Cravings, hva MÅ du ha?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Valhin, 26 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kelly86 Andre møte med forumet

Vannmelon, leverpostei+rødbeter, eplejuice, druer, var hekta på "kick", men det er over nå.

2. Ellyfant Betatt av forumet

Her går det mye salt kjeks og eplejuice! Og drømmer stadig om pommes frites :p

3. LilleNea Elsker forumet Marslykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Kalde Pink lady epler må være fast i kjøleskapet.. Det er gjerne nattmaten min også :)

• Liker Liker x 1
  4. unnle Elsker forumet

Frukt. Nektarin , epler, plommer mmm

5. Valhin Betatt av forumet

Leverpostei (grov type) hadde jeg også helt i starten dilla på. Det samme med sjokolademelk :p For min del endrer det seg litt gjennom svangerskapet.

6. MzMillie Forelsket i forumet

Har dilla på saftis type mr.freeze o.l.

Ellers får jeg også plutselig lyst på forskjellige ting. Særlig hvis jeg ser noen andre spise noe, på tv f.eks...

Her om dagen så jeg et bilde av Maltesers, det var vel her inne, og fikk sykt lyst på det, men finner det ingen steder! Like før jeg bestiller fra sverige :D

7. Pedal Gift med forumet

Vannmelon!! Hele tiden :happy:
    Andre ting kommer og går litt.....

8. Lykkeliten-19 Blir kjent med forumet

Må ha sjokolademelk hver morgen. Ellers salte chips og appelsiner:Heartred

9. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Haha, beklager det :p Eneste sjokoladen jeg hadde lyst på de første ukene. Kom over det på ferie i Spania, kjøpte med meg 2 digre poser som fortsatt ligger urørt i kjøleskapet :joyful:

• Liker Liker x 1
  10. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Jeg har fått dilla på vann med isbiter. Eller rettere sagt isbiter med litt vann :p Knasker det som sukkertøy, skjønner ikke at jeg ikke får ising i tennene :)

11. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Samme her :p

• Liker Liker x 1
  12. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Har ingen, men merker at jeg liker ting jeg ikke har likt før :D

13. Minnimamma Betatt av forumet

Må ha salte-supper.. Lager sånn pose supper fra Toro :p har selv en teori om at det er kroppens signaler om behov for vann.. Sliter litt med hodepine for tiden :(

14. Shishi Glad i forumet Marslykke 2016

Har ingen jeg heller, men foretrekker ting som jeg ikke spiste så mye før..

15. Orkidee Elsker forumet

Spiser mye gulrøtter for tiden :) ikke noe stor fan av sjømat noe jeg egentlig er veldig glad i ;)

16. Valhin Betatt av forumet

Her er det taco som regjerer i heimen om dagen :D

17. bomsa Flørter med forumet

Ikke de store cravingsa enda her.... sist var det klementiner spiste uendelige mengder.... å taco å all annen `grapsemat` klarte jeg ikke tanken på en gang... det begynner å komme litt igjen da, til mannens store fortvilelse :p

18. Mammasom19 Forelsket i forumet

Jeg MÅ ha vaniljekesam med druer og jordbær. I tillegg spiser jeg endel supper, type rett i koppen osv. Drakk også endel oboy en periode, men nå tenker jeg konstant på kaffi... Hadde det ikke vært slik at man skal ha så lite som mulig hadde jeg nok drukket i det uendelige!

Kan ikke fordra tacokrydder og tikka masala. Fra da symptomene kom har jeg ikke klart tanken på det engang :p

19. Valhin Betatt av forumet

Er det mange som det forandrer seg hos her?

20. lykkelise<3 Forelsket i forumet

Det forandrer seg her hver dag :p aldri lyst på det samme. Får sykt lyst på noe, så spiser jeg det, og etter ett tygg er jeg lei og har lyst på noe annet neste dag :)

Del denne siden