Cravings/avsky

Var på den årlige familiejulelunsjen på et hotell i dag, men pinnekjøttet og rotmosen smakte skikkelig fælt :sorry: og det var bare meg som ikke syntes det var godt, så nå vet jeg hva jeg skal velge bort resten av jula :hilarious:

Har lyst på alt med kvitlaukssmak :Heartred I går hadde me berre litt heimelaga kvitlauksdressing men ingen ting som passa til, så då tok eg liksågodt å dyppa husmannknekkebrød i :happy:

Var på den årlige familiejulelunsjen på et hotell i dag, men pinnekjøttet og rotmosen smakte skikkelig fælt :sorry: og det var bare meg som ikke syntes det var godt, så nå vet jeg hva jeg skal velge bort resten av jula :hilarious:
Åhhh! Nei! Tenk om julematen ikke smaker godt. Det har jeg ikke tenkt på en gang, skal på tradisjons tro julebuffet til helgen, så spent på hvordan det blir. Jeg er den som oftest går både 2,3 og 4 runder på buffet, så her blir det ikke mulig å skule noe. Haha

Hadde ingen cravings sist svangerskap, jeg ble nesten litt skuffa, haha. Enda ikke langt nok på vei til å få det enda, men tipper jeg ikke får det denne gangen heller :p

Takla ikke varmebehandla laks sist graviditet. Resulterte i skada hornhinner fordi øynene tørka ut pga. mangel på omega3. Så skal prøve å unngå det igjen

Craver vann her :) Er vanligvis dårlig på å drikke vann, men nå vil jeg ha vann flere ganger gjennom dagen

Cravet knekkebrød med brunost i dag morges, ble så kvalm etterpå at jeg måtte legge meg.
Senere fikk jeg mannen til å kjøpe nystekt pizza med ost og skinke hjem, fy fader så godt det var!

Er det noen som merker at når de spiser enkelte ting de craver så er det det beste de har smakt noen sinne? Spiste en banan i går som jeg hadde cravings på og begynte nesten å gråte det var den beste bananen jeg noen sinne har smakt :hilarious:
Haha, nå lo jeg! Denne var veldig gøy :laughing001

Liker plutselig ikke smaken av hvitløk eller lukten. Og jeg elsker det til vanlig :( haha. Også bringebærsaft, cola og vann er heller ikke noe godt lenger… :/

Jeg syns plutselig melk smaker jord :( har prøvd i flere dager fra forskjellige kartonger. elsker egentlig melk. Vann er det eneste jeg klarer å drikke. Ikke nødvendigvis negativt, men veldig rart.

Jeg syns plutselig melk smaker jord :( har prøvd i flere dager fra forskjellige kartonger. elsker egentlig melk. Vann er det eneste jeg klarer å drikke. Ikke nødvendigvis negativt, men veldig rart.
Har du prøvd med sjokolade pulver? Eneste som fungerer her :depressed:

Back
Topp