CiZz82

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: CiZz82

Takk jenter=)) ja jeg skal gjøre det...vænninna mi kjæm en tur da[;)] så skal vi ut å handle litt...
kommer til å bare være hjemme og nyte solen=)) bli litt brun=))

VI SKAL STARTE PÅ IGJEN PÅ NESTE MENS...

I NATURLIG SYKLUS[:D][:D][:D][:D]

DET BLIR BRA,SLIPPER JEG DENNE HODEPINEN...HIIHI[:D]

så trist at den var neg [:(][:(][:(][:(]
men ikke lenge til neste forsøk da heldigvis[:)] kanskje du får et april barn istedet da [:)] 
klem fra meg [;)]

Ja det hadde vært supert=)) håper vi rekker å få satt inn egg før de tar ferie på sykehuset...[;)]
takk for klemmen[:)]

Dette var trist vennen, men bedre lykke med neste frryseforsøk. Regner med at din form med masse hodepine og slikt kan spille en rolle for at det ikke klaffet denne gangen også jeg, du har jo egentlig vært konstant syk.

Da samenligner jeg deg med damene under krigen, eller like eter krigen da de ikke hadde så mye god mat på bordet og at det var tider med stress. Det som skjedde da var at guttefostrene ikke overlevde, bare de sterkeste av dem, dvs at jentefoster er som sagt sterkere derfor ble det født flest jenter under vanskelige tider. Så det kan ha vært at kroppen din hadde nok med seg selv og derfor ikke tillot deg å bli gravid denne gangen, men neste gang uten de forferdlige tablettene så får du bedre helse og da er det mer sannsynelig for at spiren din setter seg i 9 mnd. Dersom eggkvaliteten er av prima kvalitet da, lykke til vennne min.

Dette var bare noen tanker jeg har dannet meg rundt forsøket ditt nå, det trenger ikke nødvendigvis å stemme. Gir deg en skikkelig trøste klem nå venne, og så er det på'n igjen, men det er godt at det ikke er så lenge til da. Det er eneste fordelen med bonusforsøkene.

off, dette var trist snuppa[:(] var ikke sånn det skulle gå jo[:(]

sender deg en KJEMPE STOR klem vennen

Dette var leit[:(]

Trøsteklem fra meg

Huff Cizz, det var jo ikke dette jeg ville høre da. Sender deg en stooor Sarahklem og håper så inderlig at det klaffer på fryseforsøket!!!

ORIGINAL: Apple

Så trist at du testet negativt... [&o] Da krysser vi fingrene for bedre lykke på neste innsetting! Og det er slettes ikke lenge til!

Håper du får en fin dag sammen med venninnen din. Unn deg noe fint i butikkene! [;)]

Signerer denne og sender en stor klem.

Så leit da, men supert at du har en slik positiv instilling! Blir bra med oppstart ved neste mens [:D] Er sikkert den runden du har blitt spådd skal du se [;)]

ORIGINAL: Guria

Så leit da, men supert at du har en slik positiv instilling! Blir bra med oppstart ved neste mens [:D] Er sikkert den runden du har blitt spådd skal du se [;)]

Jeg håper virkelig det...men har tatt det veldig bra denne gangen...tror det er for at jeg allerede kan starte på neste mens...og så slipper jeg progynova tablettene...[;)][;)]
det ser jeg virkelig fram til[;)][;)]

ORIGINAL: twinanne

Dette var trist vennen, men bedre lykke med neste frryseforsøk. Regner med at din form med masse hodepine og slikt kan spille en rolle for at det ikke klaffet denne gangen også jeg, du har jo egentlig vært konstant syk.

Da samenligner jeg deg med damene under krigen, eller like eter krigen da de ikke hadde så mye god mat på bordet og at det var tider med stress. Det som skjedde da var at guttefostrene ikke overlevde, bare de sterkeste av dem, dvs at jentefoster er som sagt sterkere derfor ble det født flest jenter under vanskelige tider. Så det kan ha vært at kroppen din hadde nok med seg selv og derfor ikke tillot deg å bli gravid denne gangen, men neste gang uten de forferdlige tablettene så får du bedre helse og da er det mer sannsynelig for at spiren din setter seg i 9 mnd. Dersom eggkvaliteten er av prima kvalitet da, lykke til vennne min.

