Cameleon`s Drømmerier

Takk Sikon! [:D]
Goood Helg til alle snuppene som er innom dagboken min også!!!

Håper dere får en strålende helg alle sammen! :)
 
ORIGINAL: Cameleon

Fann denne geniale listen over babybutikker på nett i en annen dagbok her inne.
Og siden jeg er hjemme fra jobb med feber idag, hadde jeg tenkt å "vindushoppe" litt på babybutikker, da passet dette bra, pluss at jeg har alt samlet til den dagen det blir min tur å ha et mirakel i magen!


http://www.kidsloveit.no/display.aspx
www.babyshop.no
www.babyplanet.no
www.baldrian.no
www.barnerommet.no
www.plymshop.no
www.barnetrend.no
www.alexi.no
www.nabobarna.no
www.ammetaka.no/linker
www.barnibody.no
www.babybis.no
www.babybutikk1.no
www.segersbabyshop.dk
www.bildesmokken.no
www.babyline.no
www.navnesutten.dk
www.labanoglabolina.no
www.mamut.net/barnetrend
www.lilletordivel.no
www.hermeline.no
www.muffeladen.no
www.lillelam.no
www.lykkebarn.no
www.lykkeland.no
www.loevebarna.no
www.rosaogridderen.no
www.barnashage.no
www.barnefotter.com
www.englebarn.no
www.froskihagen.no
www.gladeengler.no
www.gullull.no
www.lekendebarn.no
www.litenogroff.no
www.minimee.no
www.nabobarna.no
www.otili.no
www.qvadis.no
www.ecoline.no/prematur.htm
www.trollungen.no
www.vbaby.no
www.kidsfashion.no
www.cottonchild.no
www.going.no
www.linus-lotta.se
www.sparkjop.no
www.sprell.no
www.virrevapp.com
www.babyplanet.no
www.bellajelica.no
www.engulknapp.no
www.happykids.no
www.koolkidz.no
www.krabaten.no
www.minsten.no
www.mixmax.no
www.monochico.no
www.mortil3.no
www.kidsclothes.no
www.junior-barneklaer.no
www.nostebarn.no
www.barneparadis.no
www.sorrymum.com
www.purnatur.no
www.laredoute.no
www.mammahuset.no
www.gladeengler.no
www.lillekrokodille.no
www.luca-shop.no
www.babyplanet.no
www.barnigjen.no
www.edla.no
www.finekler.no
www.krabaten.no
www.levvel.net
www.monochico.no
www.zarahsgaver.com/babyklr(1).asp
www.lillemartine.no/babyklar.html
bittebror.com/catalog.php
www.orionimport.no/blapelikan/omblapelikan.asp
www.small-angels.com
www.rockmybaby.no
www.mammashop.net
www.litenogfin.no
www.babybis.no
www.nine.no
mammaogmeg.no
www.baldrian.no/ (50 kr marked!)
www.krokofanten.no/ (herlige ullklær!)
www.litenogkul.no
www.ellos.no
www.bareliten.no (salg på mange kule merkeklær!)
www.barnegarderoben.no (mye å velge i!)
www.urbankids.no
www.deal.no
www.navnesutten.dk
www.krabaten.no


 weeeeeee!!! Genialt at du la ut dette!!!  *shoppingdilla* (får ikke sove jeg nå vettu;) hihi)
 
Kopierer den jeg.. håper det er greit;)
 
Heisann jenter!
Ja, den nettbutikklista er genial. Jeg stjal den fra *Gullkorn*, eller var det Sikon? Hmm, iallefall den er suuuper! :D

Vel vel, jeg sitter å blogger litt, finner interiørting, og drømmer om at vi bare kan få det huset vi sikler etter! Jeg blir VELDIG engaskjert, og det hadde vært så knall å få bygd enebolig nå!! :)

Ja, så jeg sitter å drømmer meg vekk, kort fortalt! :)
 
Hele livet mitt består egentlig av drømmer, drømmer jeg lengter etter og drømmer jeg lever ut! Haha! I love it!
Jeg er en svææært drømmende person! :)

Nå i kveld har jeg hatt innmari stikkinger i ene puppen! og det gjør egentlig ganske vondt...
Det er liksom ikke ømme pupper heller, det er bare vondt! hehe.. Så da kommer vel TR snikendes. Har det egentlig ikke slik før tr, men kjenner magen er litt uggen også, slik den bruker å være. Hadde tenkt å teste i morgen, men setter meg nok heller ned å venter på at TR dukker opp, så får jeg spare testene til neste pp!
 
