Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos gynekolog idag og fikk se et lite bankende hjerte. Utrolig koselig å se den lille, men helt rart at noen bor inni meg. 1,3 cm ca og 150 hjerteslag. Ble satt litt frem, fra 7+4 til 7+6/8+0.
Vis vedlegget 193225
Er sikker på at du senere i dag forbanner at du bekymret deg når du ligger og er uggen igjen!Men jeg forstår deg sååå godt. Det er vanvittig slitsomt med symptomene som kommer og går i et jævla kjør
![]()
Skal du på noen flere UL'er før OUL?
![]()
Hvordan går det her?er formen den samme eller er den bedre?
Nysgjerrig jeg da vet du![]()
Formen er faktisk litt bedre! Kvalmen har roet seg bittelitt, eller kanskje jeg har lært meg å hanskes med den. Det vites eiEr på ferie for tiden, så glemmer litt av forum må jeg innrømme
![]()
Gratulerer med å runde 10 uker for deg ogsåGodt å høre at du hanskes litt bedre med kvalmen. Kanskje den er på vei vekk
![]()
Æsj, så drit! Skulle nesten tro kjølig, frisk luft er bedre for kvalmen, men den gang eiI lige måde! Nå er det jaggu ikke lenge igjen til de hellige 12.
Jeg har jo vært på ferie i utlandet, merkelig nok så var det første jeg gjorde når jeg kom inn døra hjemme å kaste opp.. Noe med den norske luften kanskje?![]()
Føler så inderlig med deg!! Jeg er nesten litt flau som har det såpass enkelt med bare enkelte kvalme dager. Heldigvis er det bare noen få dager igjen til andre trimester og mest sannsynlig bedring❤
Du er jo komment langtjeg er 4+1 idag
kvalm og trøtt
![]()