Cravings ✨

Spiste middag idag og mannen min gjennomstekte biffen min «du kan jo ikke spise rått kjøtt». Det verste jeg har smakt :inpain:
Kjøttet må ha kjernetemperatur på 72 grader i mer enn 15 sekunder.
Usikker på hva temperaturen på kjøtt er til "vanlig" :smiley-ashamed005

Hva er ginger bug?
Tror man skal være forsiktig med konsentrert ingefær, men roten i seg selv er jo anbefalt mot kvalme.
Er fermentert ingefær, som man bruker til å lage brus. Kullsyren blir laget av den fermenterte ingefæren.

Blei panne ristede brødskiver med et lag pesto, skivet mozzarella og tomat med balsamico glaze på til kvelds her i dag. Det kan virkelig anbefales!

Idag fikk jeg intenst lyst på milkshake, og var villig til å kjøre 40 min én vei for å få tak i det :dead: Heldigvis fikk jeg kjøpt i nærområdet :smiley-ashamed004

Har hatt så sykt lyst på Brie, ble kjempeglad når jeg så kavli sin tubeost med Brie som er trygg for gravide, men den smakte herk :depressed:

Har så utrolig lyst på vannmelon, eller fersken uten å finne det i butikken. Men har spist enormt mange appelsiner. Gjorde det forrige gang også.
Vannmelon blir fast inventar i kjøleskapet her så fort det kommer :happy::happy:

Har ingen store cravings enda, men kjenner jeg fyser mer på salt mat enn søtt. Har vel ikke hatt de helt store cravingsene i tidligere svangerskap heller.

Craver så sykt Walkers Shrimp cocktail chips, men kan ikke finne en eneste nettbutikk som selger det i Norge :sorry:
Noen som har bestilt snacks fra eBay før?

Back
Topp