Carpus dagbok

Sniker meg inn hit en tur:) Masse lykke til med testen vennen! Håper så inderlig at spiren deres sitter nå![:)]

Foreløpig negativ test, men IKM er ikke før i morgen, så jeg krysser fortsatt fingrene. Kjenner i alle fall ingenting til TR heller enda, og det er bra! [:)]

TR har fortsatt ikke vist seg, så denne gangen håper jeg at hun holder seg borte i 9 måneder [;)]
Har ikke testet i dag, da jeg er på besøk hos ei venninne, så jeg skal teste igjen i morgen.

Kryss fingrene for meg folkens! [:)]

*Krysseraltjegkan*! Håper du har en spire i magen[:D] 

Så spennende! Lykke til!!!

Ble sent før jeg kom meg hjem i dag, så jeg tenkte jeg skulle vente til i morgentidlig med å teste.. Nesten så jeg ikke klarer å vente.. hehe..

Kommer oppdatering i morgen [:)]

"Slapp" å teste i dag gitt, da tr kom lurende like før sengetid i går... snufs.. [:(]

Da var det bare å hive seg enda en pp...

Håper virkelig det... nå gidder jeg snart ikke mer..

Folk blir gravide rundt meg hele tiden, urettferdig!! [:(]

Stakkars!!! Håpet så inderlig du skulle være gravid nå vennen! Vi tenker sånn på dere!

Godt å høre [:)]

VILLE BARE STIKKE INNOM Å ØNSKE DEG OG DINE EN SUPER HELG!!!!

ORIGINAL: Caaaarina

Hvordan er formen i kveld da, Carpus? Bedre til mots? [:)]

Litt sein med svaret denne gangen.. men joda, jeg skal ikke gi opp.. Vi prøver igjen, og krysser fingrene nok engang! ;)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!

Takk i like måte! =)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN

Klarte ikke å vente til IKM, så jeg testet i dag.. og testen var svakt positiv. Håper spiren endelig har festet seg!!
Skal ta en ny test i morgentidlig, så jeg får brukt morgenurin.

*håpe håpe håpe*

Krysser alt jeg kan for fortsatt positiv test![:D][;)]

Tro du meg, jeg krysser også!

Sto opp sjelden tidlig i dag, og fant frem clear blue testen.. ventet spent i noen minutter før jeg gløttet bort på den. Der sto det "GRAVID". Satt der helt forundret en stund, klarte ikke helt å tro at det var sant. Rett etterpå kom det bittelitt blod på papiret, og da ble jeg litt nervøs.
Mange tanker som svirrer her.. får jeg virkelig spiren min nå?

Back
Topp