Cravings ✨

Ristet brødskive med saltet smør, god skinke og rød paprika!! Denne gangen liker jeg også agurk særlig godt.
Det er en fryd å spise mat som gravid! Så deilig med mat:))

Last edited:
Forrige svangerskap kunne jeg omtrent drikke salsa.

Ellers har jeg veldig lyst på typisk norsk husmannskost (ikke pizza og pasta i hvertfall!), som jeg hadde sist svangerskap også. Begynte nesten å gråte da mamma inviterte på fiskeboller i hvit saus i uke 6 forrige gang.

Salt foran søtt i hvertfall, så kanskje gutt denne gangen også? :joyful:

Jeg blir syyykt kvalm av sjokolade.. haha (flaks). Fortsatt lyst på sjokolade, men klaaarer ikke spise det uten å bli sinnsykt kvalm. Så lysten er på salte knasende ting (popcorn eller annen potetgull), men mest av alt friske salater! I går lagde jeg verdens beste salat! Det var bare babyleaf mix, jordbær og fetaost! Var såååå godt og alt jeg hadde drømt om den dagen :hilarious:

Drømte om pommes frittes i hele dag. Heldigvis kjøpte samboeren med seg hjem fra jobb. Himmel!

Jeg har ikke spesielt noe cravings dette svangerskapet heller, det kommer virkelig an på dagen liksom. Men nå kl.01.31 ligger jeg i senga og har så sykt lyst på brødskive med en god klatt smør og nugatti + et glass med iskald melk :bag:

Glemte å spise kveldsmat fordi guttungen på 9 gikk rundt føttene mine og maste hull i hodet på meg med alle slags spørsmål :hilarious: Verdens beste lille store gutt da :Heartred

Husholdningsaft med sukker! Eneste jeg ikke blir kvalm av, og som faktisk hjelper.

ELSKER EDAMAME!!
Kanskje jeg burde sette det på handlelisten.
I dag hadde veldig lyst på avokado. Så det er satt på listen.
Haha, jeg også! Og ja takk til avocado. Det må jeg skrive på listen nå også:happy:

Cottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato :smiley-ashamed004

Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig

Cottage cheese som jeg rapporterte om forrige uke - vel, det frister ikke lengre. Og nå har jeg stående haugevis i kjøleskapet som snart går ut på dato :smiley-ashamed004

Denne uken har jeg ikke noen store cravings, annet at ferskt og varmt rundstykke frister veldig
Åneei, den er lei :hilarious:

Varme og ferske rundstykker hørtes godt ut, da!

Sånn driver jeg med også! Har veldig cravings på noe og så kan det være det siste jeg vil putte i meg dagen etter … :arghh: Akkurat nå har jeg fylt vannflaska med appelsinbåter - DET går jeg aldri lei av!

Har så utrolig lyst på vannmelon, eller fersken uten å finne det i butikken. Men har spist enormt mange appelsiner. Gjorde det forrige gang også.

Back
Topp