Camillas tanker :o)

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: Helene M

Heei darling.

Ferdig med spottinga nå? Så rare greier!
Hvor lenge skal du vente før du tar en test da? Skal du vente helt på eventuell TR eller?

Åååh! Synes du skal bli gravid nå med en eneste gang jeg! Så du kan få en lilling i magen din du også!

Min er ikke så liten lengere da! Snart klar for å komme ut! JIPPI! Som jeg gleder meg! Gleder meg masse til å ta meg en joggetur. Til å bli litt mer mobil igjen[8D]

I helga støvsugde jeg hele huset. Også fikk jeg "ånden over meg" og ommøblerte på stua. [:-] Jeg stivna helt på søndagen[8D] Klarte nesten ikke å stå opp. Litt overivrig kanskje[8D][:D] Men jeg ble veldig fornøyd da. Vi har hatt det helt likt i ett år nå. Lenge nok det[;)]

Nei, nå presser Viktor på min urinblære. Jeg får løpe å tømme den[8D]

Godklemmer til deg, snuppa mi[:)]

Heey sexy [:D]

Nei altså jeg tørr ikke teste!!
IKM er egentlig i morgen, men så hadde jeg el. to dager senere enn jeg skulle så tørr ikke teste
på en stund enda.. Har liksom ikke følelse av at det er noe der nede heller så skal prøve å holde
meg til fredag med å teste!! Hvis ikke tanta kommer før den tid da, har liksom ikke helt trua på
at det har klaffa denne pp heller [:'(]

Nå er det virkelig ikke lenge før Viktor skal komme til verden [:D]
Når går du ut i mammaperm da? Det må jo være like før nå [:D][:D]

Hvordan går det med bekkenet osv?
Du må da ikke ommøblere hele stua kjære [:-][:-]
Kan tenke meg både du og Viktor var sliten etterpå [8D]

Du får ta med deg Viktor på do og tømme blæra søta, kan tenke meg han sparker vilt på den nå [:)]

Masse kos og klem til deg vennen <3

Heeei snuppa!

Så artiii! Men hvis du ikke har fått TR til fredag, så ta en test da! [:D] Greit å vite svaret, er det ikke? Jeg har trua nok for oss begge jeg[:)] Må være positiv! (selv om jeg skjønner det er veeeldig vanskelig)

Det er akkurat 3 uker til jeg går ut i mammaperm nå. JIPPI! 21 dager! *danse chachacha*

Var på fødselsfoberedendekurs i går. Med den vordende pappa. Fikk se film og greier. Veeeldig festlig å se sambos reaksjon.[:D] Jeg har jo allerede lest masse og sett mange fødsler på tv, men han har ikke vært så "med" før. Det var greit for han å vite litt om "jobben" hans under fødsel.

Han sa etterpå at han synes det verste er at jeg skal ligge å ha det vondt, og ingen kan gjøre noe! Stakkars, snille, gode sambo-min <3

Det stilige med fødsel er at hvis du sier "ja" til rier og ønsker dem "velkommen", så blir det så mye lettere enn om du sitter å gruer deg til neste rie. Riene må jo komme, så jeg håper jeg lar kroppen min jobbe som den selv vil.[:)] Lystgass kan jeg gjerne ta, men jeg håper jeg slipper epidural. Da blir det så mye lettere å presse[:)]

Bekkenet er så som så. Om jeg omøblerer så slår det seg vrangt[8D] hehe! Men jeg sliter ikke på langt nær som mange andre! [:)]

Hvordan går det med kjæresten din da? Sikkert ikke lett for han å se at du har det så vondt[&o] Du må passe på at han ikke sitter på sidelinjen, men at du inkluderer han i hva du føler osv. Er ikke sikkert det er mye han kan gjøre, men da kan han i allefall trøste og kose[:)]

Godklem til snuppa!

Ps. Jeg har ikke mottatt kortet til Viktor ennå. Håper det bare er at du ikke har sendt det. Vil ikke at posten skal rote det bort!

Heeei snuppa!

