Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene M
Heeei snuppa mi si!
Hvordan går det med deg? Vært til legen i dag?
Jeg har lagt ut nye magebilder her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11427765&mpage=2
Hvis du ønsker å se den stooore magen min!
Håper alt er fint med deg, vennen min.
Stor klem[:D]
ORIGINAL: mammamilla
Heeei snuppa mi si!
Jeg har lagt ut nye magebilder her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11427765&mpage=2
Hei hei vennen min <3
Så kjekt å se hilsen fra deg i dagboka mi [:D]
Går ikke noe bedre desverre, har blitt sm 1 måned til [:'(]
Men hvordan går det med den gravide prinsessa mi da??
Helt SYKT som tiden går og fødselen nærmer seg nå [:D][:D]
Åååå.. HOT MAMA!!!! Du har blitt svær kvinne [:D] Men fytti
flate for en lekker og fin mage!! Den er jo perfekt rund og
så nyyydelig [:D][:D] Du kler så godt å gå gravid vennen <3
Håper alt er bra med deg og småen <3<3<3
Mange gode tanker og klemmer til deg vennen <3
ORIGINAL: Sikon
Sender deg en god nattaklem jenta mi! <3
Heeei snuppa mi si!
Hei hei vennen min <3
Så kjekt å se hilsen fra deg i dagboka mi [:D]
Går ikke noe bedre desverre, har blitt sm 1 måned til [:'(]
Men hvordan går det med den gravide prinsessa mi da??
Helt SYKT som tiden går og fødselen nærmer seg nå [:D][:D]
Åååå.. HOT MAMA!!!! Du har blitt svær kvinne [:D] Men fytti
flate for en lekker og fin mage!! Den er jo perfekt rund og
så nyyydelig [:D][:D] Du kler så godt å gå gravid vennen <3
Håper alt er bra med deg og småen <3<3<3
Mange gode tanker og klemmer til deg vennen <3
Hva er milf?[:-] Er ikke helt med på alle forkortelser jeg[8D]
En måned til ja. Det er bra det. Da skjønner i alle fall legen din at at du trenger en pause[:)]
Også har du søkt på nok en ny jobb? Hvilken jobb er det da?
Ja, jeg blir større og større ja[:D] Bare ei uke til jeg kan defineres som høygravid nå... Hurra!
Takk for søte ord, snuppa. Det varmer godt. Er litt lei av å høre "store-vitser" nå. Selv om folk mener det godt, så er det litt sårende at folk hele tiden skal kommentere utseende mitt. "Oi, nå er det vel like før du sprekker"... "sikker på at det ikke er to inni der"... "så tungt det må være"... Folk vet ikke hvor stor ei høygravid dame er de. Man ser jo sjeldent høygravide damer da de fleste holder seg inne de siste ukene. Ja.. hehe. Så jeg gleder meg til permisjonen nå.... Slippe unna alle dumme kommentarer fra mannfolk og damer som aldri har vært gravide selv.
Håper du får en finfin dag, snuppa mi! [:D] Tenker mye på deg.
Godklemmer fra lillen og meg[:)] <3
ORIGINAL: Grete71
Hihi ja kan godt forstå at det er vanskelig!!!! Du får ta en tur innom og se på dem. [;)]
Jaaaa det må dere gjøre! [:D] Men vet jo ikke om det blir lettere da, altså! [8D]
Det hørtes ut som en spennende jobb, vennnen min! Skal krysse alt jeg kan for at du får den[:D] Kommunejobber er jo ofte litt sikrere enn jobb i den private sektoren. Også har de gode pensjonsordninger[;)]
Ja, folk sier sånt. I dag "snappa" det litt for meg... Huff. Var ei som ikke har sett magen min på ei stund som sa: Oi, så stor du er! Og hun er gravid selv. Riktig nok bare halveis, men allikavel. Da sa jeg: Ikke si sånt. Det er ikke pent. Man blir sinnsykt lei av at folk alltid skal kommentere størrelsen din....
Huff. Det var jo ikke meningen å bli så sint da. Men jeg ble nå en gang det. Får håpe hun skjønner når hun bli så stor som meg selv. Hun er mye større enn det jeg var når jeg var halveis så hun bli nok lei av kommentarene hun også[8D]
Når skal du teste da? Du hadde jo en del positive el-tester forleden? Venter spent på dette altså[:D]
Koseklemmer[:)]
Jaaaa det må dere gjøre! [:D] Men vet jo ikke om det blir lettere da, altså! [8D]
HAHA [:D]
Nei det gjør det nok helt sikkert ikke [8D]
Var det en gutt du egentlig ville ha?