Candy crush saga!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
jeg er ferdig med 380 står nå å venter på nye baner :p
og har ikke brukt ei krone på spillet....

men je husker fortsatt brett 65 :p

Hæ, hvordan går det an ? Jeg har kommet til 335 og må vente på nye brett

det kommer veldig ann på hvor langt de andre du er venn med har kommet, og som sagt pc og mobil er ikke på samme sted

Liker ikke spille på pc.. Nærmeste venn er på brett 311, resten er ganske så langt unna. Så når de andre kommer lengre får jeg låse opp nye brett? Hvorfor skal jeg lide bare fordi mine facebook venner har et liv? :p

Liker ikke spille på pc.. Nærmeste venn er på brett 311, resten er ganske så langt unna. Så når de andre kommer lengre får jeg låse opp nye brett? Hvorfor skal jeg lide bare fordi mine facebook venner har et liv? :p

etter det je skjønne skal det stå litt forskjellig tid på alle nye baner, men tida regnes fra første på vennelista kjem dit..... jeg har 2 stk som ligger ganske jevnt med meg hele tida :p

ikke kommet lengre enn 103. Skjønner jeg har mye irritasjon foran meg. Sjokoladen haater jeg også , rett før ipaden går i veggen av og til
Ja, oså jeg som er så glad i sjokolade til vanlig;)

Begynte i slutten på januar, å e komt t 197. Ei full jobb, så da e begrensa kor mykje eg kan spela :P

Står fast på 110 og d irriterer meg noe syykt!!!

Vært alt for ofte sånn 3-4000 poeng unna å komme videre... Grrr... So close but so fare away!! :p

Jg er helt ny på dette spillet er på 13. Men ennå skjønner jg ikke helt hva man skal ??????????

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Jeg begynte å spille for en god stund siden..men så begynte "alle" på min venneliste å spille det, så da nekter jeg å spille i det hele tatt :angry2

Sto lenge fast på 208, endelig løsnet det, og står bom fast igjen på 213 :confused: akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare den :P

Back
Topp