ORIGINAL: Cameleon

Hele livet mitt består egentlig av drømmer, drømmer jeg lengter etter og drømmer jeg lever ut! Haha! I love it!
Jeg er en svææært drømmende person! :)

Nå i kveld har jeg hatt innmari stikkinger i ene puppen! og det gjør egentlig ganske vondt...
Det er liksom ikke ømme pupper heller, det er bare vondt! hehe.. Så da kommer vel TR snikendes. Har det egentlig ikke slik før tr, men kjenner magen er litt uggen også, slik den bruker å være. Hadde tenkt å teste i morgen, men setter meg nok heller ned å venter på at TR dukker opp, så får jeg spare testene til neste pp!

 
Samme her Venter på TR jeg å... Alle smertene er på plass, så den kommer vel når jeg står opp igjen (ja, vært på nattskift...måtte bare innom å glo[8D])
 
ORIGINAL: sikon

ORIGINAL: Cameleon

Hele livet mitt består egentlig av drømmer, drømmer jeg lengter etter og drømmer jeg lever ut! Haha! I love it!
Jeg er en svææært drømmende person! :)

Nå i kveld har jeg hatt innmari stikkinger i ene puppen! og det gjør egentlig ganske vondt...
Det er liksom ikke ømme pupper heller, det er bare vondt! hehe.. Så da kommer vel TR snikendes. Har det egentlig ikke slik før tr, men kjenner magen er litt uggen også, slik den bruker å være. Hadde tenkt å teste i morgen, men setter meg nok heller ned å venter på at TR dukker opp, så får jeg spare testene til neste pp!

Men ååå, så spennende da !
Har du vurdert å teste nå da ? [;)][;)]

Kleem

 
Ja??? Har du testa????
 
hehe, søte dere er!
[:D]


Ingen TR er dukket opp enda, men jeg har ikke testa heller. Skal vurdere om det blir testing i morgen, dersom ikke TR dukker opp idag. :)
 
Så sitter jeg her å venter på TR, merker jeg er litt nervøs for at syklusene skal begynen på igjen å tulle å bli laaaange og ustabile! Håper inderlig TR er rundt hjørnet, om det ikke er en liten bebis inni magen min!
Føler ikke på meg at jeg er gravid iallefall, så vi får håpe den dukker opp snart. Ingen TR, og ingen spotting.

Helgen har vært finfin. Begynner å komme meg på bedringens vei, og har koset meg endel med mannen!
Idag har jeg vært å shoppet litt... :) koselig!
 
PRØVE-PERIODE 4
Desember/januar


Nå skal vi lykkes!



