Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg var ikke klar over at leverpostei faktisk stinker før jeg ble gravid jegLeverposteeeei. Spiser ikke til vanlig, syns det stinker. Må ha hver graviditet, med majones og agurk på toppen!![]()

Verdens beste lille store gutt da 
ELSKER EDAMAME!!Edamamebønner. Med maaasse havsalt
Haha, jeg også! Og ja takk til avocado. Det må jeg skrive på listen nå ogsåELSKER EDAMAME!!
Kanskje jeg burde sette det på handlelisten.
I dag hadde veldig lyst på avokado. Så det er satt på listen.

Åneei, den er leiCottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato
Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig
Sånn driver jeg med også! Har veldig cravings på noe og så kan det være det siste jeg vil putte i meg dagen etter …Cottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato
Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig
Akkurat nå har jeg fylt vannflaska med appelsinbåter - DET går jeg aldri lei av!Åååhh! Nå fikk jeg lyst på deeeet!Edamamebønner. Med maaasse havsalt
Hva er Edamame? Hvor kjøper jeg dette?ELSKER EDAMAME!!
Kanskje jeg burde sette det på handlelisten.
I dag hadde veldig lyst på avokado. Så det er satt på listen.