Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

En tråd i 'Våre Dagbøker' startet av Chuma, 20 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Chuma Forelsket i forumet

Ja, turen til Kristiansand gikk fint, selv om jeg skal innrømme det var slitsomt å vandre rundt hele dagen, bekkenet er ikke samarbeidsvillig, og føttene blir fortere slitne enn normalt. Men det ble en fin dag uansett, og vi koste oss sammen med familien - min niese jobber der og spanderte billettene, og helt spontant så slengte både min mor og to av mine brødre og en svigerinne seg med på turen, så da ble vi plutselig en hel liten gjeng!

I dag har jeg vært på kontroll på Riksen igjen, og alt så så normalt og fint ut som det kunne få blitt. Blodtrykk normalt, urinprøve negativ, normalt med fostervann, størrelsen på babyen super (vekt ble estimert til 2150 g, litt over gjennomsnitt)...og det beste av alt - han ligger med hodet ned! Jeg var temmelig forberedt på at det skulle bli enda en setefødsel, fordi min todelte livmor ikke gir mye rom for å snu seg, men denne karen har altså benyttet anledningen mens det ennå er plass til å legge seg riktig til rette! Tenk at jeg endelig skal få oppleve en normal, vaginal fødsel, der jeg får en sprell levende baby opp på brystet etterpå! (William kom med KS, Mikael kom vaginalt, men ble rushet avsted til intensiven med en gang) Dette er det mest normale, helt etter tekstboka svangerskapet jeg noen gang har hatt, det er helt tydelig at denne babyen er "meant to be"! :) :) :)

• Liker Liker x 18
    • Hjertelig Hjertelig x 5
  2. MammoC Elsker forumet

Fantastisk å høre at alt går så bra denne gangen!! :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

3. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Denne er ment to be, ja. Denne skal dere få! Og beholde.

fra app

4. Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3

Må være så fantastisk for deg å få oppleve et normalt "problemfritt" svangerskap!
    Syns virkelig du fortjener det :D Og du er jo virkelig bevis på at selv om en har oppveld mye vondt før så tjener en ingenting på å gå rundt å bekymre seg og forvente det verste! For det er jo slettes ikke sikkert det skjer noe i det hele tatt :D

5. gla'jenta78 Elsker forumet MAI 2013 Septembermødre <3

Har vært helt fantastisk å følge deg gjennom detta svangerskapet...og fortsatt er det flere uker igjen :) Man trenger solskinnshistorier i hverdagen, og din er en av de fineste :)

6. Tøffe Meg :) Flørter med forumet

Jeg er så glad for å høre at alt går bra for dere :) Nå er det å vente på neste mnd og den lykkens dag da den vakre sønnen skal komme til verden :)

7. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Så godt å hør at aillt e tipp topp :) Masse lykke t videre :)

8. Chuma Forelsket i forumet

Det er noen som har etterlyst magebilde - jeg får våge meg på et da... Tror nesten magen er større nå enn da jeg fødte William i uke 35! (men den ser likevel litt større ut på bildet enn den er pga skyggen)

Edvin magebilde 32 uker.jpg

• Liker Liker x 9
    • Hjertelig Hjertelig x 4
    • Vinner Vinner x 1
  9. miss piggy Gift med forumet

Fine mabymagen ♥

10. Tofus Elsker forumet Desemberskatter 2016

For en perfekt bebimage! <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

11. Knerten07 Forumet er livet VIP

Fineste babymagen! :Heartbigred Der inne har nok Edvin det godt, ja, så han har trolig ingen planer om ankomst på en god stund enda. Satser på MINST like lang hybeltilværelse for ham som for storebror. Aller helst enda litt lengre!

12. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Flott babymage :)

13. gutt09jente11 Forumet er livet

Så flott! :D

14. Tøffe Meg :) Flørter med forumet

Fine babymage <3

15. Knerten07 Forumet er livet VIP

Gratulerer med straks 34 uker, Chuma! Fantastisk! Håper det går bra med deg og lillemann i magen og at du får slappet av litt innimellom. Tenker på deg og gleder meg over hver dag du er nærmere termin og du fremdeles ruger. Nå er ventetiden uansett snart over og den nye tilværelsen starter som mamma til en nyfødt, liten gutt i tillegg til William og bittelille Mikael. Hurra for Chuma og babymagen! :)

16. *Huldra* Forumet er livet Desemberskattene 2014

For et fantastisk fint navn dere har funnet til lillebror, tenkte på det selv med nummer 2, men det ble Melvin etter samboers ønske, helt i samme gata :p Gratulerer med 34 uker, en spennende tid dere har foran dere :) Nyt det!

17. Knerten07 Forumet er livet VIP

Merkelig, for sent i går kveld var jeg innom dagboken din og skrev hilsen med gratulasjon i forhold til at du er 34 uker i dag. Vel, nå er jo Edvin på vei ;). Lykke til med det nært forestående keisersnittet, Chuma! :signs003

18. RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP

Hei.
    Gratulerer så mye med lillebror Edvin. Nydelig liten gutt og endelig er han her. Kos dere masse og nyt hvert sekund.
    Veldi veldig glad for at dere endelig er i mål :Heartblue:Heartblue

19. Knerten07 Forumet er livet VIP

Titter bare innom dagboken din for å skrive en hilsen. Håper det går stadig bedre med lille Edvin og at dere snart får reise hjem fra sykehuset om dere ikke allerede har gjort det. Tenker på dere hver eneste dag! :Heartbigred

20. mrs.M Glad i forumet

Hvordan går det med dere? :)

Del denne siden