Camillas tanker :o)

Heeei snuppa mi si!

Hvordan går det med deg? Vært til legen i dag?

Jeg har lagt ut nye magebilder her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11427765&mpage=2

Hvis du ønsker å se den stooore magen min!

Håper alt er fint med deg, vennen min.

Stor klem[:D]

ORIGINAL: Helene M

Heeei snuppa mi si!

Jeg har lagt ut nye magebilder her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11427765&mpage=2

Hei hei vennen min <3
Så kjekt å se hilsen fra deg i dagboka mi [:D]
Går ikke noe bedre desverre, har blitt sm 1 måned til [:'(]
Men hvordan går det med den gravide prinsessa mi da??
Helt SYKT som tiden går og fødselen nærmer seg nå [:D][:D]

Åååå.. HOT MAMA!!!! Du har blitt svær kvinne [:D] Men fytti
flate for en lekker og fin mage!! Den er jo perfekt rund og
så nyyydelig [:D][:D] Du kler så godt å gå gravid vennen <3

Håper alt er bra med deg og småen <3<3<3
Mange gode tanker og klemmer til deg vennen <3

I dag har jeg altså vært hos legen igjen..
Har fått sykemelding 1 måned til, siden jeg har null bedring og
er helt lik som jeg var for 2 uker siden. Har fått beskjed om å
fortsette hos osteopaten og håper det kan gi en god effekt
når jeg får hatt noen behandlinger der og fått slappet av litt [:)]

Så nå skal jeg ta paracet, og ikke ta de pillene jeg fikk sist gang.
Og så har jeg søkt på ny jobb i dag, en jobb som ikke er fult så
belastende så de jobbene som jeg har nå [:)][:)]

Det var alt fra meg i dag!!
Ønsker dere alle snupper en god kveld [:D]

ORIGINAL: mammamilla

Heeei snuppa mi si!

Hei hei vennen min <3

Hva er milf?[:-] Er ikke helt med på alle forkortelser jeg[8D] 

En måned til ja. Det er bra det. Da skjønner i alle fall legen din at at du trenger en pause[:)]
Også har du søkt på nok en ny jobb? Hvilken jobb er det da?

Ja, jeg blir større og større ja[:D] Bare ei uke til jeg kan defineres som høygravid nå... Hurra!
Takk for søte ord, snuppa. Det varmer godt. Er litt lei av å høre "store-vitser" nå. Selv om folk mener det godt, så er det litt sårende at folk hele tiden skal kommentere utseende mitt. "Oi, nå er det vel like før du sprekker"... "sikker på at det ikke er to inni der"... "så tungt det må være"... Folk vet ikke hvor stor ei høygravid dame er de. Man ser jo sjeldent høygravide damer da de fleste holder seg inne de siste ukene. Ja.. hehe. Så jeg gleder meg til permisjonen nå.... Slippe unna alle dumme kommentarer fra mannfolk og damer som aldri har vært gravide selv.

Håper du får en finfin dag, snuppa mi! [:D] Tenker mye på deg.

Godklemmer fra lillen og meg[:)] <3

ORIGINAL: Sikon

Sender deg en god nattaklem jenta mi! <3

Ååå.. Søta mi <3

Heeei snuppa mi si!

Hei hei vennen min <3

Hva er milf?[:-] Er ikke helt med på alle forkortelser jeg[8D] 

En måned til ja. Det er bra det. Da skjønner i alle fall legen din at at du trenger en pause[:)]
Også har du søkt på nok en ny jobb? Hvilken jobb er det da?

Ja, jeg blir større og større ja[:D] Bare ei uke til jeg kan defineres som høygravid nå... Hurra!
Takk for søte ord, snuppa. Det varmer godt. Er litt lei av å høre "store-vitser" nå. Selv om folk mener det godt, så er det litt sårende at folk hele tiden skal kommentere utseende mitt. "Oi, nå er det vel like før du sprekker"... "sikker på at det ikke er to inni der"... "så tungt det må være"... Folk vet ikke hvor stor ei høygravid dame er de. Man ser jo sjeldent høygravide damer da de fleste holder seg inne de siste ukene. Ja.. hehe. Så jeg gleder meg til permisjonen nå.... Slippe unna alle dumme kommentarer fra mannfolk og damer som aldri har vært gravide selv.

Håper du får en finfin dag, snuppa mi! [:D] Tenker mye på deg.

Godklemmer fra lillen og meg[:)] <3

Mom I'd like to fuck [8D]

Har søkt jobb som barnevernskonsulent ved barnevernstjenesten i kommunen [:)]
Er 100 % fast stilling og med ei ganske så grei årslønn [:D] Men er nok en ganske
populær jobb så har ikke helt troen på at jeg kommer til å få jobben akkurat [:'(][:)]

Whaaat??
Sier folk virkelig sånn?
De prøver nok å være morsomme ja, men det må da være måte på altså [8|] De er
nok helt enormt misunnelige!! ikke mange som kan skryte på seg å være så lekker
med en gravidmage som deg vennen min! Du skal være kjempestolt skal du, er helt
sikker på at Magnus mener det samme som meg [:D] Jeg er hvertfall supermisunnelig
på deg som ser så råflott ut som gravid, dersom jeg ser halvparten så bra ut som 
deg når jeg blir gravid skal jeg bli kjempe glad [:D][:D]

Håper du får en flott dag vennen <3
Tenker masse på deg også snuppa mi <3
Stooor klem til deg og lille søte Viktor [:D][:D] 

ORIGINAL: Grete71

Åååå.. Jeg SMELTER her Grete!!
Dem er jo bare såå nydelige, og som dem har vokst [:D][:D]
Funnet ut hvordan de ligger an med kjønnet sitt og sånn?? [8D]

Åja, de har vokst! Nå har jeg kjøpt kattemat til dem... Og de leker og herjer og står i! Har lagt ut mer bilder på generell....

