Carpus dagbok

carpus

Forumet er livet
Ja, da fikk jeg meg endelig til å starte på denne dagboken jeg også. Jeg og min kjære har vært prøvere i litt over 3 måneder nå, så jeg er vel egentlig ikke så veldig kjent her inne på BV enda.
TR er nå 14 dager forsinket, så jeg kjenner håpet vokse for hver time som går.. I morgen skal jeg ta en test. Veldig spent på resulatet... =)

Kan jo kanskje skrive litt om hvem jeg er også da.
Jeg er ei 22 år gammel jente, og samboeren min er 25 år. Vi bor sammen i en leilighet i Nord Trøndelag, men har kjøpt oss hus nå nylig så på nyåret flytter vi. Da blir det litt større plass til oss og til babyen som forhåpentligvis kommer om ikke så aaalt for lenge. [;)] 
Samboeren min er borte pga jobb annenhver måned,så prøvingen blir jo litt vanskeligere av den grunn. Men vi prøver så godt vi kan når han er hjemme da! [8D]

hei carpus:)
og velkommen:) har ikkje sett deg her inne før, blir spennende og følge me deg i dagboko di :) men får no håpe at spira sitt fortare enn svint for deg;)
og at du kanskje allerede e gravid!! lykke til me testing i måro, *krysse-fingrar&tær*

klem :)

Hei hei!
Jeg har nettopp blitt medlem, så det kanskje ikke så rart du ikke har sett meg før.. har bare vært innpå å lest litt tidligere sammen med ei venninne av meg som også er i full gang med prøvinga.. :)
Har lest mange dagbøker nå, deriblandt din, og det skal bli så spennende å følge med alle sammen fremover.
Krysser fingrene for meg selv også ang. morgendagen.. Skal prøve å oppdatere så fort testen har avgitt sitt svar. :)
Klem klem :)

Ja, er mange forskjellige skjebnar ute å går her inne på BV..
Men t sist får me berre håpa at alle ein gong vil få gleden av eit lite spedbarn i armane sine :) *sukk* kor eg har lyst te å vær gravid!!:O hehe :)

Jaja..nei, eg får sei god natt, syns eg sånn halvhjerta kan kjenna et hodeverk på vei! :/ kikker innom i morgo eg ;) natta :) såv godt når du sjøl legge deg :)

Ja, vi får da endelig håpe det! Krysser fingrer for du også for en liten spire i magen din snart... :)
Så forresten i dagboka di at din kjære også har reist langt langt unna... samboeren min er i Afrika nå, og kommer ikke hjem før midten av Oktober. Vi får vel bare klare oss alene så lenge... ;)
God natt da, og sov godt, så snakkes vi snart igjen. [:)]

ORIGINAL: carpus

Ja, da fikk jeg meg endelig til å starte på denne dagboken jeg også. Jeg og min kjære har prøvd å bli gravide i litt over 3 måneder nå, så jeg er vel egentlig ikke så veldig kjent her inne på BV enda.
TR er nå 14 dager forsinket, så jeg kjenner håpet vokse for hver time som går.. I morgen skal jeg ta en test. Veldig spent på resulatet... =)

Bommet litt fant jeg akkurat ut.. i morgen er jeg 11 dager over ikm.
Og i løpet av en dag, så er jeg kvalm i korte perioder.. Kjenner ingen ømhet i brystene, men jeg flyr på toalettet ganske så ofte.
Bestilte tester på nettet nå, så jeg venter til de kommer før jeg tester. Nesten ikke til å holde ut...

ORIGINAL: håperpåbebbis

Blir spennende å følge med inne her på hva testen viser[:D] Krysser fingrene for at du alt er gravid[:)][:)]

Takk for det! :)
Har nå gått inn i dag 11 over ikm. Det er jo egentlig ganske mange dager over. Men har enda ikke sett snurten av TR. Venter i spenning på testene som forhåpentligvis kommer i posten i morgen!

