CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Vet, det er nesten verst 1-3 dpo syns jeg. Etter det nærmer man seg 6 dpo, og da går det litt lettere, fordi i det minste går det an å ta en test:confused013
Jaa må si meg enig der! Kjedeligst nå som det ikke er noe poeng å teste :( null spenning i hverdagen. Kjenner på testetrang allerede, helt latterlig

Jaa må si meg enig der! Kjedeligst nå som det ikke er noe poeng å teste :( null spenning i hverdagen. Kjenner på testetrang allerede, helt latterlig
Ja, kunne ikke vært mere enig. Når starter du?

Last edited:
CD12

Starter vel sikkert når jeg er 6 dpo som forrige måned. Selvom det er null poeng og bare bortkastet :laughing002 Har jo ikke tidlig tester en gang. Men kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke dy meg
Føler med deg, skal prøve og holde meg til Torsdag :hilarious: Har 1 tidlig test

Føler med deg, skal prøve og holde meg til Torsdag :hilarious: Har 1 tidlig test
Da er du 9 dpo? Bra jobba om du klarer det da :angelic: kjenner jeg angrer på at jeg ikke kjøpte noen tidlig.. leste så mye her om at de ikke ga ulikt utslag uansett. Men forrige måned når jeg hadde svak pos 11 dpo hadde jeg én tidlig test og så tydelig foriskejlk på den, var betydelig sterkere og hadde nok slått ut enda tidligere enn 11 dpo

Back
Topp