lengre i butikken... Jeg drikker en 1/2 liter cola hver dag for å holde kvalmen unna, så tennene min får gjennomgå om dagen :blackeye:

Her går det i ritz kjeks om dagen, mest for at det hjelper på kvalmen. Var ikke veldig fornøyd når jeg stod opp i dag og fant ut at gubben hadde spist opp resten av pakka mi! Han var pent nødt til å kjøpe mer til meg :P

Har ikke noe matlyst egentlig grunnet kvalmen, men sulten som en hest for tia:p noen ganger popper det opp sånne DET hadde vært godt nå, tanker, men det går fort over. Lakris og type søppeldynga drops funker. Men ellers ikke noe godteri.

Jeg vil ha epler. Men jeg er allergisk. Vil ha melk, men jeg er allergisk. Jeg vil ha Alt jeg ikke tåler.

Jeg klarer ikke å skjønne den der melka dere drikker :P Jeg er glad i melk, men nå blir det alt for mektig og jeg blir kvalm. Har aldri drukket appelsinjuice før, men nå har jeg begynt med det.

I begynnelsen var det baconpostei.. Nå takler jeg det ikke... I hele jula spiste jeg hvitost og kaviar. Spiser fortsatt en del ost med paprika. Er vel for jeg ikke får i meg melk :)

Men dere må prøve appelsinene på Rema1000!!! jeg har spist mange kilo :P

Back
Topp