Candy crush saga!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Begynte i slutten på januar, å e komt t 197. Ei full jobb, så da e begrensa kor mykje eg kan spela :p
Wow! Du hadde sikkert vært langt forbi meg om du ikke jobbet fullt;) Jeg har spilt 1-2 mnd lengre og hatt 100 % permisjon og ferie:P

Jg er helt ny på dette spillet er på 13. Men ennå skjønner jg ikke helt hva man skal ??????????

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app
Det skjønner du fort nok;) Du skal matche 3 og 3 godiser. Om du matcher 4 får du striper som sletter ut hele raden, om du matcher 5 får du en bombe som kan ta ut alle av en farge. Du kan også få en type ved å bygge i kryss. Alle disse kan også matches med hverandre for bedre effekt:) Det er kjempegøy:) Du skjønner nok mer jo lengre du kommer:)

Jeg skjønner jo nå at dette er noe jeg ikke bør rote jeg borti. Er allerede litt for hekta på WF :)
Ja, dette er ekstremt mye verre en WF;) Men det er en morsom avhengighet, da, også får man bare fem liv og når de er brukt opp må man vente en stund for å få nye. Vet det går an å jukse seg til flere liv, men jeg benytter heller muligheten til å få unna litt husarbeid mens jeg venter på nye liv, tror nesten jeg får gjort mer i huset når jeg spiller enn jeg gjør til vanlig;)

Sto lenge fast på 208, endelig løsnet det, og står bom fast igjen på 213 :confused: akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare den :p
Akkurat som her det:P Da det løsnet på 208 suste jeg til 213. Har aldri kommet skikkelig nære på den. Tror rett og slett man må kombinere mest mulig spesialgodis for å få det til:P

Er på 245:-) Eller altså, ferdig med den. Venter på å få låst opp neste level :-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Fast igjen på 135. :confused:

* æpp'n *

Stuck på 265, ikke lett akkurat.. Liker ikke bomber og sjokolade:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Back
Topp