Cravings ✨

Hva er Edamame? Hvor kjøper jeg dette? :hilarious:
Det er unge soyabønner som enda ligger i poden sin. De finnes i frysedisken og man kan drysse salt over dem og dyppe dem i soyasaus eller andre sauer. Så tar du hele poden inn i munnen, suger ut bønnene og kaster poden.

Det er unge soyabønner som enda ligger i poden sin. De finnes i frysedisken og man kan drysse salt over dem og dyppe dem i soyasaus eller andre sauer. Så tar du hele poden inn i munnen, suger ut bønnene og kaster poden.
Takk! Skal se etter dette i butikken neste gang :happy:

Cottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato :smiley-ashamed004

Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig
Vafler med cottage cheese i!! Bare blend cottage cheesen smooth og ha den i vaffelrøra, smaker ikke en gang at den er i, og fullpakket med protein xsmile5

Nå når jeg tenker ca 1 uke tilbake så gommla jeg sylteagurk, noe jeg ikke gjør til vanlig, så kan tenke meg d er en cravings

Jeg har aldri opplevd noen ordentlig craving i svangerskapene, hverken dette eller de forrige. Men jeg opplevde aversjon mot en god del, så går gjerne for mer "smaksløs" mat, brød/knekkebrød med smør ble spist en del, men det var heller fordi ingenting fristet :confused005

Røros sjokolade melk. Og sure ting. Spiselige «sitroner», surt godteri, kefir naturell, yoghurt naturell. Jeg får ikke nok. Har lyst å lage ginger bug men jeg hører at man skal være forsiktig med ingefær.

Cravet litt panerte kylling klubber, og biter. Men ble lei etter å ha spist det nesten tre dager på rad.

Vannet på jobb er veldig godt. Vannet hjemme må være iskaldt før det er godt.

Går rett forbi boller og sjokolade. Ingenting som fristet. Fikk i meg litt fastelavens boller i helgen men that’s it.

Røros sjokolade melk. Og sure ting. Spiselige «sitroner», surt godteri, kefir naturell, yoghurt naturell. Jeg får ikke nok. Har lyst å lage ginger bug men jeg hører at man skal være forsiktig med ingefær.

Cravet litt panerte kylling klubber, og biter. Men ble lei etter å ha spist det nesten tre dager på rad.

Vannet på jobb er veldig godt. Vannet hjemme må være iskaldt før det er godt.

Går rett forbi boller og sjokolade. Ingenting som fristet. Fikk i meg litt fastelavens boller i helgen men that’s it.
Hva er ginger bug?
Tror man skal være forsiktig med konsentrert ingefær, men roten i seg selv er jo anbefalt mot kvalme.

craver såklart ingefær brusen til kolonihagen. Noen som har kontroll på ingefær inntak? Kan man drikke en sånn brus innimellom?

Spiste middag idag og mannen min gjennomstekte biffen min «du kan jo ikke spise rått kjøtt». Det verste jeg har smakt :inpain:

Back
Topp