Hei Carpus :)
blir spennande i overmorgen då ;) lykke til ;) hehe.. :)
må få fatt i testar eg og, berre for å finna ut om da er nåke no eller ikkje.
Krysse fingrar

ORIGINAL: miss86

Hei Carpus :)
blir spennande i overmorgen då ;) lykke til ;) hehe.. :)
må få fatt i testar eg og, berre for å finna ut om da er nåke no eller ikkje.
Krysse fingrar

Ja, vi får krysse fingrene for hverandre da!! :))
Fortsatt ingen tegn til tr, så håpet er der fortsatt...

Dag 11 over ikm nærmer seg slutten, og fortsatt ingen tegn til tr. Herlig! :)

Snakket akkurat med min kjære på telefonen nå, han er i Afrika. Kommer ikke hjem før i midten av oktober. Kjennes uuthodelig ut akkurat nå, savner ham så utrolig mye.. Etter telefonsamtalen fikk jeg en mail fra han, og da begynte tårene å trille i store strømmer..han er så skjønn!!
Men jeg håper jeg får testene mine snart, så jeg har gode nyheter til ham neste gang han ringer.. =)

Heller ikke i dag har tr vist seg enda. 12 dager over ikm nå, og jeg begynner å bli utålmodig. Tror ikke jeg klarer å vente til de testene kommer i posten, så jeg drar nok å kjøper en test i dag likevel, så får jeg testet i morgentidlig. Reiser bort i helgen, så på søndag kommer jeg forhåpentligvis med gode nyheter. *håper håper håper*

ojh ojh , krysser fingrene for deg carpus [:D] Håper spiren har funnet deg. Hvis ikke , så lykke til med videre prøving [:D]

Takk for det, vargdama.
Tatt 2 tester i løpet av helgen, og begge var negative... [:(] Litt spotting i kveld.. så det er vel bare syklusen som kødder med meg. Men men... må vel bare fortsette å prøve da.

Takk for det Ivara! [:)]

Spotting i dag også, så tr er vel rett rundt hjørnet nå. Kjedelig at syklusen min er så uregelmessig, men nå får jeg i alle fall begynt på 4pp.
Håper noen av dere andre får en spire som sitter denne måneden.
Selv så må jeg vel bare vente til min kjære kommer hjem om noen uker..så vi får  igjen.[:D]

Lager en liten kalender så det blir lettere å holde oversikt fremover.
4pp

23.sept: Spotting
24.sept: Spotting
25.sept: Mensen
26.sept:
27.sept:
28.sept:
29.sept:
30.sept:
1.okt:
2.okt:
3.okt:
4.okt:
5.okt:
6.okt:
7.okt:
8.okt:
9.okt:
10.okt:
11.okt:
12.okt:
13.okt:
14.okt:
15.okt:
16.okt:
17.okt:
18.okt:
19.okt: Min fruktbare periode starter if BV
20.okt: fp
21.okt: fp
22.okt: EL?
23.okt: fp
24.okt: fp
25.okt:
26.okt:
27.okt:
28.okt:
29.okt:
30.okt:
31.okt:
1.nov:
2.nov:
3.nov:
4.nov:
5.nov: IKM?

4pp

26.sept: Mensen
27.sept:
28.sept:
29.sept:
30.sept:
1.okt:
2.okt:
3.okt:
4.okt:
5.okt:
6.okt:
7.okt:
8.okt:
9.okt:
10.okt:
11.okt:
12.okt:
13.okt:
14.okt:
15.okt:
16.okt:
17.okt:
18.okt:
19.okt: Min fruktbare periode starter if BV
20.okt: fp
21.okt: fp
22.okt: EL?
23.okt: fp
24.okt: fp
25.okt:
26.okt:
27.okt:
28.okt:
29.okt:
30.okt:
31.okt:
1.nov:
2.nov:
3.nov:
4.nov:
5.nov: IKM?

Lenge til jeg kan teste igjen enda, og jeg begynner allerede å bli utålmodig. Hehe.. 
Nå skal jeg dra på jobb, så da flyr vel denne kvelden også avgårde.. :)
Ha en fin kveld alle sammen. 

Tusen takk for det Majavennen! :)

4pp

26.sept: Mensen
27.sept: Spotting
28.sept:
29.sept:
30.sept:
1.okt:
2.okt:
3.okt: