Helt grusomt! Mange oppturer og nedturer! Føler jo jeg startet pp 6 nå må gå til innkjøp av salvie-te og grapefruktjuice, tror jeg..Er SÅ glad for at TR fikk ræva i gir og starter en ny PP for deg Vært en dritlang syklus på deg, stakkars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt grusomt! Mange oppturer og nedturer! Føler jo jeg startet pp 6 nå må gå til innkjøp av salvie-te og grapefruktjuice, tror jeg..Er SÅ glad for at TR fikk ræva i gir og starter en ny PP for deg Vært en dritlang syklus på deg, stakkars
Helt grusomt! Mange oppturer og nedturer! Føler jo jeg startet pp 6 nå må gå til innkjøp av salvie-te og grapefruktjuice, tror jeg..
Tusen takk hvis syklusen er i orden nå på 28 dager, så blir termin 4 januarWeee, håper masse med deg i denne pp NÅ skal det gå
Tusen takk hvis syklusen er i orden nå på 28 dager, så blir termin 4 januar
Ja, bare det ikke blir 31.12 baby begge mine har komt over termin, men vet aldri med nr 3 som er en luringWeeee, akkurat én mnd etter meg Januar er en fin mnd- nytt år, nye muligheter
Appen Fertility friend regner det slik. Da regner jeg også sånn.Antaglig CD30 om dagen for SA telles som Cd1 ?