Dette var bare noen tanker jeg har dannet meg rundt forsøket ditt nå, det trenger ikke nødvendigvis å stemme. Gir deg en skikkelig trøste klem nå venne, og så er det på'n igjen, men det er godt at det ikke er så lenge til da. Det er eneste fordelen med bonusforsøkene.

Takktakk snuppa=)) dette hjalp virkelig azza[;)]
håper du har rett,ja jeg har slitt mye med hodepine/migrene...men har hatt det godt her hjemme...men gud hvor deilig det er å slutte med progynova tablettene=))dette har jeg virkelig sett fram til...noe av det beste akkurat nå=))[:)]
Vi må jo klare det vi oxo,men neste gang skal jeg bare jobbe-jobbe-jobbe...så får jeg tankene bort på noe annet,kansje det hjelper det oxo???

TAKKTAKK FOR MANGE GODE TANKER FRA DERE SNUPPER[:)]

Dere er enestående å ha her inne[:)]

Men føler at nå vet jeg lixom ikke noe lenger...vet ikke om jeg er redd for å bli gravid...etter SA før jul så er jeg redd for å oppleve det samme eller at fosteret ikke er 100% friskt da det blir født...vi strever sånn og lurer på om vi må streve resten av livet??? Enten med å lykkes med å bli gravide eller om vi får et sykt barn...[:(]
Selv har jeg medfødt hjertefeil,men er FRISK nå[:)] heldigvis....
Sjansene er 4-5% for å få en med medfødt hjertefeil,heldigvis ikke så store...men uanz er det utrygt å ha det i bakhodet siden vi strever...
Noen som vet om vi som strever med å bli gravide har større sjanser for å få syke barn??????[8|]

Takktakk snuppa=)) dette hjalp virkelig azza[;)]
håper du har rett,ja jeg har slitt mye med hodepine/migrene...men har hatt det godt her hjemme...men gud hvor deilig det er å slutte med progynova tablettene=))dette har jeg virkelig sett fram til...noe av det beste akkurat nå=))[:)]
Vi må jo klare det vi oxo,men neste gang skal jeg bare jobbe-jobbe-jobbe...så får jeg tankene bort på noe annet,kansje det hjelper det oxo???

hvordan foregår dette med å sette inn egg i naturlig syklus da?? selve prosessen før og etter liksom??

Jeg skal ringe inn når jeg får mens og avtale ultralyd på dag 9 el 10...da sjekker de eggposene...de skal være 14mm tykke og livmorsslimhinnen...
Skal bruke LH-sticks...men vet ikke hva det er ennå...?????[8|]
LH-sticks har noe og gjøre med eggløsningen for å vite når vi skal sette tilbake egg...
når jeg har satt tilbake egget så skal jeg ta 3 progestan kapsler daglig...

Så dette blir nytt som alt det andre har vært...hehe...men det blir nåkk mye bedre siden jeg slipper all hodepinen/migrenen...klarer ikke å ta progynova flere ganger og fastlegen har notert seg at jeg ikke skal bruke det flere ganger[;)] Endelig....[;)]

ELINR:
Jeg skulle hatt mensen på tirsdag egentlig...men pga progynovan så får jeg den ikke før jeg sluttet på disse..skal få den sånn ca innen 2-4 dager...håper den kommer NÅ....
JEG VIL HA DEN SÅ RASKT SOM MULIG=))[:)]

ELINR:
Jeg skulle hatt mensen på tirsdag egentlig...men pga progynovan så får jeg den ikke før jeg sluttet på disse..skal få den sånn ca innen 2-4 dager...håper den kommer NÅ....

ååå kan du starte på den første tr??? jeg trudde du måtte vente til den tr du får neste gang jeg? slik er d vel ikke hvis du sku starta på progynova igjen? måtte du ha venta til neste tr da??

