CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD23 og EL i dag tror jeg! (Pcos og veldig uregelmessige sykluser)
 
CD 29, 15 DPO negativ gravid test i dag på ettermiddagen. Så da regner jeg med løpet er kjørt og tanta kommer vel snart , håper jeg den kommer snart så man slipper å pines mer enn nødvendig. (Pleier og ha syklus på 26-28, så denne gangen lurer kroppen meg. Prøve runde 10 og må prøve runde evt 11 neste runde :arghh:
Jeg har jaggu meg surret i denne tåken, regna feil haha er jo prøve runde 9 denne gangen. Så blir det runde nr 10 neste prøve runde om tanta snart kan komme! :schocked028
 
CD2
 
CD 24, 9 dpo

Hadde så sinnsykt murringer i går! Kom i skikkelige tak, så har det stukket i venstre side og bakover mot rygg og nedover venstre lår. Blir så demotivert for tror ikke det har klaffet denne pp heller :arghh:Tester ikke før tidligst på søndag (13 dpo)
 
Det er noe seriøst feil med dato/klokkeslett i forumet her. Jeg brukte mye tid å går på å rette opp i dpo og cd fordi ting vistes som postet etter midnatt når men samtidig med dagen før. Gir null mening! Jeg postet i går i 23 tiden, og så står det at jeg har posta 00:09. Det må jo være en bug i systemet. Helt sykt plagsomt og forvirrende for meg! Hvor kan jeg melde dette?
 
Det er noe seriøst feil med dato/klokkeslett i forumet her. Jeg brukte mye tid å går på å rette opp i dpo og cd fordi ting vistes som postet etter midnatt når men samtidig med dagen før. Gir null mening! Jeg postet i går i 23 tiden, og så står det at jeg har posta 00:09. Det må jo være en bug i systemet. Helt sykt plagsomt og forvirrende for meg! Hvor kan jeg melde dette?
Ser det samme! La ut i går før midnatt (la meg ca 23.30) står at det ble lagt ut 0040 et eller annet :dead:
 
Det er noe seriøst feil med dato/klokkeslett i forumet her. Jeg brukte mye tid å går på å rette opp i dpo og cd fordi ting vistes som postet etter midnatt når men samtidig med dagen før. Gir null mening! Jeg postet i går i 23 tiden, og så står det at jeg har posta 00:09. Det må jo være en bug i systemet. Helt sykt plagsomt og forvirrende for meg! Hvor kan jeg melde dette?
Har opplevd det samme selv et par ganger
 
Back
Topp