Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

Frankrike vant åttendedelsfinalen, så da er det glede i heimen i kveld! (sånn er det å være gift med en franskmann)

Ellers er jeg nå veldig fristet til å røpe det som (mest sannsynlig) blir navnet til lillebror. Jeg fikk ikke gjennomslag for førstevalget mitt, så da måtte vi finne en kompromiss. William, pappaen og jeg skrev en liste hver, og det var faktisk en av William sine forslag vi fant ut at vi kunne bli enige om alle tre: Edvin. Det har tatt litt tilvenning, men nå har jeg begynt å like det mer og mer. Mellomnavnet er ikke hugget i stein ennå, men mest sannsynlig blir det Johannes etter min morfar.

Litt lettere å tenke på og snakke om den lille når han har fått et navn, da blir det enda mer konkret og personlig. Sitter og ser på bildene av ham nå og tenker på ham med navn, så er han plutselig blitt sin egen person, ikke bare "babyen i magen"!

Legger inn 3D UL bildene her også, så er alt samlet i en tråd.

Vis vedlegget 66901

Er så forelsket i dette lille miraklet jeg bærer på!


Vis vedlegget 66902

Ja, også dette da, som forhåpentligvis ikke sier noe om hans personlighet! :)


Vis vedlegget 66903



For en nydelig liten gutt :Heartblue
 
Fineste, lille gutten :Heartbigred! Nydelig navn dere har funnet også. Dette blir jammen spennende. Gleder meg stort på dine vegne og håper tiden fremover blir god på alle måter. Nyt sommeren, Chuma! :)
 
Så fine bilder av lille gutten, og kjempefint navn :) Her er vi så langt unna navn at jeg tviler på det dukker opp noe før på fødestua ;) Morsomt å følge deg over i innspurten, gleder meg til vi alle sitter her med våre mirakler <3
 
Skjønner godt du er forelsket.... Og liker Edvin veldig godt... står på lista mi også, men samboer likte det ikke noe særlig, så blir nok oppkalling etter en av bestefedrene her...
 
28 uker i dag, en ny stor milepæl!

Og det var en milepær for storebror i dag også, aller siste dag i barnehagen. Nesten litt vemodig! Og nå skal vi til å begynne helt forfra igjen! :) Nå skal vi ha 6 deilige uker med sommerferie, fine dager da vi bare skal nyte tiden da det bare er oss og jeg kan ha all min oppmerksomhet på ham. Til høsten begynner et nytt liv, på mange måter, det blir mange endringer og ting blir aldri de samme igjen. Men det skal bli en endring til noe nytt og spennende, og vi ønsker alle slike forandringer velkommen! :)
 
Hurra for 28 uker!!:) fantastisk! Håper formen din er bra, og at dere får en kjempefin ferie:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Riktig god ferie, Chuma! Nyt disse ukene sammen med William før høsten med store endringer setter inn. Skolestart er kjempespennende og moro. Et helt nytt liv for dere alle starter da og i tillegg topper dere det med lille Edvins ankomst også. God sommer! :)
 
28 uker! Gratulerer!
 
Idag hadde gullet mitt òg siste dag i barnehagen. Veldig vemodig! Men som dåke ser me fram til sommarferie, full fukous på storesøster og glede og spenning med å gjer klar til Lillesøsters sin ankomst! :D Spennande tid me har i møte! God sommar! :)
 
Åååå, nå har jeg akkurat vært og hilst på nyeste tilskuddet i gata der vi bor - nærmeste naboen vår fikk en liten jente for bare tre uker siden: Kjempesøt, og man glemmer jo nesten mellom hver gang hvor små de er! Kjempekoselig at vi får en liten lekekamerat på andre siden av gjerdet, det er jo helt perfekt!
 
Nå har jeg rundet 27 uker, og alt er strålende med lillegutt i magen! Synes tiden har gått vanvittig fort, plutselig er vi inne på oppløpssiden og jeg innser at vi kanskje snart burde begynne å gjøre klart noen ting! Så i går var vi ute og kjøpte vogn og bilsete og så er vi jammen i gang! Vi endte på en Emmaljunga Egde Duo, og kjøpte samtidig adaptor til bilsete og nytt bilsete som passet (håper vi kommer til å bruke denne funksjonen - vi hadde det ikke til William, men det høres jo kjekt ut. Håper det er like nyttig som det høres ut som!)

186089.jpg


Det er ikke så veldig mye mer vi trenger denne gangen, vi har mengder av alt mulig fra før, så det blir bare ting som ny madrass og alt av hygieniske artikler. Pluss husken da, som er på vei hit fra USA i skrivende stund:

P0098_d_5.jpg


Ellers skal det bli veldig koselig å begynne å pakke frem babyklærne etter William, som jeg ikke har sett på 6 år. Har sikkert 20 banankasser med baby/barneklær på loftet, så det blir litt å gå igjennom. Like greit å begynne snart, for jeg blir for stor til å kunne bøye meg! :)

Vi har helt lik vogn stående i stua :)

Er det spes side du har bestilt husken?

Forresten vært veldig spennende å følge deg, og ønsker dere alt godt <3

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Takk! Husken er bestilt fra E-bay. Fikk den tilsendt til min bror som bor i USA, så vi slapp toll og tull, så ble det ikke så verst pris.
 
Gratulerer med 28 uker! :)
 
Okai:) mange forhandlere der som sender som gave også, se hva jeg finner ;)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
I dag har vi vært på ny tilvekstkontroll på Riksen, og alt så veldig bra ut. Vekten ble estimert til 1500 g, dvs litt over gjennomsnittet. William var med meg i dag, og han ble veldig rørt av å se lillebror i magen, og fikk printet ut sitt eget bilde som han fikk velge selv. Alt er i rute! :)
 
Back
Topp