Carpus dagbok

ORIGINAL: carpus

Lager en liten kalender så det blir lettere å holde oversikt fremover.
4pp

23.sept: Spotting
24.sept: Spotting
25.sept: Mensen
26.sept: Mensen
27.sept: Spotting
28.sept: Spotting
29.sept: Tanten dratt for denne gang..
30.sept:
1.okt:
2.okt:
3.okt:
4.okt:
5.okt:
6.okt:
7.okt:
8.okt:
9.okt:
10.okt:
11.okt:
12.okt:
13.okt:
14.okt:
15.okt:
16.okt:
17.okt:
18.okt: Mine kjære kommer hjem? [;)]
19.okt: Min fruktbare periode starter if BV
20.okt: fp
21.okt: fp
22.okt: EL?
23.okt: fp
24.okt: fp
25.okt:
26.okt:
27.okt:
28.okt:
29.okt:
30.okt:
31.okt:
1.nov:
2.nov:
3.nov:
4.nov:
5.nov: IKM?

Lykke til denne pp[:)][:)][:)]

Tusen takk for det dere! =)
Forventer vel egentlig ikke at det skal gå så fort, men håpet er ikke til å unngå! Gleder meg så fryktelig til testen viser det jeg vil den skal vise.. [:D]
Drømmer om det kommende nusket mitt nesten hver natt for tiden.. hihi.. ;-)

Enda en natteravn, jo [:D][:)]
Lykke til i denne PP, håper syklus stabiliserer seg, og at en spire fester seg hos deg snart [:)]

Hehe, ja jeg var en natteravn i natt gitt.. kom meg ikke i seng før halv5! [:-] Kjedelig å legge seg i tom seng vet du..

Krysser fingrene for deg, **Eggerøra** ! [:)]

Går bare og teller dager til min kjære kommer hjem nå.. tror faktisk han skal komme hjem til jeg starter mine fruktbare dager (iflg. bv), så det passer jo veldig bra! *s*
Har vært på jobb i kveld, så denne dagen har gått fort.. måtte jobbe en time overtid også.. *puh*..

Nå er det heldigvis helg for min del, skal bli godt å slappe av noen dager... Håper alle dere andre får en fin helg også! [:)]

Stor klem fra meg! [;)]

Ja, da var vi inne i en ny uke igjen da.. helgen bare fløy avgårde.
Kjedelig å være prøver akkurat nå, når min kjære ikke er hjemme...blir mye å ta igjen. Hehe.. [;)]

Hehe, jeg klager nå, men jeg klager vel garantert ikke når han kommer hjem... noe som desverre er nesten 2 uker til enda.. men men.. I'll survive! [:D]

Håper alle dere andre prøvere får ei fin fin uke! [:)]

Lager en liten kalender så det blir lettere å holde oversikt fremover.
4pp

23.sept: Spotting
24.sept: Spotting
25.sept: Mensen
26.sept: Mensen
27.sept: Spotting
28.sept:
29.sept:
30.sept:
1.okt:
2.okt:
3.okt:
4.okt:
5.okt:
6.okt:
7.okt:
8.okt:
9.okt:
10.okt:
11.okt:
12.okt:
13.okt:
14.okt:
15.okt:
16.okt:
17.okt:
18.okt: Darlingen kommer hjem [:D]
19.okt: Min fruktbare periode starter if BV [;)]
20.okt: fp
21.okt: fp
22.okt: EL?
23.okt: fp
24.okt: fp
25.okt:
26.okt:
27.okt:
28.okt:
29.okt:
30.okt:
31.okt:
1.nov:
2.nov:
3.nov:
4.nov:
5.nov: IKM?

I morgen begynner prøvingen igjen... endelig! Min kjære har vært borte fra meg i 5 uker nå, så det skal bli godt å få ham hjem igjen. [:)]

Da var den fruktbare periode vel overstått, har virkelig jobbet hardt, så jeg håper det klaffer denne gangen... :) 11 dager til jeg kan teste, dette blir spennende... [;)]

4 dager til testing... kjenner ingen tegn til TR enda, så jeg krysser fingrene.. Håper virkelig det klaffer denne gangen.. ;D

Heller ikke denne gangen ble det noen spire.. nå når jeg trodde at syklusen min endelig hadde begynt å stabilisert seg, ja da får jeg plutselig mensen 4 dager før tiden. Ikke til å bli klok på denne kroppen min...
I min neste fruktbare periode (i følge bv) er min kjære bortreist på jobb igjen, så det blir vel ingen spire før tidligst på nyåret på oss da... snufs...[:(]
Jaja, lykke til alle dere andre i alle fall. Håper dere får noen gode nyheter å gi bort i julegave! [;)]

Lange dager for tiden, går og venter på at min kjære skal komme hjem igjen... utrolig kjedelig at han må være så mye borte nå i denne prøvingen. Gjør alt så mye mer komplisert og vanskelig. Men men, vi får vel bare smøre oss med litt ekstra tålmodighet.. :) I min neste fruktbare periode skal min bedre halvdel være hjemme, så da er det vel bare å hoppe i høyet.. hehe..
I mellomtiden får jeg fortsette med oppussing og juleforbredelser.. :)

Nytt år, nye muligheter...

Har vært lite her inne i det siste.. skjer ingenting, så har liksom lagt hele greia på hylla for en periode.. Sambo er mye borte, så det er vanskelig å få ting til å klaffe. Så nå tar vi en dag av gangen, dropper temping o.l.

Men håper selvfølgelig vi blir velsignet med en liten spire om ikke så alt for lenge da! :)

Siste dag i min fruktbare periode i dag, og denne gangen har vi faktisk prøvd litt igjen. Krysser fingrer og tær også nå, men tørr nesten ikke håpe for mye.

Uansett kjempekjekt å ha sambo hjemme igjen for noen uker! :)

Da får vi håpe du har fått en liten spire denne mnd[;)] Lykke til!
Jeg er skal snart ha EL tror jeg, er inne i 3pp. Så jeg er veeeeeldi spendt denne pp også![:D]

Takk takk! :)

5 dager til jeg kan teste nå... :) Veldig spent!

I morgen er det tid for testing.. ingen tegn til tr enda, så jeg holder fortsatt fingrene krysset. Hvor koselig hadde det ikke vært med noen gode nyheter til sambo kommer hjem igjen! [;)]

Den som lever får se....

Skal nok holde dere oppdatert ja! [;)]

Back
Topp