Oppdatere litt her igjen da kanskje..
Er i dag kommet til 6+1, og kvalmen har vært helt forferdelig! Skal på jobb om en times tid, så jeg håper det begynner å gi seg litt innen da.
På mandag var jeg på første kontroll hos legen. Der leverte jeg først urinprøve som ble testet, den var helt fin og deres graviditetstest var også veldig positiv. Så var jeg inne hos legen, der fikk jeg masse informasjon om hva som kommer til å skje fremover osv.. Han kjente litt på magen min for å utelukke svangerskap utenfor livmoren, målte blodtrykket mitt også fylte vi ut et sånt helsekort.
Etter det var jeg inne på labratoriet og tok en blodprøve, og veide meg. Det hele tok vel en times tid omtrent. Fikk med meg en svangerskapsbok hjem, så den har jeg lest mye i de siste dagene.
Jeg ringte også til jordmor på mandag, for å bestille meg time, og jeg fikk time allerede 7. mai. [:)] Det var jo ganske kjapt egentlig, da er jeg ca 10 uker på vei..
Ellers så titter jeg stadig innom på Før svangerskapet-forumet, for å se hvordan det går med alle sammen. Håper jo selvsagt at flere kommer etter inn på desember forumet! [;)]
Nå skal jeg dra på jobb snart, håper jeg overlever dagen.. [8D] Ønsker alle sammen en kjempefin ettermiddag og kveld! [:D]