Clearblue advanced fertilitetsmonitor, erfaring?

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Hei, kjøpt meg clearblue fertilitetsmonitor. Noen som har gode erfaringer med den? :) Girer opp den prøvinga litt, og tenkte den ville være et fint hjelpemiddel! :)

Ble bare stressa og lei meg av den, fordi jeg ikke hadde EL. Så i den syklusen jeg ble gravid, og tok dobbel dose pergotime og faktisk hadde EL (for første gang på to år) så droppa jeg å bruke den, og vi hadde sex hver dag i stedet.

Gjorde det samme da vi prøvde (og lykkes på første forsøk) denne gangen. Sex hver dag altså, for da treffer man på eggløsning uansett.

Begge gangene hadde jeg blodprøve i etterkant som viste at jeg hadde hatt EL, fordi jeg gikk på henholdsvis pergotime og Femara (Femara nå sist)

Men for oss ble eggløsningstester (og den monitoren) bare stress og dumt. Var bedre uten.

Veldig fornøyd med den jeg :) Ble jo ikke gravid pga andre problem, men min var helt presis på el og dager til mens.

Går det ikke, så ta en utredning.
Lykke til med prøvingen :)

Helt super. Blitt gravid tre av tre ganger og er overbevist om at den funker da jeg brukte over et år på første, men kun to sykluser etter jeg begynte å bruke monitoren. De andre gangene har det klaffet på første forsøk.[emoji846]

Jeg bruker den og er kjempe fornøyd med den :) Har blitt gravid 3 ganger ( mistet ene gangen) med den.

Veldig fornøyd, ble gravid første pp jeg brukte den, er kontrollfreak så jeg stresset mindre siden den fortalte meg hvordan det lå an [emoji23][emoji1305] skal begynne å bruke den igjen nå når vi skal prøve

Er det noen som har fått beskjed om feilmelding 2, se i instruksjonsheftet, som veit hva det betyr?
462b999c81e6f6929ba6ec36dd730738.jpg

Er det noen som har fått beskjed om feilmelding 2, se i instruksjonsheftet, som veit hva det betyr?

Når jeg får denne beskjeden så er det fordi monitoren er for kald, så du må varme den litt opp før du bruker den. Monitoren er veldig sensitiv på kulde. Jeg bruker å legge den mellom lårene eller når jeg ligger under dyna så den få varme seg litt. La den tilfeldigvis på en varmeflaske et par minutter en gang og det funket det også :) Noen ganger tar jeg også ut og inn batteriet.

Har du ikke instuksjonsheftet?
I instruksjonsheftet så står det at man da skal ringe til Clearblue, ikke hva det betyr.

Dobbelpost

Back
Topp