Bytte bilstol

Sniker fra april. Men her må jeg snart bytte. Min store lillegutt er rett under 10 kg og har kun ett par cm å gå på før selene havner for langt ned :-( har vel max 1 måned før han absolutt MÅ ha nytt. Skal kjøpe besafe izi plus. For har ikke isofix og det er til 25 kg så håper å kunne ha han i det bakover fram til han kan snus fram. Skulle og være det med mest benplass Det var det setet som ble anbefalt som best av barnas hus når ikke isofix.
 
Jeg leter etter den bruksinformasjonen på vårt maxi cosi sete, men finner ikke hvor d står d med selene?

Det stod under informasjon på setet på nettet der jeg kjøpte setet og det var klistret et klistremerke på setet hvor det står kryss over at selen skal gå under. Men dette er jo fakta om hvert eneste sete, selen skal IKKE gå under skuldrene, det er rett og slett farlig ved en eventuell kollisjon. Dessuten må det være svært ubehagelig for skuldrene til babyen å ha en stram sele som går under skulderen og over, selen skal presse barnet inntil stolen og ikke trykke skuldrene nedover.
 
Skulle og egentlig benytte meg av det 25% tilbudet i går. Problemet er at jeg flyttet for 1 år siden. Der jeg bodde før hadde slike butikker åpent til 6 på lørdager. Jeg kjørte til barnas hus her. Var vel der ca 16.45. Men NEEEIDA. Her hadde jo dei stengt kl 16 :-( så surt å gå glipp av det når jeg bør kjøpe egentlig raskest mulig. Helst innen 2 uker. Så nå må jeg jo betale rundt 1000 mer enn viss jeg hadde fått kjøpt på lørdag :-( er Såååå sure penger når jeg kunne fått det billigere.
 
Skulle og egentlig benytte meg av det 25% tilbudet i går. Problemet er at jeg flyttet for 1 år siden. Der jeg bodde før hadde slike butikker åpent til 6 på lørdager. Jeg kjørte til barnas hus her. Var vel der ca 16.45. Men NEEEIDA. Her hadde jo dei stengt kl 16 :-( så surt å gå glipp av det når jeg bør kjøpe egentlig raskest mulig. Helst innen 2 uker. Så nå må jeg jo betale rundt 1000 mer enn viss jeg hadde fått kjøpt på lørdag :-( er Såååå sure penger når jeg kunne fått det billigere.
Bestiller du på nett kam du få gode tilbud
 
Bestiller du på nett kam du få gode tilbud

Er ikke tilbud på nettbutikken der nå vertfall. Nå skulle jeg ønske jeg hadde bedre tid før han trengte den. Men hadde ikke trodd jeg trengte neste stol så fort. Han er jo bare 4,5 mnd, men er stor gutt.
 
Den har jeg faktisk sett :) men er Jollyroom like sikkert å kjøpe fra? Som Barnas hus f.eks? Prøvde spør om jollyroom på april forum, men ingen som visste der. Ikke som svarte vertfall. Det er like ekte varer og alt det der?

Har ikke hørt om noe misnøye med jollyroom jeg ihvertfall.
 
Den har jeg faktisk sett :) men er Jollyroom like sikkert å kjøpe fra? Som Barnas hus f.eks? Prøvde spør om jollyroom på april forum, men ingen som visste der. Ikke som svarte vertfall. Det er like ekte varer og alt det der?
Kjeeeempefornøyd med jollyroom :D
 
Har selv en babygym fra der som jeg jo er fornøyd med. Men tenker at med bilstol så vil jeg jo være 110% sikker på at det er kvalitet. Men det er vel nøyaktig samme stol vel? Ikke sånn som ebay og slikt der mesteparten er falske varer?
Helt nøyaktig samme stol :)
 
Back
Topp