Så artiii! Men hvis du ikke har fått TR til fredag, så ta en test da! [:D] Greit å vite svaret, er det ikke? Jeg har trua nok for oss begge jeg[:)] Må være positiv! (selv om jeg skjønner det er veeeldig vanskelig)

Det er akkurat 3 uker til jeg går ut i mammaperm nå. JIPPI! 21 dager! *danse chachacha*

Var på fødselsfoberedendekurs i går. Med den vordende pappa. Fikk se film og greier. Veeeldig festlig å se sambos reaksjon.[:D] Jeg har jo allerede lest masse og sett mange fødsler på tv, men han har ikke vært så "med" før. Det var greit for han å vite litt om "jobben" hans under fødsel.

Han sa etterpå at han synes det verste er at jeg skal ligge å ha det vondt, og ingen kan gjøre noe! Stakkars, snille, gode sambo-min <3

Det stilige med fødsel er at hvis du sier "ja" til rier og ønsker dem "velkommen", så blir det så mye lettere enn om du sitter å gruer deg til neste rie. Riene må jo komme, så jeg håper jeg lar kroppen min jobbe som den selv vil.[:)] Lystgass kan jeg gjerne ta, men jeg håper jeg slipper epidural. Da blir det så mye lettere å presse[:)]

Bekkenet er så som så. Om jeg omøblerer så slår det seg vrangt[8D] hehe! Men jeg sliter ikke på langt nær som mange andre! [:)]

Hvordan går det med kjæresten din da? Sikkert ikke lett for han å se at du har det så vondt[&o] Du må passe på at han ikke sitter på sidelinjen, men at du inkluderer han i hva du føler osv. Er ikke sikkert det er mye han kan gjøre, men da kan han i allefall trøste og kose[:)]

Godklem til snuppa!

Ps. Jeg har ikke mottatt kortet til Viktor ennå. Håper det bare er at du ikke har sendt det. Vil ikke at posten skal rote det bort!

Ja dersom hun ikke har gitt lyd fra seg til fredag så skal jeg teste [;)]
Men har sånn mensmurringer, så venter egentlig bare på at hun skal komme [:'(]

Har dere være på fødselsforberedende kurs?? Det hørtes utrolig spennende og
lærerikt ut!! Gleder meg til vi skal på sånn ja [:D]
Magnus er søt da som tenker sånn, er ikke alle mannfolk som tenker slik vettu!
Men kan tenke meg han ble litt overaska og sjokka over det dere har i vente [:D]

Nå nærmer det seg virkelig fødsel og mammaperm og ikke minst nærmer det seg
deres første møte med Viktor!! Gleder meg til dagen meldingen tikker inn om at
du har født og gleder meg sååå mye til å se bilder [:D][:D] Kortet er på vei forresten,
men fikk ikke sendt det før fredagen.. Så håper det ikke er lenge til du får det i
posten vennen min [:D]

Snakker mye med Kristian om plagene mine ja, prøver å inkludere han så godt som
mulig.. Men sliter litt med humøret innimellom alle plagene kjenner jeg.. Og det er
ikke så godt for han å takle og forstå alltid.. Men det har jeg forståelse for [:)][:)]

Nå må jeg springe, skal gå å se på ny pc.. Er et rent he*vete å finne ny pc, er
altfor mange merker og modeller spør du meg.. Blir forvirra av mindre [&:][&:]

Stooor kos til deg vennen <3

Kjære dagbok..
Er IKM i dag, og TR har ikke kommet..
Men kjenner murringer, så hun er vel ikke langt unna [:'(]

ORIGINAL: dørti gullkorn

Kjære dagboken til mammamillaen min<3

Hun har IKM idag og får IKKE TR på besøk:D

Har du testet da jente??? [:)][:)]

Helga vol du skal teste:p

Så søt du er dørtijenta mi <3

Kjenner antydninger til murringer så venter bare på ankomst [8D]
Tester uansett ikke før fredag, og det SKAL jeg klare [:D][8D]

Hvordan går det med deg da søtnos? [:D]

