Carpus dagbok

Heisann! Er forholdsvis ny her du også ser jeg. Skrev mitt første innlegg i dag[:)]
Gratulerer så mye med den lille spiren!!! Gleder meg til det blir min tur og håper veldig... Har prøvd siden august i fjor... Et spørsmål bare? Hvor finner dere alle de fine bildene dere legger til innleggene deres? Som f.eks. bildet med magen som du har på ditt... Og hvordan legger du det til?

ORIGINAL: ninabo

Heisann! Er forholdsvis ny her du også ser jeg. Skrev mitt første innlegg i dag[:)]
Gratulerer så mye med den lille spiren!!! Gleder meg til det blir min tur og håper veldig... Har prøvd siden august i fjor... Et spørsmål bare? Hvor finner dere alle de fine bildene dere legger til innleggene deres? Som f.eks. bildet med magen som du har på ditt... Og hvordan legger du det til?

Hei du! :) Takk for gratulasjonen :)
Velkommen skal du være, så får vi håpe spiren sitter fort hos deg også.

Jeg har funnet bildet mitt inne på desember forumet jeg. [:)] 

Hei igjen!
Takk for hyggelig velkomst og takk for tips[:)]
Lykke til videre da! Ønsker deg alt godt og at kvalmen snart skal forsvinne[:)] Nyt de gode dagene!
ORIGINAL: carpus

Hei du! :) Takk for gratulasjonen :)
Velkommen skal du være, så får vi håpe spiren sitter fort hos deg også.

Jeg har funnet bildet mitt inne på desember forumet jeg. [:)] 

Ååh, så synd jeg synes på meg selv nå.... [:'(]

ORIGINAL: Caaaarina

Hvorfor det, carpusen?

Fordi jeg plages så forferdelig med kvalme...[:'(]
Har fått tak i sånne akupressurbånd i dag, og det virker så langt.. første kvelden på en uke at jeg ikke er kvalm. Nyter hvert eneste sekund! [:D]

ORIGINAL: melis85

Får man kjøpt slike på apoteket?
Genialt[:D]

Min søster og mamma var like plaget med kvalme...
så rekne med eg lide av samme skjebne ein gang det skjer.

Kose deg med den voksende mage!

Ja, man får kjøpt det på apoteket. Ca 150 kr, absolutt verdt investeringen! [:D]

Må bare skryte litt av akupressurbåndene mine igjen jeg.. takket være dem så er dagene nå levelige, og jeg klarer å gå på jobb. [:)]
Var veldig skeptisk her en periode når det sto på som verst, om jeg skulle klare å unngå sykemelding.
Må jo si at båndene ikke tar bort kvalmen helt til en hver tid, men så lenge jeg spiser med jevne mellomrom så går det veldig bra.

Ellers så titter magen såvidt frem, og puppene vokser.. litt gøy å se forandringer. [:D]

Nå får jeg snart besøk av en venninne, så skal vi lage oss middag sammen.. lurer på hva det blir... [:)]

Hei igjen!

Så moro å høre at du merker forandringer[:D] Gleder meg veldig til det forhåpentligvis blir min tur!
Sitter her i sofaen og koser meg med pusen jeg, utrolig koselig å ha fått et kjæledyr i huset igjen[:)]
Ellers så venter jeg på TR. Hvis syklusen er lik forrige så skulle den ha kommet i dag... Har ingen tegn enda, ingen menssmerter heller. Bare ømme bryster...

Hei igjen!

Så moro å høre at du merker forandringer[:D] Gleder meg veldig til det forhåpentligvis blir min tur!
Sitter her i sofaen og koser meg med pusen jeg, utrolig koselig å ha fått et kjæledyr i huset igjen[:)]
Ellers så venter jeg på TR. Hvis syklusen er lik forrige så skulle den ha kommet i dag... Har ingen tegn enda, ingen menssmerter heller. Bare ømme bryster...

Det blir nok din tur snart også skal du se! [;)] Har du regelmessige sykluser da?

Håper du får en fin helg i alle fall! [:)]

ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!

Takk i like måte! [;)]

Back
Topp