CD 21, 5 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig vondt å høre Jeg så tilfeldigvis at du var borte fra termingruppen for juni, fordi jeg var der innen av en annen grunn. Det knuste hjertet mitt å lese hva du skrev. Håper virkelig at syklusen din kommer rett tilbake til det vanlige, så dere kan prøve igjenTilbake her etter MA. Medisinsk abort i går så da er jeg vel på CD 2 i dag Aner ikke hvordan syklus blir nå…
Nei, så utrolig trist å lese mange klemmer til degTilbake her etter MA. Medisinsk abort i går så da er jeg vel på CD 2 i dag Aner ikke hvordan syklus blir nå…
Veldig vondt å høre Jeg så tilfeldigvis at du var borte fra termingruppen for juni, fordi jeg var der innen av en annen grunn. Det knuste hjertet mitt å lese hva du skrev. Håper virkelig at syklusen din kommer rett tilbake til det vanlige, så dere kan prøve igjen
Takk for det, dette var noe dritt ja, og jeg var helt uforberedt. Aner ikke hvilke ikm-gruppe jeg bør være med i nå heller. Får vel bare teste etter EL og se når hcg er ute av kroppen.Nei, så utrolig trist å lese mange klemmer til deg
Håper jeg også! Men det går veldig bra med meg, prøver med godt mot hver måned, og stresser ikke for mye med det.Takk for det, dette var noe dritt ja, og jeg var helt uforberedt. Aner ikke hvilke ikm-gruppe jeg bør være med i nå heller. Får vel bare teste etter EL og se når hcg er ute av kroppen.
Men leit å se at dere begge er her fortsatt også. Håper det sitter for oss alle snart!
Å nei Satser på full klaff for deg veldig snartTilbake her etter MA. Medisinsk abort i går så da er jeg vel på CD 2 i dag Aner ikke hvordan syklus blir nå…