Kjære dagboken til mammamillaen min<3

Hun har IKM idag og får IKKE TR på besøk:D

Har du testet da jente??? [:)][:)]

Helga vol du skal teste:p

Så søt du er dørtijenta mi <3

Kjenner antydninger til murringer så venter bare på ankomst [8D]
Tester uansett ikke før fredag, og det SKAL jeg klare [:D][8D]

Hvordan går det med deg da søtnos? [:D]

går bare braa:) Skal til ny behandling i morra, så tenkte jeg skulle få henne til å jobbe med eggstokkene.. hvem vet, kanskje det hjelper??[:)][:)] Ellers har jeg fått svar på prøvene.. ringte legen idag.. men får ikke vite svaret før på mandag!! for da er MIN lege tilbake.. for en annen lege kunne ikke se på resultatet, NEEEI[:@][:@]

[8D]

Sånn er det her også ang svar på prøver [&:][:@][:'(]

Håper behandlingene hjelper og at prøvene dine er fine snupps [:D]

[:D]

Pc-jakt høres ikke gøy ut[&:]  Men man trenger jo en god PC når man sitter så mye på nettet som vi gjør[8D]

Kristian er i alle fall inkludert. Det er det viktigste. At du har humørsvigninger gjør ikke noe så lenge han er klar over at det ikke har noe med han å gjøre.
Selv har jeg en del hormoner. Spesielt hvis jeg ikke får spist til "rett" tid. Hvis Magnus da i tillegg er i "mobbe-humør", ja da eksploderer jeg.[;)] Griner, kjefter og ynker meg. hehehe. Men så får jeg mat og alt blir bra igjen[:D] HAHAHAHA! Hva han må leve med den mannen[8D]

Nå er IKM over! Og tanta har ikke dukket opp! Wohoo! Og bare to dager til testing! Dette blir jo bare dritspennende!

Ligger du med føttene oppetter veggen etter sex? Jeg er nesten hellig overbevist at det var det som gjorde utslaget for meg[;)] Det og ananas og ingen kaffe på sambo[:D]

Du har sikkert prøvd det som prøves kan.

Ja, jeg gleder meg også til å kunne sende deg en mms med bilde av baby-prinsen min. Håper fødselen går greit. Er forberedt på smerter fra helvette. Så blir jeg i alle fall ikke skuffet hvis jeg ikke takler det[8D][;)][:D]

Har du bestemt deg for hvilken pus du skal ha av Grete71 da? De er jo bare råsøte[:D] Blir gøy til pusen du allerede har å få en kompis [:)]

Nei, skal prøve å få jobba litt å. hahahaha! Jobber kun 50% og halve tida sitter jeg på BV. God medarbeider? Nope. [8D]

Godklemmer fra oss[:D]

[:D]

Pc-jakt høres ikke gøy ut[&:]  Men man trenger jo en god PC når man sitter så mye på nettet som vi gjør[8D]

Kristian er i alle fall inkludert. Det er det viktigste. At du har humørsvigninger gjør ikke noe så lenge han er klar over at det ikke har noe med han å gjøre.
Selv har jeg en del hormoner. Spesielt hvis jeg ikke får spist til "rett" tid. Hvis Magnus da i tillegg er i "mobbe-humør", ja da eksploderer jeg.[;)] Griner, kjefter og ynker meg. hehehe. Men så får jeg mat og alt blir bra igjen[:D] HAHAHAHA! Hva han må leve med den mannen[8D]

Nå er IKM over! Og tanta har ikke dukket opp! Wohoo! Og bare to dager til testing! Dette blir jo bare dritspennende!

Ligger du med føttene oppetter veggen etter sex? Jeg er nesten hellig overbevist at det var det som gjorde utslaget for meg[;)] Det og ananas og ingen kaffe på sambo[:D]

Du har sikkert prøvd det som prøves kan.

