Evita
Elsker forumet
Grønneple er supernam! Og hockeypulverNoen som har fått dilla på noe? Jeg er blitt verldig hekta på oppskjært grønneple! Jo surere jo bedre! Og vaniljestang isen!!!![]()
Og dundersalt og salt lakris
Drikker masse melk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grønneple er supernam! Og hockeypulverNoen som har fått dilla på noe? Jeg er blitt verldig hekta på oppskjært grønneple! Jo surere jo bedre! Og vaniljestang isen!!!![]()
Spiste igjen nå nettoppårh.......... den Baguetten smaker jeg i munnen... Må lage snart!!!(- paprika da)
mange "må ha" ting på lista mi nå! greit med litt variasjonSjokolade frister svært lite her og. jeei
![]()
Ooohhh, skive med tomat og majones hørtes godt ut!! Eller tenk knekkebrød med den komboen... Nam... Skulle lest dette litt før, for jeg var akkurat på butikken!! Og vi har ikke tomat...Jeg har to ting jeg må ha nå for tiden, det ene er bearnaise-saus fra christian potier (ikke for seg selv nei, til middag gjerne) og det andre er brødskiver med majones og tomatskiver (som må være rett fra kjøleskapet).![]()
![]()
Oh det fikk jeg skikkelig lyst på nå!![]()