Nei,man kan starte på første tr uanz...men klinikken bestemmer om hvilken tr man kan starte på pga om de har plass til oss eller ikke...men de hadde det i juli..men de tar ferie i juli el august..så håper vi rekker innsett før de går ut i ferie[;)]

Huff, det var leit det ble en neg.test[:o] Var så sikker på at den skulle være positiv jeg[:)] Men det blir nok som Twinanne sier, NESTE gang...[:D][:D]

Vet heller ikke hva LH strips er, men kan tenke meg det er en slags eggløsningstest? Som sjekker når nivået ditt av LH stiger, noe det gjør rett før eggløsning.

Så bra du kan begynne påan igjen så kjapt!! Spennende, og så godt du slipper progynovaen og migrenen[:D] Lykke til, og en stor klem fra meg[;)]

Kan det være at LH-sticks rett og slett er et annet navn på eggløsningstester?

Uansett ønsker jeg deg lykke til på neste forsøk cizz [:)]

LH står for Luthealfase hormon, det ble litt skrive feil her nå, men det er LH hormonet som gjør at vi får eggløsning. Sp dette er eggløsnings tester helt klart, det ståpr LH på el testene mine, eh...jeg mener de jeg har bruktopp og brukt i eh...siden november 2006, det er mange el tester det get.

ELINR:

ååå kan du starte på den første tr??? jeg trudde du måtte vente til den tr du får neste gang jeg? slik er d vel ikke hvis du sku starta på progynova igjen? måtte du ha venta til neste tr da??

Nei,man kan starte på første tr uanz...men klinikken bestemmer om hvilken tr man kan starte på pga om de har plass til oss eller ikke...men de hadde det i juli..men de tar ferie i juli el august..så håper vi rekker innsett før de går ut i ferie[;)]

oj så spennende da [:)][:)][:)][:)] jeg må nok vente til tr i august hvis dette forsøket er mislykka siden de har 5 ukers ferie, men satser på at jeg ikke trenger d forsøket i august [:D]

Håper du lykkes og får være med på BABY-BOOMEN fra nå av=))
Jeg fikk mensen i dag,lørdag,så det tok bare 3 dager...hihi[:)] nå er det på en igjen..får vite det når jeg ringer inn mens på mandag om vi rekker det før de tar ferie...håper det[;)]

ORIGINAL: Jane2

Huff, det var leit det ble en neg.test[:o] Var så sikker på at den skulle være positiv jeg[:)] Men det blir nok som Twinanne sier, NESTE gang...[:D][:D]

Vet heller ikke hva LH strips er, men kan tenke meg det er en slags eggløsningstest? Som sjekker når nivået ditt av LH stiger, noe det gjør rett før eggløsning.

Så bra du kan begynne påan igjen så kjapt!! Spennende, og så godt du slipper progynovaen og migrenen[:D] Lykke til, og en stor klem fra meg[;)]

Ja håper dere har rett...lurer jo på hvor lenge vi skal slite...4,5år og med 3 neg runder med neg test så blir man lei azz...
Ja det må være eggløsningstest...[;)]
Ja nå er det SLUTT PROGYNOVA....HELDIVIS AZZA[:D][:D][:D]
Jeg nekter,man har fått det igjennom at jeg slipper disse tablettene,så nå ser jeg lysere på det...hihi=))[:)]

[hr]

ORIGINAL: babyT?

Kan det være at LH-sticks rett og slett er et annet navn på eggløsningstester?

Uansett ønsker jeg deg lykke til på neste forsøk cizz [:)]

Takktakk=)) trenger all lykkeønskninger jeg kan få nå=))
får forhåpentligvis starte på igjen på denne mens...fikk den idag=)) hihi (lø

LH står for Luthealfase hormon, det ble litt skrive feil her nå, men det er LH hormonet som gjør at vi får eggløsning. Sp dette er eggløsnings tester helt klart, det ståpr LH på el testene mine, eh...jeg mener de jeg har bruktopp og brukt i eh...siden november 2006, det er mange el tester det get.

Okidoki=)) det var det jeg trodde de var...hihi[:)]
nåååååå er det på en igjen....
juuuuuhhhuuuuuu[:)]

Back
Topp