Ja, jeg gleder meg også til å kunne sende deg en mms med bilde av baby-prinsen min. Håper fødselen går greit. Er forberedt på smerter fra helvette. Så blir jeg i alle fall ikke skuffet hvis jeg ikke takler det[8D][;)][:D]

Har du bestemt deg for hvilken pus du skal ha av Grete71 da? De er jo bare råsøte[:D] Blir gøy til pusen du allerede har å få en kompis [:)]

Nei, skal prøve å få jobba litt å. hahahaha! Jobber kun 50% og halve tida sitter jeg på BV. God medarbeider? Nope. [8D]

Godklemmer fra oss[:D]

Haha søta!!
Du må jo få gjort litt når du først er på jobb [8D]
Pcen skal brukes til bv ja, så må ha en kraftig prosessor [8D]
Neida.. Hadde bestemt meg for å bruke 6000 på pc, men den jeg ønska meg kosta jo
selvfølgelig 7000.. Heldigvis har jeg gått i praralellklasse med han ene vi var å så på
pc hos så han kom med et prisavslag på 1000 kr på den pcen jeg ønska meg [:D][:D][:D]
Så nå får jeg pc på fredag og eksamen starter på mandag, perfekt spør du meg [:D][:D]

Har ligget litt med beina opp, men med så mye vondter jeg har i kroppen så er jeg
fornøyd bare jeg er i form til å ha sex egentlig [8D] Så derfor tror jeg ikke det har klaffa
denne pp, men vi hadde sex dagen før el så vet ikke helt.. Er så vant med å bli skuffa
så tørr ikke være for positiv heller kjenner jeg [:)]

Du er like hormonell som meg du [8D] Jeg blir sint, sur og lei og gråter for ingen verdens
ting.. Men men..  Sånn er det bare til tider, skylder på at jeg er jente [8D]

Tror du kommer tl å takle fødselen kjempe bra!! Du virker ut til å være godt forberedt,
og jeg skal sende deg mange gode tanker når du ligger og spriker med beina og trykker
som bare juling [8D][:D]

Vi skal ha den med masse hvitt på nesen <3
Gleder oss til å få en pus til, men den pusen vi har nå kommer nok til å bli litt sjalu, så
håper det går greit etterhvert hvertfall.. Blir spennende å se [:D]

Håper du får en super dag <3
Kjempe mange store koseklemmer <3

Fortsatt ikke noe tegn til TR..
Kjenner litt murringer av og til, så er overbevist om at hun kommer [;)]

I dag skal jeg på scrappingkurs sammen med tante [:)]
I går var jeg og bestilte pc, får den på fredag!! Gleder meg [:D]
Ellers lite nytt fra meg, nå skal pensumbøkene åpnes igjen her [:D]

Mars måned 2009

1.
Familiene våre på søndagsmiddag [:)]
Slappe av med film og kos på kvelden [;)]

2.
Skole..
Besøke en venninne..

3.
Fri fra skolen..
Lese meg opp til eksamen..
Den store O'Tv-kvelden i dag [:D]
Besøk av en venninne under tv-kvelden [:D]

4.
Skole..
Legen etter skolen..
Ble videre sykemeldt og nye tabl.
Shopping med mamsen og mormor i kveld [:)]

5.
Skole..
Osteopat etter skolen..
Ble avslapping etter det, ble så dårlig [:'(]

6.
Fri fra skolen..
Lese meg opp på pensum..
Besøke en kamerat av sambo på kvelden [:)]
Spotter [&:][8|]

7.
Lørdag..
Hjemme å se film [:)]
Ta ukeshandlingen i dag..
Rydde å vaska litt i huset [:)]
Spotter ikke..

8.
Søndag..
Kvinnedagen [;)]
Bryllupsmesse med venninner i dag [:D]
Se film med bestis på kvelden i dag!!
Spotter ikke..

9.
Lese til eksamen..
Osteopaten igjen i dag!
Lage hjemmelaget middag med poteter i dag [;)]
IKM!!

10.
Sitte hårmodell for ei venninne [:D]
Fikk permanent, ble ganske bra [:)]
Lese litt til eksamen, men bare litt [8D]
Gå og se på pc og bestille meg ny!!
Ble en toshiba bærbar, knallstilig!! [:D]
Se på tv sammen med en vennninne på kvelden [:)]

