Covid vaksine 4.dose

Frk.Q

Flørter med forumet
Fikk høre i dag at gravide i 2. og 3. semester er anbefalt å ta 4.dose med covid vaksine. Er det noe andre som har hørt noe om dette? Eller har tatt, planlagt å ta den?
 
Usikker.. hadde 3 doser og corona for 8 mnd siden. Mulig det går under oppfriskningsdose nr 5 isåfall.
 
Har tatt to doser og hatt covid - sier meg fornøyd med det ☺️

Har tatt influensavaksinen.

Grunnen til at jeg ikke vil ta flere covid-vaksiner, er at jeg har hørt/lest at den ikke er oppdatert for den nye mutasjonen av viruset.
 
Jeg tror jeg tar den, Har 3 dose + en runde med covid. Har fått feber og blitt sengeliggende 1-2 dager etter hver av vaksinene, og synes det er litt vanskelig å
finne en tid hvor det passer å bli «syk»
 
Jeg tror jeg tar den, Har 3 dose + en runde med covid. Har fått feber og blitt sengeliggende 1-2 dager etter hver av vaksinene, og synes det er litt vanskelig å
finne en tid hvor det passer å bli «syk»
Ja ikke sant, hadde det litt sånn med influensavaksinen for jeg har ikke tatt en før, men bestilte endelig time i dag og fikk på fredag, så får jeg håpe jeg ikke blir syk. Sist jeg hadde influensa (i uke 6) ble jeg ikke veldig syk da.
Heldigvis ikke blitt syk av noen av covid dosene, men fristet likevel ikke å ta begge samtidig, just in case :hilarious:
 
Ja ikke sant, hadde det litt sånn med influensavaksinen for jeg har ikke tatt en før, men bestilte endelig time i dag og fikk på fredag, så får jeg håpe jeg ikke blir syk. Sist jeg hadde influensa (i uke 6) ble jeg ikke veldig syk da.
Heldigvis ikke blitt syk av noen av covid dosene, men fristet likevel ikke å ta begge samtidig, just in case :hilarious:
Ser den ja, jeg hadde nok heller ikke tatt de samtidig uansett. Tok influensa vaksinen for ett par uker siden og slapp heldigvis unna bivirkninger da.
 
Jeg spurte jordmor på oul, hun var veldig bestemt på at jeg ikke skulle ta den. Har tre doser og to runder korona fra før.

Tok sesonginfluensavaksine denne uken, bare litt øm på stikkstedet. :)
 
Spurte legen, men han sa det ikke var nødvendig. Jeg har 3 doser og 2 runder korona. Siste runden for 6 uker siden.
 
Ja, tok den september her i Belgia og ble prioritert som helsepersonell. Tok influensa vaksinen for ikke så lenge siden.
 
Jeg skal ta :) har 3 doser(helsepersonell) men har ikke hatt covid- enda. Og fikk dose 3 i desember 2021. En ting jeg virkelig savnet ved 2020 barnet, var muligheten til å gi henne antistoffer mot covid :Heartpink Så here We go!
 
Back
Topp