Pixxi
mamma på heltid <3
Jada, det går da sakte men sikkert fremover her..
Leste at du var gravid igjen ja, gratulerer så mye også jeg krysser virkelig alt jeg har for at den klamrer seg fast. Lykke til![]()
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, det går da sakte men sikkert fremover her..
Leste at du var gravid igjen ja, gratulerer så mye også jeg krysser virkelig alt jeg har for at den klamrer seg fast. Lykke til![]()
Nå blir det å ligge rett ut en stund til jeg har kommet meg ut av kvalmebølgen. God helg dere!
Litt morsomt å lese hvor savnet mannen ble til slutt, etter at du før han dro, var SÅ klar for litt alenetidDet er veldig godt å kjenne litt på at man savner sin kjære ❤ Jeg har jo vært bortreist i helga også, og det var sååå deilig å komme hjem igjen
Men den kvalmen din høres veldig lite grei ut.. Krysser virkelig fingrene for at den har tenkt å roe seg snartGodt du klarer å holde litt på maten i det minste
Snaaaart 12 ukerGleder meg til å se et fint bilde av bebisen din på torsdag ❤
Det er sånn det skal være. Lurt å kjenne på litt savn en gang i blantHaha ja, jeg vet. Det tok sånn noen timer også følte jeg plutselig veldig ensom og forlatt. Vi får være takknemlige og glade for at hjemme faktisk føles best, vi er heldige som har det sånn![]()
Ja, gleder meg jeg og! Er skrekkblandet fryd selvfølgelig, enn om det ikke er liv lenger.. Du skal vel ivei på fredag? Spent på å se din også altså![]()
Lykke til i dag!!❤
Gleder meg til å høre12 uker!!
Er så spent, men må bite negler i noen timer til. Time klokken 19.15 Herregud, er det noen som har oppe så lenge?? :OTusen takk jenter!Er så spent, men må bite negler i noen timer til. Time klokken 19.15
![]()

Ingen grunn til bekymring, jeg bare tok en veldig tidlig kveld. Hadde grudd meg veldig til ultralyden igår, så lufta gikk litt ut av meg etterpå.
Ihvertfall så var alt tipp topp! Babyen lå først og sov med hendene helt oppi ansiktet, noe som var litt komisk ettersom pappan også bruker å gjøre detSå ga jordmor meg beskjed om å hoste og da våkna lille og begynte å sparke som besatt! Fullt liv og masse bevegelse, såå gøy å se! Kunne ligget der på benken og sett i evigheter.
Eller var alt helt normalt, hjerne, hjerte og alle mål så helt normale ut. Hjerteslag på 163 slag i minuttet.
Ble dog flyttet noen dager tilbake, noe jeg hadde regnet med siden det passet bedre med mine egne beregninger. Så nå er vi tilbake på 11+5.![]()
På bildet ser dere lille ligger med hendene oppå ansiktet og snorker.
Vis vedlegget 198467
Ååh, så fantastisk!så godt å høre at alt er bare bra
nå får vi bare håpe at kvalmen gir seg så du får nyte å være gravid
når tenker dere å fortelle den store nyheten da?
Kvalmen har begynt å roe seg, heldigvis! Fortsatt kvalm ila dagen, men ikke i nærheten av sånn det var. Utrolig deilig å føle seg som et menneske igjen.
Vi skal fortelle nå fortløpende, først foreldre osv. Har egentlig vært utrolig deilig å hatt den lille hemmeligheten for seg selv da men må vel hoppe i det.![]()
Så spennende! Det blir sikkert kjempeartig å se reaksjonene dereshar dere noen plan om hvordan dere skal fortelle det til foreldre f.eks da?
![]()