JaaaaCD 19, 2 dpo. Og tiden går SÅ SAKTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaaCD 19, 2 dpo. Og tiden går SÅ SAKTE
Vet, det er nesten verst 1-3 dpo syns jeg. Etter det nærmer man seg 6 dpo, og da går det litt lettere, fordi i det minste går det an å ta en testCD 19, 2 dpo. Og tiden går SÅ SAKTE
Jaa må si meg enig der! Kjedeligst nå som det ikke er noe poeng å teste null spenning i hverdagen. Kjenner på testetrang allerede, helt latterligVet, det er nesten verst 1-3 dpo syns jeg. Etter det nærmer man seg 6 dpo, og da går det litt lettere, fordi i det minste går det an å ta en test
Ja, kunne ikke vært mere enig. Når starter du?Jaa må si meg enig der! Kjedeligst nå som det ikke er noe poeng å teste null spenning i hverdagen. Kjenner på testetrang allerede, helt latterlig
Starter vel sikkert når jeg er 6 dpo som forrige måned. Selvom det er null poeng og bare bortkastet Har jo ikke tidlig tester en gang. Men kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke dy megJa, kunne ikke vært mere enig. Når starter du?
Føler med deg, skal prøve og holde meg til Torsdag Har 1 tidlig testStarter vel sikkert når jeg er 6 dpo som forrige måned. Selvom det er null poeng og bare bortkastet Har jo ikke tidlig tester en gang. Men kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke dy meg
Da er du 9 dpo? Bra jobba om du klarer det da kjenner jeg angrer på at jeg ikke kjøpte noen tidlig.. leste så mye her om at de ikke ga ulikt utslag uansett. Men forrige måned når jeg hadde svak pos 11 dpo hadde jeg én tidlig test og så tydelig foriskejlk på den, var betydelig sterkere og hadde nok slått ut enda tidligere enn 11 dpoFøler med deg, skal prøve og holde meg til Torsdag Har 1 tidlig test