11.
Fremkalle bilder..
Lese litt pensum..
Scrappingkurs på kvelden..

12.
Osteopaten i dag..
Lønningsdag i dag [:D]
Lese pensum, prøve å lese en bok i dag..

13.
Fredag..
Lese pensum..
Hente pcen min i dag [:D]
Ut og spise med sambo i dag..
Kose oss med tv-kveld - norske talenter [:D]

14.
Lørdag..
En tur til byen i dag..
Fest hos en kamerat av sambo [:D]

15.
Søndag..
Prøve å lese litt pensum..
Kjøre og gå tur i dag med sambo [:D]

16.

17.

18.

19.

Kattungene fikk være i stuen i går... Kjære vene som de løp rundt! [:D][:D] Mammapus var jo nesten helt i fra seg! De forsvant jo for henne! [:D] Og Vetle satt på gulvet, men ble jo helt redd når de plutselig kom løpende og skulle oppå han! [:D] Såååååå søte, altså! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Kattungene fikk være i stuen i går... Kjære vene som de løp rundt! [:D][:D] Mammapus var jo nesten helt i fra seg! De forsvant jo for henne! [:D] Og Vetle satt på gulvet, men ble jo helt redd når de plutselig kom løpende og skulle oppå han! [:D] Såååååå søte, altså! [:D]

åååå..
Så koselig [:D]
Gleder meg sånn til vi skal treffe pus [:D]

Gjett hvem som fikk kort i dag da???[:D]

Jo, lille Viktor[:)] Tusen takk, Camilla! Du er bare dritflink og kreativ altså! Skal spare på det så han skal få se det når han blir større[:D]

Godklem[:D]

Er det du mammamilla som har blitt følger av bloggen min? [:D]
Skjønte du ville være anonym, derfor jeg spør her inne [8D] 

Gjett hvem som fikk kort i dag da???[:D]

Jo, lille Viktor[:)] Tusen takk, Camilla! Du er bare dritflink og kreativ altså! Skal spare på det så han skal få se det når han blir større[:D]

Godklem[:D]

Åå..
Så bra du likte det vennen [:D]
Sikon og Dørti fikk også kortene i dag [:D]

Stoor kos <3

ORIGINAL: Kaizer

Yeah baby [:D]

Må være følger så jeg kan holde godt øye med bloggen din *knis*
Håper det er greit forresten [:D]

Ja, det er bare å følge [8D] Koselig! [:D][:D]

ORIGINAL: Sikon

Hei vennen!
Her er det bare bra ja :-D Tanta har reist og det er dags med sengekos;-)

Så bra [:D]
Unner deg masse kos [:D]

Ja, det er bare å følge [8D] Koselig! [:D][:D]

*knis* [:D]

ORIGINAL: Håperpåbaby2010

Ønsker deg en riktg flott dag! [:)]

Gleder meg til å bli kjent med deg [:)]

Tusen takk og i like måte [:D]

Koselig med en slik hilsen på mårrakvisten [:D]

Ting vi ønsker oss til vårt fremtidige lillegull [:)]

Gravidbelte til meg:

Bilsete:

recaro young profi plus (sambo er skikkelig gira på dette [:)])
med recaro isofix [:)]
Vogna:

Emmaljunga modial duo kombi [:)]

Stelleveske:

Ju Ju Be Be all

Senga:

ikea, kan høydejusteres og ta vekk en vegg [:)]

Kommode:

også ikea.. Skal ha stellematte oppå (vil ikke ha med balje i) [:)]

Stol:

Stokke tripp trapp stol.. Kjempe stilig i svart, siden alle stolene våre er svarte [:D]

Vippestol med vibrering [:D]

Måtte bare bestille dette til halv pris på ellos [:-][8|]

Denne SKAL vi ha!! Sambo var helt gira på denne han også [:D]

(kommer til å oppdatere når jeg finner noe nytt) [:D]

Back
Topp