Cravings/avsky

Her blir det alle former av leverpostei med sur agurk,tomat og tyttebær syltetøy oppå. Har med på siden sur sild i sennep og rømme blandet sammen.. Blir så kvalmen når jeg ser på dette men madamen mener det smaker helt topp!

Er så veldig veldig plagsomt å finne noe man virkelig craver og ikke blir kvalm av, og så få totalt avsmak på det rett etter. Mannfolket hadde handlet inn masse av ting jeg plutselig hadde veldig lyst på, men nå tåler jeg ikke å se det i kjøleskapet engang :hilarious: dyrt å være i første trimester!

Er i utgangspunktet ikke en søtmons, er mest glad i middagsmat, særlig middelhavsmat. Vi er i Thailand over jul/nyttår og har fått avsky mot alt det søte og veldig fet og krydret mat. Har mest lyst på lett mat, grønnsaker og frukt. Gleder meg til kaffekoppen hver morgen… Med en banan først, hvis ikke blir jeg kvalm haha

Helt ærlig ikke tenkt på det! Har drukket i tidligere svangerskap uten problem og uten å tenke på det. Men måtte sjekke nå siden du nevnte det. Jeg drikker fra merket «norsk kombucha» og den skal visst være pasteurisert :happy:
Oh, jeg har også drukket masse kombucha uten å tenke på om den er pasteurisert. Hadde kanskje vært litt forsiktig med hjemmelaget, men de man får i butikken tenker jeg må være safe!

Jeg har altså helt latterlig sterk avsmak på kaffe. Det er så ille at jeg får helt brekninger bare av å tenke på kaffe (og å skrive om det nå) og får litt ick av folk som drikker kaffe også, jeg synes de er dumme og ekle som har i seg det skvipet! Vanligvis elsker jeg kaffe selv :bag:

Selv merker jeg ingenting foreløpig til cravings, men matinntaket har fått seg en stopper. Taco syns jeg f.eks er veldig godt, vi hadde det i går og da var det lenge siden forrige gang. Fikk i meg ei lefse….. spiser vanligvis 2-3 :hilarious: Hadde ikke lyst på noe godt på kvelden heller, satt alene i sofaen etter barna var lagt og stirret på tv uten så mye som et glass med brus:laughing002

Jeg har altså helt latterlig sterk avsmak på kaffe. Det er så ille at jeg får helt brekninger bare av å tenke på kaffe (og å skrive om det nå) og får litt ick av folk som drikker kaffe også, jeg synes de er dumme og ekle som har i seg det skvipet! Vanligvis elsker jeg kaffe selv :bag:
Hahaha, hadde sånn her i en dag! Men så ville jeg ha kaffe igjen dagen etter :wacky:

Har hatt det sånn i tidligere svangerskap selv, så venter bare på at det kommer igjen nå også:hungover:

Kaffe smaker ikke godt, noe jeg synes er så trist! Kaffekoppen på morgenen var liksom kos start på dagen!
Ellerså er det nystekte lyse rundstykker med masse meierismør eller baconpostei på! Og pommes frittes.. jeg har lyst på det 24/7.. helst de fra mc Donald

Back
Topp