Cravings, hva MÅ du ha?

Mye forskjellig :p Litt forskjellig fra dag til dag. Rødbeter, sylteagurk, knekkebrød, reker, tomat, kremost, baguett er vel hitten akkurat nå :)
 
I dag MÅTTE jeg ha solo!! :p solo super og solo m/ bringebær og rabarbra. Med isbiter! Ble helt vill i øya før butikken åpna :D
 
Jeg spiser mengder med cherrytomater om dagen :p Herregud det er så godt! Og for å ikke snakke om cola :D
 
Går mye i kakao her og druer! Og syrlige ting. Ikke noe glad i krydret mat!
 
Iskaldt vann med isbiter... Klarer ikke verken brus eller juice mer.. Av mat så spiser jeg det jeg tror holder seg nede..
 
Sterk Shin Ramyun med egg med fersk mais kolbe og annet grønt til. Sterk mat generelt og Sushi.. NAM
 
Har forskjellige diller i perioder, nå er det:

En halv pakke ekstra stort beger vaniljeyoughurt , en hel stor banan, og en halv pakke frosne bringebær oppi en blender. Litt melk og vrom , vrom. Justere til ønsket tykkelse med melk , drikke i halvliters glass med sugerør. Nok til en liter sånn at andre også kan smake. Utrolig godt og ganske sunt ( foruten om litt sukker som finnes i vaniljeyoughurten). Minner litt om iskrem milkshake, men er det jo ikke :happy:
 
Hadde noen uker med hjemmelagd grønnsakssuppe og noen med havregryn:) men eller går det i appelsinjuice:)
 
Ostepop er det eneste jeg får sånn "må ha nå" :p Hehe..
 
Toast med ost og salami (steker salami en litt i stekepanna først slik at jeg er sikker på at den er gjennomvarm) og generelt ostesmørbrød. Er totalt avhengig :D
 
Kokte poteter :-D har det til middag flere ganger i uka, spiste det aldri før..
 
Back
Topp