Cravings, hva MÅ du ha?

Vannmelon, leverpostei+rødbeter, eplejuice, druer, var hekta på "kick", men det er over nå.
 
Kalde Pink lady epler må være fast i kjøleskapet.. Det er gjerne nattmaten min også :)
 
Frukt. Nektarin , epler, plommer mmm
 
Leverpostei (grov type) hadde jeg også helt i starten dilla på. Det samme med sjokolademelk :p For min del endrer det seg litt gjennom svangerskapet.
 
Har dilla på saftis type mr.freeze o.l.

Ellers får jeg også plutselig lyst på forskjellige ting. Særlig hvis jeg ser noen andre spise noe, på tv f.eks...

Her om dagen så jeg et bilde av Maltesers, det var vel her inne, og fikk sykt lyst på det, men finner det ingen steder! Like før jeg bestiller fra sverige :D
 
Har dilla på saftis type mr.freeze o.l.

Ellers får jeg også plutselig lyst på forskjellige ting. Særlig hvis jeg ser noen andre spise noe, på tv f.eks...

Her om dagen så jeg et bilde av Maltesers, det var vel her inne, og fikk sykt lyst på det, men finner det ingen steder! Like før jeg bestiller fra sverige :D
Haha, beklager det :p Eneste sjokoladen jeg hadde lyst på de første ukene. Kom over det på ferie i Spania, kjøpte med meg 2 digre poser som fortsatt ligger urørt i kjøleskapet :joyful:
 
Jeg har fått dilla på vann med isbiter. Eller rettere sagt isbiter med litt vann :p Knasker det som sukkertøy, skjønner ikke at jeg ikke får ising i tennene :)
 
Har ingen, men merker at jeg liker ting jeg ikke har likt før :D
 
Må ha salte-supper.. Lager sånn pose supper fra Toro :p har selv en teori om at det er kroppens signaler om behov for vann.. Sliter litt med hodepine for tiden :(
 
Har ingen jeg heller, men foretrekker ting som jeg ikke spiste så mye før..
 
Spiser mye gulrøtter for tiden :) ikke noe stor fan av sjømat noe jeg egentlig er veldig glad i ;)
 
Ikke de store cravingsa enda her.... sist var det klementiner spiste uendelige mengder.... å taco å all annen `grapsemat` klarte jeg ikke tanken på en gang... det begynner å komme litt igjen da, til mannens store fortvilelse :p
 
Jeg MÅ ha vaniljekesam med druer og jordbær. I tillegg spiser jeg endel supper, type rett i koppen osv. Drakk også endel oboy en periode, men nå tenker jeg konstant på kaffi... Hadde det ikke vært slik at man skal ha så lite som mulig hadde jeg nok drukket i det uendelige!

Kan ikke fordra tacokrydder og tikka masala. Fra da symptomene kom har jeg ikke klart tanken på det engang :p
 
Back
Topp