21 des - TR...[:'(] dukket opp på dag 30.
22 des - TR...[:'(] tidligvakt på jobb. rydde og pynte siste rest til julen.
23 des - TR...[:'(] Lille julaften!
24 des - TR...[:'(] FRI! Julaften, feire hos svigers
25 des - TR...[:'(] FRI! 1 juledag. Middag hos Mamma & Pappa
26 des - TR...[:'(] FRI! 2 juledag
27 des - SPOTTING...[:'(]Jobbelørdag, senere filmkveld og "slappe-av-kveld" med mannen og en venninne.
28 des - Oppdrag: sex-maraton Begynner! [:D]
29 des - Oppdrag: sex-maraton [:D]
30 des - Oppdrag: sex-maraton [:D] Middag hos tante
31 des - Nyttårsaften! 2009 er igang!! Jippi!
1 jan - Oppdrag: sex-maraton [:D]
2 jan - Oppdrag: sex-maraton [:D] Fri fra jobb!
3 jan - Oppdrag: sex-maraton [:D] Muligens litt EL smerter?
4 jan - Oppdrag: sex-maraton [:D] EL ifølge babyverden
5 jan - Mannen drar på jobb...
6 jan - EL smerter, venstre side.. Alene hjemme.. Masse utflod...
7 jan - Skal begynne å trene!! Masse utflod....
8 jan - Irriterende masse utflod...
9 jan - Irriterede masse utflod...
10 jan - Masse utflod...
11 jan -
12 jan
13 jan
14 jan - Begynnende influensa... også er jeg øm i underlivet! [8|]
15 jan - Skal til legen pga influensan.. Mannen min kommer hjem fra jobb! :D
16 jan - 3 år og 10 mnd sammen med mannen i mitt liv! Øm i underlivet.. Testet negativt!
17 jan
18 jan - IKM ifølge babyverden
19 jan - Mannen drar vekk på jobb, trening, spise middag hos mamma & pappa
20 jan - IKM ifølge hva jeg tror... :) Mannen bortreist på jobb
21 jan - Mannen bortreist på jobb
22 jan - Mannen bortreist på jobb
23 jan - Mannen bortreist på jobb
 
ORIGINAL: *gullkorn*

ORIGINAL: Cameleon

Så sitter jeg her å venter på TR, merker jeg er litt nervøs for at syklusene skal begynen på igjen å tulle å bli laaaange og ustabile! Håper inderlig TR er rundt hjørnet, om det ikke er en liten bebis inni magen min!
Føler ikke på meg at jeg er gravid iallefall, så vi får håpe den dukker opp snart. Ingen TR, og ingen spotting.

Helgen har vært finfin. Begynner å komme meg på bedringens vei, og har koset meg endel med mannen!
Idag har jeg vært å shoppet litt... :) koselig!


Du venter ikke på TR du, jenta mi !! :D
Du venter på en positiv test !! Hvordan du klarer å holde deg unna teste skjønner jeg ikke [:)]



hehe, det er egentlig rart, for jeg er gal etter å teste vanligvis!! hehe! Føler bare på meg at det ikke har klaffet.. høres sikkert sykt ut, men vanligvis har jeg en slik spent følelse, men nå føler jeg liksom bare at TR kan komme, slik vi får prøvd i neste pp! :D
 
SØTA! :)

ja, jeg også håååper! Meen,er redd det ikke klaffer slik.


Mannen er nok bortreist helt til neste eggløsning også, så da blir det nok ikke prøving i den mnd....
Hadde vært så fiiint om det klaffet!!
 
KLART VI GJØR!!! [:D]

Håper virkelig det klaffer for dere altså! Du har jo bedre sjangser enn meg, siden dere traff EL bra!
Vi hadde bare kosen før selve EL vi... [8|]
 
hihi, det klaffet jo for dere ja! :)

Herlighet, det blir nesten litt for mye for meg å tenke på nå! Baby, Husbygging, Biler som skal selges og kjøpes, og attpåtil er jeg her ALENE! Mens mannen er utenlands på ubestemt tid..!
 
Vi  og venter i spenning her
 
Hmm, må skuffe dere jenter, har ikke testet enda! :p
Er så sikker på TR kommer av seg selv.. Men om den ikke kommer i morgen, daaa skal jeg teste! :)
 
Alltid superspennende å vente på at jentene her skal ta test altså...kan nesten ikke vente selv[8D] Lykke til Cameleon!!!
 
tuuusen takk dere!

Åhh! håperhåperhåper!! :D
Hadde vært finfint!! :D
 
Ja, jeg skulle jo teste idag, tenkte jeg... MEN så fikk jeg sånne innmari menssmerter i natt, så kom til at jeg får bare se ann dagen. tegner med TR dukker opp straks! [:'(][:'(][:'(]
 
Back
Topp