Tror den grå, den sorte og den sorte med mye hvitt (som nok også er korthåra) er gutter. De andre 3 er mer langhåra så har ikke fått studert dem skikkelig enda.. [8D]

Har du bestemt deg for hva/hvilken du vil ha? 2 av dem er jo såååå like, så det hadde vært kult om begge hadde havnet samme plass! [:D]

Okei!!
Har ikke bestemt meg helt enda [:-]
Er såå vanskelig joo [8D]

Hihi ja kan godt forstå at det er vanskelig!!!! Du får ta en tur innom og se på dem. [;)]

Hihi ja kan godt forstå at det er vanskelig!!!! Du får ta en tur innom og se på dem. [;)]

Ja jeg har veldig lyst!!
Så er mye mulig at i tar en tur innom [:D]

Jaaaa det må dere gjøre! [:D] Men vet jo ikke om det blir lettere da, altså! [8D]

Det hørtes ut som en spennende jobb, vennnen min! Skal krysse alt jeg kan for at du får den[:D] Kommunejobber er jo ofte litt sikrere enn jobb i den private sektoren. Også har de gode pensjonsordninger[;)]

Ja, folk sier sånt. I dag "snappa" det litt for meg... Huff. Var ei som ikke har sett magen min på ei stund som sa: Oi, så stor du er! Og hun er gravid selv. Riktig nok bare halveis, men allikavel. Da sa jeg: Ikke si sånt. Det er ikke pent. Man blir sinnsykt lei av at folk alltid skal kommentere størrelsen din....

Huff. Det var jo ikke meningen å bli så sint da. Men jeg ble nå en gang det. Får håpe hun skjønner når hun bli så stor som meg selv. Hun er mye større enn det jeg var når jeg var halveis så hun bli nok lei av kommentarene hun også[8D]

Når skal du teste da? Du hadde jo en del positive el-tester forleden? Venter spent på dette altså[:D]

Koseklemmer[:)]

Jaaaa det må dere gjøre! [:D] Men vet jo ikke om det blir lettere da, altså! [8D]

HAHA [:D]
Nei det gjør det nok helt sikkert ikke [8D]

Det hørtes ut som en spennende jobb, vennnen min! Skal krysse alt jeg kan for at du får den[:D] Kommunejobber er jo ofte litt sikrere enn jobb i den private sektoren. Også har de gode pensjonsordninger[;)]

Ja, folk sier sånt. I dag "snappa" det litt for meg... Huff. Var ei som ikke har sett magen min på ei stund som sa: Oi, så stor du er! Og hun er gravid selv. Riktig nok bare halveis, men allikavel. Da sa jeg: Ikke si sånt. Det er ikke pent. Man blir sinnsykt lei av at folk alltid skal kommentere størrelsen din....

Huff. Det var jo ikke meningen å bli så sint da. Men jeg ble nå en gang det. Får håpe hun skjønner når hun bli så stor som meg selv. Hun er mye større enn det jeg var når jeg var halveis så hun bli nok lei av kommentarene hun også[8D]

Når skal du teste da? Du hadde jo en del positive el-tester forleden? Venter spent på dette altså[:D]

Koseklemmer[:)]

Ja håper også at jeg får jobben!!
Har vært ansatt i snart 4 år nå i kommunen, så begynner å få meg litt ansinitet også [:D]

HAHA!! Du er god du som svarer igjen, hadde blitt skikkelig fornærma jeg altså!! Må da
være måte på som folk skal snakke!? Når hun begynner å bli stor må du slenge med leppa
tilbake og gi henne et skag i trynet [:D][:D]

Vet ikke når jeg tester.. Er 1 uke siden el. i dag, og har hatt litt murringer de siste dagene..
I dag har jeg ikke murringer, men begynte å spotte.. Synes dette er tidlig med tanke på at
det bare er ei uke siden el, men tørr ikke håpe på festeblødning heller [:'(][:)]

*Stoor kos tilbake* [:D]

Var det en gutt du egentlig ville ha?

Var det en gutt du egentlig ville ha?

Ja helst det!!
Har en gutt fra før av og vil helst ikke ha masse pulings her i huset [8D]

Er nokså sikker på at den med mye hvitt på nesen er gutt... [;)]

I går spotta jeg..
Såpass mye at jeg brukte truseinnlegg..

I dag er det iiingenting [8|][8|]

Skjer med min kropp egentlig??

Back
Topp