Charmiss blir mamma

Jada, det går da sakte men sikkert fremover her..
Leste at du var gravid igjen ja, gratulerer så mye også jeg krysser virkelig alt jeg har for at den klamrer seg fast. Lykke til:love7

Tusen takk ;) skal til jm den 19/10 og skal bli henvist til tul pga spontanabort sist :p

11+1.

Etter å ha vært sengeliggende i en uke er det med glede å si at jeg nå føler meg bra nok til å komme meg ut av huset en tur idag. Har stort sett sovet og spydd den siste uka og tar på fryktelig, så nå gleder jeg meg til å stelle meg og komme meg ut en tur. Planen for idag er å belønne meg selv meg noe nytt :D Forhåpentligvis en ny bukse som ikke strammer på magen, orker ikke disse highwaist buksene mine lenger, ender alltid opp med at jeg åpner knappen og håper ingen ser det.

Om 6 dager har jeg neste og siste ultralyd før den ordinære. Samme dag skal jeg være 12 uker på vei, spent på om det fortsatt stemmer eller om jeg blir satt litt tilbake, noe jeg kanskje tror. Grugleder meg til det og håper alt er bra med lille i magen. Drømmer fælt om babyer og spesielt shopping til den lille for tiden. Tror jeg må snike meg inn på en babyavdeling og se på babyklær også idag.. Det er vel lov..? :D

Oppfølging til forrige innlegg.. Orka en halvtime shopping, så var det rett hjem igjen. Ikke rom for noe store sprang enda altså med andre ord. Titta også i babyavdelingene, men føles ikke virkelig nok at jeg skal bli mamma enda, føltes nesten ut som jeg gjorde noe galt der jeg gikk og titta:p Prøvde også mammabukse på Lindex, men slengben er ikke helt min greie..Selv om den satt ganske behagelig over magen. Får prøve å bestille noen fra HM:happy: Nå blir det å ligge rett ut en stund til jeg har kommet meg ut av kvalmebølgen. God helg dere!

11+4.

Kvalmen vil virkelig ikke gi slipp. Våknet kl 5 inatt av kvalme og måtte ransake kjøkkenet for å finne noe jeg kunne stappe i meg i full fart for å slippe å bli enda mer kvalm. I kombinasjon med en tablett så sovnet jeg igjen etterhvert og fikk faktisk i meg frokost imorges. DET er lenge siden det.. Etter frokost kom kvalmen fort igjen og nå er jeg slått ut. Fikk dog hjem kjæresten etter at han har vært bortreist i helgen, det var jaggu godt. Utrolig deilig å kjenne på den følelsen av å savne noen så sterkt og ble bare så lykkelig når han kom tuslende inn på soverommet inatt etter å ha reist lenge. :love7

På torsdag er det 12 uker og en ny ultralyd. Er så spent!! Begynner å bli knallhard nederst i magen og håper det er et godt tegn.

Litt morsomt å lese hvor savnet mannen ble til slutt, etter at du før han dro, var SÅ klar for litt alenetid :P Det er veldig godt å kjenne litt på at man savner sin kjære ❤ Jeg har jo vært bortreist i helga også, og det var sååå deilig å komme hjem igjen :)

Men den kvalmen din høres veldig lite grei ut.. Krysser virkelig fingrene for at den har tenkt å roe seg snart :confused: Godt du klarer å holde litt på maten i det minste :)

Snaaaart 12 uker :D Gleder meg til å se et fint bilde av bebisen din på torsdag ❤

Litt morsomt å lese hvor savnet mannen ble til slutt, etter at du før han dro, var SÅ klar for litt alenetid :p Det er veldig godt å kjenne litt på at man savner sin kjære ❤ Jeg har jo vært bortreist i helga også, og det var sååå deilig å komme hjem igjen :)

Men den kvalmen din høres veldig lite grei ut.. Krysser virkelig fingrene for at den har tenkt å roe seg snart :confused: Godt du klarer å holde litt på maten i det minste :)

Snaaaart 12 uker :D Gleder meg til å se et fint bilde av bebisen din på torsdag ❤

Haha ja, jeg vet. Det tok sånn noen timer også følte jeg plutselig veldig ensom og forlatt. Vi får være takknemlige og glade for at hjemme faktisk føles best, vi er heldige som har det sånn :)

Ja, gleder meg jeg og! Er skrekkblandet fryd selvfølgelig, enn om det ikke er liv lenger.. Du skal vel ivei på fredag? Spent på å se din også altså :D

Haha ja, jeg vet. Det tok sånn noen timer også følte jeg plutselig veldig ensom og forlatt. Vi får være takknemlige og glade for at hjemme faktisk føles best, vi er heldige som har det sånn :)

