Cameleon`s Drømmerier

Okay, jeg lover, om ikke mensen er kommet til i morgen, da tester jeg, samme hva! [:)]

(jeg er litt imponert over meg selv, vanligvis ville jeg svidd av ca 10 tester hittil! Er rart jeg liksom står med testen i handa, og bare tenker, neei, det er ikke vits, tester heller i morgen! :p)
 
Ihh, ikke si sånn da! Jeg blir jo så spent og revet med! hehe!



Oversikt til meg selv:

Dag 12 (2 januar) hadde jeg litt lignende EL smerter - Dette er 19 dager siden.
dag 14 (4 januar) sier babyverden at jeg skulle hatt EL - Dette er 17 dager siden.
dag 16 (6 januar) EL smerter. - Dette er 15 dager siden.


Så, en test ville slått ut positivt uansett nå, dersom jeg er gravid, teoretisk sett?
Jeg tror det var den 16 jeg hadde EL.

Er det alltid 14 dager mellom EL og IKM? Eller varierer dette om syklusen er ustabil?
 
haha, søte dere er! Nei, vil teste med morgenurin iallefall!
Sånn jeg iallefall har LITT større sjangse! :D


hm, hadde det bare vært en liten skatt inne i magen min....!
 
ååå, dere får meg til å håpe jenter!! hehehe!
 
Joo, jeg hadde beregnet IKM til den 17
Men om jeg hadde eggløsning den 6, er vel IKM den 20..? Hmm, jah..

vanskelig å si dette. Skulle ønske jeg hadde EL testet, slik jeg hadde vist med sikkerhet når EL var...! Første gang ejg skulle ønske jeg teste etter EL dette..! [:D]
 
hehehe! [:D]
Neei, venter til i morgen!
Samme hvor fristende det er!

Men i morgen passer bra, for mannen kommer hjem i natt og blir her noen dager, så det ville jo vært en fiiin overraskelse for han om testen blir positiv! Pluss at vi kan trøste hverandre om den er negativ! [:)]
I morgen skal vi i møte med det firmaet som skal bygge hus også, og finne ut om vi ksal kjøpe det. Hadde jo blitt mye på en gang, om testen er positiv! Vet ikke om jeg hadde klart å ta noen avgjørelser da, midt i lykkerusen! [:D]
 
Hei snuppa!
Oh noo! Hodepine er ikke noe kjekt! Masse god bedring til deg!
Nå skal jeg akuratt gjøre meg klar for jobb jeg nå! Er trøtt og har egentlig mest lyst til å gå å legge meg under dynen igjen! Men men, jobb fra 13 til 20, så hjem og kose meg litt, deretter hente mannen på flyplassen!

Håper hodepinen gir seg, og at du kommer i bedre form!

Ha en fin dag vennen! Klem!
 
ORIGINAL: Cameleon

Joo, jeg hadde beregnet IKM til den 17
Men om jeg hadde eggløsning den 6, er vel IKM den 20..? Hmm, jah..

vanskelig å si dette. Skulle ønske jeg hadde EL testet, slik jeg hadde vist med sikkerhet når EL var...! Første gang ejg skulle ønske jeg teste etter EL dette..! [:D]

 
Du skulle hatt TR i går...hmm... du er nødt å teste i morgen altså.. Kan ikke holde oss sånn på pinebenken Cameleon!!!![:'(][:D][:D][:D]
 
åååh, neeei! Jeg KJENNER den er på vei. Dette er ikke til å ta feil av altså! GASH!
Den kommer nok.. i kveld... AU! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Dumme Dumme Dumme TR!
[:'(]
Den kunne holdt seg vekke...!


og neste pp blir det ikke noe prøving på oss, da mannen oppholder seg på andre siden av jorkloden! [&:][:'(]



Men ja, ellers har jeg det bra! [:D] hehe!
 
ja, da har jeg begynt å spotte ...
Men er ikke så sjokket, viste jo at det kom, siden jeg hadde mens smerter!
akk, vi får prøve videre! hihi
[:)]
 
