jeg håper det går fint for deg

Jeg vet du er i risikosonen, men vi får hvertfall tenke at det er fint at de ikke har funnet noe risiko for fosterskader. Det er noen som mister babyen pga infeksjon i kroppen, det er en forhøyet risiko når det gjelder alle infeksjoner egentlig. Husk at det viktigste er at ikke du blir veldig syk. Så lenge du får kontrollert feberen så tåler som regel fosteret en trøkk

jeg forstår absolutt hvorfor du bekymrer deg! Kinesiske myndigheter jobber på spreng for å holde sykdommen innenfor Kina. Men det er klart at jeg forstår at du blir redd når du har noen som står deg nær i Japan. Det jeg kan trøste deg med er at kun 25 personer er smittet i Japan, så sannsynligheten er lav for at vedkommende er smittet. Ville forsøkt å ikke la tankene ta overhånd fordi det er så lite vi får gjort annet enn håndvask og eventuelt at han ikke lever med dere de første 10 dagene etter han kommer hjem, og når tankene tar overhånd så går man ofte så langt ned i kjelleren. Jeg har troen på at dette kommer til å gå veldig bra! Klem fra meg.