CiZz82

VilSåGjerne

Forumet er livet
hvordan går det med deg nå????

snart testing???[:D]

Lurer jeg og. Spent vettu. [:)]

Ja no krysse me alt me har[:)][:)]

Kjempe spennande[:)]

OIOIOIOI=)) Så gøyt med egen tråd[:)][:)][:)]
Testdagen er i morgen...og jeg holder meg til i morgen...oioioioi...jeg er så spent atte...hehe[:D]
Boobsen blir bare mer og mer vonde/ømme...jeg får fort farge...sliter med kviser...hehe...har ikke hatt det på mange år...[;)]

En venninne og healeren hennes kan se at jeg er gravid..ser pos test og ser meg med barnevogn med en jente oppi=))
jaaa...jeg er sååå spent...vanskelig å tenke på noe annet...bare dagen her igjen nå...
Har kjøpt meg en digital test nå..skal bruke den den billige først og den digitale etterpå...hehe...da er jeg heeelt sikker[;)]

Så spennende cizz82! Gleder meg til jeg kan komme innom i morgen kveld og se en ny deltaker i babyboom! [:D] 
(i neste uke kommer jeg etter skal du se [;)])

[:)]NESING & LIVSLYST:
Ja jeg har en viss følelse av at den er pos...men grunnen til at jeg vil vente til testdagen er for at i høst så var testen ikke pos før en uke etter at den skulle være pos..i februar var den neg 2 ganger..og jeg får ikke tr før jeg slutter på medisinen viss den er neg...men den kan IKKE være neg...da bynner jeg å grine...men jeg kommer til å grine uanz...håper bare på GLEDESTÅRER[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Enn om jeg får en jente,så gøyt det blir=)) men det blir det viss det blir gutt oxo...navnene er klare...hehe...
Så blir det syden i påska neste år...åååå det hadde vært så gøyt om vi kunne få hatt med oss vår kjære lille baby som vi har ventet på så lenge...åååå...JEG ER SÅÅÅÅ SPENT JENTER...4,5 år er leeeeeenge azz...

GURIA:
Jaaaaaaaaaa....nå skal vi ha trilleturer neste år ilag....det hadde vært gøyt...å bare snakke babysnakk i hele baby-permisjonen....ååååå....så gøyt det hadde vært azza=)) hihi=))
vi bare måååå bli GRAVIDE=))[:)][:)]

Ja saaant=)) jeg skal til venninnen min idag som er synsk...da skal hun spå meg...hehe...med kårt...hihi=))
Skal være der og komme hjem ikveill når det er fruene på tv=)) så er det natta og testing imorgen...hihi...oioi...det er sååå spennende[;)][;)][;)]

FØLGER NØYE MED DEG NU, KRYSSER ALT JEG HAR FOR  AT TESTEN I MORGEN VISER "GRAVID.[:D][;)]"

Krysser fingrene alt jeg kan for deg og legger igjen litt babydust til deg, spiren må sitte nå da, håper på det.

ORIGINAL: vestlandsjento

Ja no krysse me alt me har[:)][:)]

Kjempe spennande[:)]
Lykke til[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: livslyst

ORIGINAL: CiZz82

[:)]NESING & LIVSLYST:
Ja jeg har en viss følelse av at den er pos...men grunnen til at jeg vil vente til testdagen er for at i høst så var testen ikke pos før en uke etter at den skulle være pos..i februar var den neg 2 ganger..og jeg får ikke tr før jeg slutter på medisinen viss den er neg...men den kan IKKE være neg...da bynner jeg å grine...men jeg kommer til å grine uanz...håper bare på GLEDESTÅRER[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Enn om jeg får en jente,så gøyt det blir=)) men det blir det viss det blir gutt oxo...navnene er klare...hehe...
Så blir det syden i påska neste år...åååå det hadde vært så gøyt om vi kunne få hatt med oss vår kjære lille baby som vi har ventet på så lenge...åååå...JEG ER SÅÅÅÅ SPENT JENTER...4,5 år er leeeeeenge azz...

GURIA:
Jaaaaaaaaaa....nå skal vi ha trilleturer neste år ilag....det hadde vært gøyt...å bare snakke babysnakk i hele baby-permisjonen....ååååå....så gøyt det hadde vært azza=)) hihi=))
vi bare måååå bli GRAVIDE=))[:)][:)]

Skal krysse fingrene for deg!! Denne gangen er det din tur!

gjelder dette alle som har fryseforsøk???

Ja,viss du bruker progynova og progestan kapsler...vet ikke om det er bare en av dem eller begge to som avgjør om man får tr eller ikke...[;)]

Oioioi...jenter...så snille dere er...ja...jeg er så spent at tårene triller snart...venninnen min spådde meg med kort idag...og hun kunne fortelle meg at jeg er gravid...hun er bombesikker...hehe....
ååååååååååååååååååååååå.....................jaaaaaaaaaa............jeg holder ikke ut.........
hehe[:D]

Nå er jeg så spent.. Hvordan har det gått??[:)]

JAJA.....testen var neg.....[:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(]

FIKK IKK VÆRE MED PÅ BABY-BOOMEN DENNE GANGEN NEI...[:(][:(][:(][:(][:(]

Da blir det så jeg starter på igjen med siste fryseforsøk på 1.ICSI-forsøket vårt...da får jeg starte i vanlig syklus....så jeg slipper å ta PROGYNOVA tabletter...jeeeeeeey[:D][:D]
det gjør meg glad,er drittlei denne hodepinen...

LH sticks....hva er det? er det el-sprøyta el????

ORIGINAL: CiZz82

JAJA.....testen var neg.....[:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(]

FIKK IKK VÆRE MED PÅ BABY-BOOMEN DENNE GANGEN NEI...[:(][:(][:(][:(][:(]

Da blir det så jeg starter på igjen med siste fryseforsøk på 1.ICSI-forsøket vårt...da får jeg starte i vanlig syklus....så jeg slipper å ta PROGYNOVA tabletter...jeeeeeeey[:D][:D]
det gjør meg glad,er drittlei denne hodepinen...

LH sticks....hva er det? er det el-sprøyta el????

Huff, CiZz82. Det var leit å lese. [:(][:(][:(]
Sender deg en stor klem.

Leit å høre.... Føler jeg kan sette meg inn i hvor skuffet du må være. La deg selv kjenne litt på skuffelsen idag da, viktig å la seg selv være litt trist. Sender deg en god klem

Takk jenter=)) ja jeg skal gjøre det...vænninna mi kjæm en tur da[;)] så skal vi ut å handle litt...
kommer til å bare være hjemme og nyte solen=)) bli litt brun=))

VI SKAL STARTE PÅ IGJEN PÅ NESTE MENS

Takk jenter=)) ja jeg skal gjøre det...vænninna mi kjæm en tur da[;)] så skal vi ut å handle litt...
kommer til å bare være hjemme og nyte solen=)) bli litt brun=))

VI SKAL STARTE PÅ IGJEN PÅ NESTE MENS...

I NATURLIG SYKLUS[:D][:D][:D][:D]

DET BLIR BRA,SLIPPER JEG DENNE HODEPINEN...HIIHI[:D]

Back
Topp