Kjipt da...[:'(] Hadde liksom et lite håp for deg jeg nå[;)] Bedre lykke neste PP!!
Klem[:)]
 
Å herregud... I natt har jeg hatt det forferdelig!
De mest grusomme mens smertene dere kan tenke dere, pluss litt til! Lå med varmeflaske, smertestillende men kaldsvettet og hadde det forferdelig likevell.. var så vondt at jeg spydde!! [:'(] Uff.. for en grusom natt, har nesten ikke sove noe! I tillegg dro mannen i natt, og blir borte lenge..

Aldri vært ute for noe vondere menssmerter enn i natt! Begynner heldigvis å gi seg nå da..!
Men hun er kommet for fult ja..!
 
Lykke til med testingen. Håper du har et lite mirakel i magen din. [:)]
 
Formen er blitt bedre, men av en eller annen grunn, har jeg DE sinnsyke menssmertene om natten! [:'(] Aldri hatt det slik før..! men men!

Vi får ta tiden til hjelp, og håpe mannen blir hjemme under EL, men jeg har mine tvil... [8|]

Tattis jaa!! Oh, gleder meg til å se bilde av den! Sikkert fin! [:D]
 
Neeeej, så kjedelig Gullkorn!! [:(][:'(][:@][&:]
Nå ble jeg litt lei meg, for jeg hadde en god følelse på dere denne gangen! Men da får vi gi full gass neste pp! [:D]
 
i går jobbet jeg til 4, og gikk deretter tur med hunden sammen med en venninne, og planla bryllupet hennes litt, så på brudekjoler og stooorkoset oss! :)

I dag har jeg tenkt å ligge i sengen leeenge, slappe av og bare nyte fridagen før det blir nok en hektisk uke! [;)]


Ja, den kroppen kan å spille oss et puss inimellom, irriterende det...! Husker en gang jeg pluttselig innså at jeg var "sikker" på jeg var gravid, siden kroppen oppførte seg slik, men nei, jeg led av falskt svangerskap! :p
 
Beklager det! Skal ikke skje igjen. Jeg er en side 1 jente lissom! ;)




Jo, det går bra. Jeg stresser på jobb, og trives egentlig ikke så godt lenger. Alle de jeg liker på jobb, har begynt å søke på nye arbeidsplasser. Er så mye tull med ledelsen.... Så jeg har mer enn nok å tenke på føler jeg. ORKER ikke begynne å søke ny jobb nå! Har jo bare vært her i et halvt år joo! [:'(] Æsj! What to do??
*syte&klage*
 
jobber i et stoort varehus, som har det meste. Alt fra motorsager til mp3 spiller! [:D]
Elsker egentlig jobben min jeg da, selv om jeg gjerne ville ha en 8-4 jobb, uten helgejobbing.. jadda..

Jobbet i barnehage før, savner det veeedlig, men, orker man det om man blir gravid? Hmmm.....

Elsker folkene på jobben også, men nå skal jo alle jeg liker kanskje slutte... Æsj! Jeg er litt lei meg og oppgitt nå!
 
Jaa, det er litt stusselig! Savner han sååå masse!


Ohh, må inn i bloggen å titte! ;) Også må jeg få fikset komenteringsgreiene! ;) takk for at du sier ifra! ;)
 
nei, det er litt usikkert når han kommer hjem egentlig. Han håper på neste helg, men tror det blir helgen etter!
Gleder meg iallefall masse til å ha han hjemme litt!! :)

Idag ble DRØMMEJOBBEN min utlyst!
En liten søt babybutikk, søker medarbeider! MEN selvfølgelig bare 50% så da er det ikke aktuellt! *snufs*
Jeg skal nok holde ut i jobben jeg har, en stund til! :)
Iallefall til jeg er ferdig i permisjon og slikt! [:D]


Ååå, jeg er babysyk!
 
Back
Topp