VilSåGjerne
Forumet er livet
hvordan går det med deg nå????
snart testing???[:D]
snart testing???[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: livslyst
ORIGINAL: CiZz82
[:)]NESING & LIVSLYST:
Ja jeg har en viss følelse av at den er pos...men grunnen til at jeg vil vente til testdagen er for at i høst så var testen ikke pos før en uke etter at den skulle være pos..i februar var den neg 2 ganger..og jeg får ikke tr før jeg slutter på medisinen viss den er neg...men den kan IKKE være neg...da bynner jeg å grine...men jeg kommer til å grine uanz...håper bare på GLEDESTÅRER[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Enn om jeg får en jente,så gøyt det blir=)) men det blir det viss det blir gutt oxo...navnene er klare...hehe...
Så blir det syden i påska neste år...åååå det hadde vært så gøyt om vi kunne få hatt med oss vår kjære lille baby som vi har ventet på så lenge...åååå...JEG ER SÅÅÅÅ SPENT JENTER...4,5 år er leeeeeenge azz...
GURIA:
Jaaaaaaaaaa....nå skal vi ha trilleturer neste år ilag....det hadde vært gøyt...å bare snakke babysnakk i hele baby-permisjonen....ååååå....så gøyt det hadde vært azza=)) hihi=))
vi bare måååå bli GRAVIDE=))[:)][:)]
Skal krysse fingrene for deg!!Denne gangen er det din tur!
gjelder dette alle som har fryseforsøk???
ORIGINAL: CiZz82
JAJA.....testen var neg.....[:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(][:@][:(]
FIKK IKK VÆRE MED PÅ BABY-BOOMEN DENNE GANGEN NEI...[:(][:(][:(][:(][:(]
Da blir det så jeg starter på igjen med siste fryseforsøk på 1.ICSI-forsøket vårt...da får jeg starte i vanlig syklus....så jeg slipper å ta PROGYNOVA tabletter...jeeeeeeey[:D][:D]
det gjør meg glad,er drittlei denne hodepinen...
LH sticks....hva er det? er det el-sprøyta el????