Bringebærdrops
Elsker forumet
brett 65 tok en evighet ! Verste brettet .
Står fast på det samme jeg også nå.. Over en uke, blir gal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er ferdig med 380 står nå å venter på nye baner
og har ikke brukt ei krone på spillet....
men je husker fortsatt brett 65![]()
Er nok ikke så mye annet enn flaks her hellerWOW! Du må være rå!Jeg greier ikke tenke mange trekk fremover, så jeg tror det er mest flaks når jeg først greier å komme videre
![]()
Hæ, hvordan går det an ? Jeg har kommet til 335 og må vente på nye brett
OJ! Dit tror jeg aldri jeg greier å komme.. Men du skal aldri si aldri, snart sommerferie på et av tidenes mest øde steder![]()
Hæ, hvordan går det an ? Jeg har kommet til 335 og må vente på nye brett
det kommer veldig ann på hvor langt de andre du er venn med har kommet, og som sagt pc og mobil er ikke på samme sted
Liker ikke spille på pc.. Nærmeste venn er på brett 311, resten er ganske så langt unna. Så når de andre kommer lengre får jeg låse opp nye brett? Hvorfor skal jeg lide bare fordi mine facebook venner har et liv?![]()
ikke kommet lengre enn 103. Skjønner jeg har mye irritasjon foran meg. Sjokoladen haater jeg også , rett før ipaden går i veggen av og tilHar du vært på 208? Kan ikke tenke meg noe verre.. Og apropos ille brett, HATER sjokoladen![]()
Da er det vel alltids muligheter for meg ogsåda raser du fort av gårde, men nå har je spilt i sikkert 1,5 år da![]()
Da er det vel alltids muligheter for meg ogsåHar jo bare spilt et halvt år eller så...
![]()
Ja, oså jeg som er så glad i sjokolade til vanligikke kommet lengre enn 103. Skjønner jeg har mye irritasjon foran meg. Sjokoladen haater jeg også , rett før ipaden går i veggen av og til