CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD9

CD10. Hadde samleie i går og i dag. Usikker på sykluslengde, men har tidligere vært ca 30 dager, så er nok litt tidlig å evt legge inn aksjer enda. Men vil jo helst at det skal klaffe om et par mnd, så kanskje like greit.

CD12. FF estimerer fruktbar periode fra i morgen. Spent på om syklusen er som tidligere eller om kroppen trenger litt mer tid på seg

Har du vurdert Provera for å starte på cd 1 igjen? Det måtte jeg da jeg gikk langt over 100 dager uten av mensen kom (og kun negative tester) :smiley-angelic003
Jeg tok kontakt med gynekologen min for 3 uker siden. Hun var syk, men skulle svare meg uken etter. Men jeg har ikke hørt fra henne. Jeg lever i håpet om at jeg hadde el 16 mars, og at mensen skal komme på torsdag, om den ikke gjør det så tar jeg kontakt med gynekologen igjen. ❤️

Jaaaaa❤️ jeg begynte å gråte av jubelen din :hilarious: takk❤️ sååå befriende å starte på nytt!

Er SÅ glad for at TR fikk ræva i gir og starter en ny PP for deg:hug007:Heartred Vært en dritlang syklus på deg, stakkars:(

Back
Topp