Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Det er bønner, du finner det i frysediskenHva er Edamame? Hvor kjøper jeg dette?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bønner, du finner det i frysediskenHva er Edamame? Hvor kjøper jeg dette?![]()
TakkDet er bønner, du finner det i frysedisken![]()
Det er unge soyabønner som enda ligger i poden sin. De finnes i frysedisken og man kan drysse salt over dem og dyppe dem i soyasaus eller andre sauer. Så tar du hele poden inn i munnen, suger ut bønnene og kaster poden.Hva er Edamame? Hvor kjøper jeg dette?![]()
Takk! Skal se etter dette i butikken neste gangDet er unge soyabønner som enda ligger i poden sin. De finnes i frysedisken og man kan drysse salt over dem og dyppe dem i soyasaus eller andre sauer. Så tar du hele poden inn i munnen, suger ut bønnene og kaster poden.

Vafler med cottage cheese i!! Bare blend cottage cheesen smooth og ha den i vaffelrøra, smaker ikke en gang at den er i, og fullpakket med proteinCottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato
Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig

namMozzarella og tomat![]()

Ja jeg også!! Brie med parmaskinke..Har lyst på alt man ikke kan spise når man er gravid![]()
Hva er ginger bug?Røros sjokolade melk. Og sure ting. Spiselige «sitroner», surt godteri, kefir naturell, yoghurt naturell. Jeg får ikke nok. Har lyst å lage ginger bug men jeg hører at man skal være forsiktig med ingefær.
Cravet litt panerte kylling klubber, og biter. Men ble lei etter å ha spist det nesten tre dager på rad.
Vannet på jobb er veldig godt. Vannet hjemme må være iskaldt før det er godt.
Går rett forbi boller og sjokolade. Ingenting som fristet. Fikk i meg litt fastelavens boller i helgen men that’s it.
Åh søren, neii! at jeg leste det! Jeg sitter jo her skikkelig sultenJa jeg også!! Brie med parmaskinke..