CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Cd 26. masse murringer. Litt håpefull men også full i angst. Fikk en svak strek på graviditetstesten idag tidlig og ikm er imorgen. Men jeg mistet i starten av januar så jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal slappe av. Når slipper miste-angsten? :nailbiting:
 
CD 5. Etter kort syklus på 23 dager, for kort lutealfase, 23 dager er min korteste syklus etter vi begynte å prøve på snart 2 år siden...
Ser frem til å høre mer fra legen og få mer info om ivf og hvordan dette skal foregå ☆♡
 
CD 5. Etter kort syklus på 23 dager, for kort lutealfase, 23 dager er min korteste syklus etter vi begynte å prøve på snart 2 år siden...
Ser frem til å høre mer fra legen og få mer info om ivf og hvordan dette skal foregå ☆♡
Jeg ble gravid med første når jeg hadde 21 dagers sykluser. På nummer 2 nå så måtte jeg på letrozol før de vurderte ivf. Fikk lengre syklus av det - og gjett hva: jeg er gravid :woot: Ønsker deg lykke til!! Håper dere finner en løsning på problemet :Heartred
 
CD 6, venter på eggløsnings tester i posten, gyn har sagt jeg har EL mellom cd 13 og 16. Men pga 2 korte sykluser vil jeg sjekke så jeg vet hvor jeg ca ligger til vi skal starte med ivf
 
Back
Topp