0,3% ingefær i den så jeg vil tro det går bra innimellom.(masse sukker i da)craver såklart ingefær brusen til kolonihagen. Noen som har kontroll på ingefær inntak? Kan man drikke en sånn brus innimellom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
0,3% ingefær i den så jeg vil tro det går bra innimellom.(masse sukker i da)craver såklart ingefær brusen til kolonihagen. Noen som har kontroll på ingefær inntak? Kan man drikke en sånn brus innimellom?
Å fillern er det det? Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang, er bare ingefæren jeg har vært bekymret over. syns faktisk den hjelper mot kvalme0,3% ingefær i den så jeg vil tro det går bra innimellom.(masse sukker i da)
Kjøttet må ha kjernetemperatur på 72 grader i mer enn 15 sekunder.Spiste middag idag og mannen min gjennomstekte biffen min «du kan jo ikke spise rått kjøtt». Det verste jeg har smakt![]()

Å det er litt som kylling. Har aldri tenkt på å måle temperaturen. Skal se om det blir bedre neste gang!Kjøttet må ha kjernetemperatur på 72 grader i mer enn 15 sekunder.
Usikker på hva temperaturen på kjøtt er til "vanlig"![]()
Er fermentert ingefær, som man bruker til å lage brus. Kullsyren blir laget av den fermenterte ingefæren.Hva er ginger bug?
Tror man skal være forsiktig med konsentrert ingefær, men roten i seg selv er jo anbefalt mot kvalme.
Det hørtes veldig godt ut.Er fermentert ingefær, som man bruker til å lage brus. Kullsyren blir laget av den fermenterte ingefæren.
Jeg har ikke laget det selv. Men jeg elsker ingefær og jeg innbiller meg at det er godt også. Men så er jeg usikker litt pga Ingefæren men også pga det er 0,5-1% alkohol.Det hørtes veldig godt ut.
Vannmelon blir fast inventar i kjøleskapet her så fort det kommerHar så utrolig lyst på vannmelon, eller fersken uten å finne det i butikken. Men har spist enormt mange appelsiner. Gjorde det forrige gang også.