Pc'en reddet meg her!!Har du vært på 208? Kan ikke tenke meg noe verre.. Og apropos ille brett, HATER sjokoladen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pc'en reddet meg her!!Har du vært på 208? Kan ikke tenke meg noe verre.. Og apropos ille brett, HATER sjokoladen![]()
Wow! Du hadde sikkert vært langt forbi meg om du ikke jobbet fulltBegynte i slutten på januar, å e komt t 197. Ei full jobb, så da e begrensa kor mykje eg kan spela![]()
Det skjønner du fort nokJg er helt ny på dette spillet er på 13. Men ennå skjønner jg ikke helt hva man skal ??????????
Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app
Ja, dette er ekstremt mye verre en WFJeg skjønner jo nå at dette er noe jeg ikke bør rote jeg borti. Er allerede litt for hekta på WF![]()
Akkurat som her detSto lenge fast på 208, endelig løsnet det, og står bom fast igjen på 213akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare den
![]()
Jeg greide akkurat 213Sto lenge fast på 208, endelig løsnet det, og står bom fast igjen på 213akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare den
![]()