Ja, gleder meg jeg og! Er skrekkblandet fryd selvfølgelig, enn om det ikke er liv lenger.. Du skal vel ivei på fredag? Spent på å se din også altså :D
Det er sånn det skal være. Lurt å kjenne på litt savn en gang i blant :D

Forstår veldig godt at du også er litt redd. Det er nå i alle fall veldig mye større sjanse for at du får se frisk og fin baby på torsdag siden du allerede har sett det lille hjertet banke ❤ Jeg skal på fredag, ja. Tjuvstarta og titta litt på jobb i dag da. Fortsatt masse liv nedi der :D

Lykke til i dag!! :D

Tusen takk jenter! :Heartpink Er så spent, men må bite negler i noen timer til. Time klokken 19.15 :eek:
Herregud, er det noen som har oppe så lenge?? :O :)) Jaja, bare å smøre seg med tålmodighet :P

Ingen grunn til bekymring, jeg bare tok en veldig tidlig kveld. Hadde grudd meg veldig til ultralyden igår, så lufta gikk litt ut av meg etterpå.

Ihvertfall så var alt tipp topp! Babyen lå først og sov med hendene helt oppi ansiktet, noe som var litt komisk ettersom pappan også bruker å gjøre det :p Så ga jordmor meg beskjed om å hoste og da våkna lille og begynte å sparke som besatt! Fullt liv og masse bevegelse, såå gøy å se! Kunne ligget der på benken og sett i evigheter.
Eller var alt helt normalt, hjerne, hjerte og alle mål så helt normale ut. Hjerteslag på 163 slag i minuttet.

Ble dog flyttet noen dager tilbake, noe jeg hadde regnet med siden det passet bedre med mine egne beregninger. Så nå er vi tilbake på 11+5. :p

På bildet ser dere lille ligger med hendene oppå ansiktet og snorker.

ImageUploadedByBV Forum1474609417.725816.jpg

Ingen grunn til bekymring, jeg bare tok en veldig tidlig kveld. Hadde grudd meg veldig til ultralyden igår, så lufta gikk litt ut av meg etterpå.

Ihvertfall så var alt tipp topp! Babyen lå først og sov med hendene helt oppi ansiktet, noe som var litt komisk ettersom pappan også bruker å gjøre det :p Så ga jordmor meg beskjed om å hoste og da våkna lille og begynte å sparke som besatt! Fullt liv og masse bevegelse, såå gøy å se! Kunne ligget der på benken og sett i evigheter.
Eller var alt helt normalt, hjerne, hjerte og alle mål så helt normale ut. Hjerteslag på 163 slag i minuttet.

Ble dog flyttet noen dager tilbake, noe jeg hadde regnet med siden det passet bedre med mine egne beregninger. Så nå er vi tilbake på 11+5. :p

På bildet ser dere lille ligger med hendene oppå ansiktet og snorker.

Vis vedlegget 198467

Ååh, så fantastisk! ❤️ så godt å høre at alt er bare bra :D nå får vi bare håpe at kvalmen gir seg så du får nyte å være gravid :) når tenker dere å fortelle den store nyheten da?

Åhh, så herlig ❤️❤️

Ååh, så fantastisk! ❤️ så godt å høre at alt er bare bra :D nå får vi bare håpe at kvalmen gir seg så du får nyte å være gravid :) når tenker dere å fortelle den store nyheten da?

Kvalmen har begynt å roe seg, heldigvis! Fortsatt kvalm ila dagen, men ikke i nærheten av sånn det var. Utrolig deilig å føle seg som et menneske igjen.

Vi skal fortelle nå fortløpende, først foreldre osv. Har egentlig vært utrolig deilig å hatt den lille hemmeligheten for seg selv da men må vel hoppe i det. :cool:

Kvalmen har begynt å roe seg, heldigvis! Fortsatt kvalm ila dagen, men ikke i nærheten av sånn det var. Utrolig deilig å føle seg som et menneske igjen.

Vi skal fortelle nå fortløpende, først foreldre osv. Har egentlig vært utrolig deilig å hatt den lille hemmeligheten for seg selv da men må vel hoppe i det. :cool:

Så spennende! Det blir sikkert kjempeartig å se reaksjonene deres :D har dere noen plan om hvordan dere skal fortelle det til foreldre f.eks da? :)

Herlig å se at alt var bra :D For en søt liten klump! Kos dere med offentliggjøring - det er såå koselig ❤

Så spennende! Det blir sikkert kjempeartig å se reaksjonene deres :D har dere noen plan om hvordan dere skal fortelle det til foreldre f.eks da? :)

Nei, vi kommer nok bare til å si det rett ut :D Ingen av dem bor ved oss så må uansett foregå per tlf :p Blir utrolig spennende!!

Back
Topp