lille iskaffe
Forumet er livet
Tror derer det er stor forskjell på dem? Mener sånn fysisk sett. På landet kan de løpe fritt i hagen, skogen, ulendt terreng osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LiseT*
Vi bor vel på det enkelte kaller "landet", men ungene løper da ikke fritt hvor som heldst av den grunn.
Og det finnes da skog og mark selv i Oslo. Kommer bare an på om foreldrene gidder å ta de med dit!!
ORIGINAL: Dollface™
Tror det blir folk av begge "slaga" jeg.. Men at man kanskje ser ulikt på ting her i livet - det er nok helt sikkert..
Darlingen er vokst opp i de innerste telemarksskoger - han jakter, elsker friluftsliv og kan skille elgbæsj fra harebæsj...
Jeg er vokst opp i en småby, hater telt og soveposer og kan skille hundebæsj fra kattebæsj...
Andre igjen er vokst opp i oslogryta, de liker sikkert å gå søndagstur i Nordmarka, men setter større pris på å komme ned igjen til sentrum for en kaffe latte etter turen, og kan sikkert skille duebæsj fra rottebæsj.. [8D][8D]
Tror det blir folk av begge "slaga" jeg.. Men at man kanskje ser ulikt på ting her i livet - det er nok helt sikkert..
Darlingen er vokst opp i de innerste telemarksskoger - han jakter, elsker friluftsliv og kan skille elgbæsj fra harebæsj...
Jeg er vokst opp i en småby, hater telt og soveposer og kan skille hundebæsj fra kattebæsj...
Andre igjen er vokst opp i oslogryta, de liker sikkert å gå søndagstur i Nordmarka, men setter større pris på å komme ned igjen til sentrum for en kaffe latte etter turen, og kan sikkert skille duebæsj fra rottebæsj.. [8D][8D]
ORIGINAL: lille iskaffe
Vi bor vel på det enkelte kaller "landet", men ungene løper da ikke fritt hvor som heldst av den grunn.
Og det finnes da skog og mark selv i Oslo. Kommer bare an på om foreldrene gidder å ta de med dit!!
nei da, de løper ikke fritt, men hvis du tenker på de som bor midt i byen f.eks så har ikke de store hagen.
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
Jeg vil bare påpeke at jeg kan se forskjell på alle disse bæsjene.. Uten å ha bodd hverken på landet eller i byen...[8D]
Særlig forskjellen på elgbæsj og harebæsj, vil jeg nok påstå ikke er den helt store utfordringen...[:D]
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
Jeg vil bare påpeke at jeg kan se forskjell på alle disse bæsjene.. Uten å ha bodd hverken på landet eller i byen...[8D]
Særlig forskjellen på elgbæsj og harebæsj, vil jeg nok påstå ikke er den helt store utfordringen...[:D]
Du er jo litt spesiell da... [8|][8D]
ORIGINAL: astrone
men vet dere hva som er rart??
Bybarn/mennesker
er generelt tynnere
enn bygdebarn/mennsker......
for man går mye mer i byene,på gygden må man ofte(sier ikke att det gjelder overalt[;)])kjøre mer bil...
ORIGINAL: *JCee*
ORIGINAL: MorraTeFreja™
ORIGINAL: *JCee*
Ja bybarn er vel ikke så godt vant i skogen som bygdebarna.
Man har mer frihet når man bor på landet, og slipper å tenke på all trafikken utenfor døra.
Selv ville jeg aldri bodd i Oslo med dattera mi, syns ikke det er passende for barn der.
Forklar hvorfor det ikke er passende........
Jeg har selv bodd i oslo i nesten 4år og likte ikke å bo der, syns det skjedde mye kriminelt osv i nabolaget.
Selvfølgelig skjer dette overalt uansett, men det skjer oftere i oslo.
Mange folk i oslo er mer kyniske og bryr seg kun om seg selv, er ikke alltid man kjenner naboen som på småsteder.
Syns også det er utrolig stressende å bo i en storby og trives best på en mindre plass.
Jeg tørr ikke gå alene i oslo sentrum på kvelden, kjenner flere som har blitt slått ned og ranet.
ORIGINAL: snupsemamma
Bybarn/mennesker
er generelt tynnere
for man går mye mer i byene,på gygden må man ofte(sier ikke att det gjelder overalt[;)])kjøre mer bil...
Hahaha, hæææ??? Håper det bare var en spøk altså!! [:D][:D]
Tror ikke akkurat det gjelder generelt, akkurat!!
ORIGINAL: ~StRaToS~
Bybarn/mennesker
er generelt tynnere
Hmmm...klarer ikke å overbevise meg altså....[:)]
ORIGINAL: lille iskaffe
nei da, de løper ikke fritt, men hvis du tenker på de som bor midt i byen f.eks så har ikke de store hagen.
Tror du skal ta en titt på finn.no å skjekke hagemålene på by contra landet...
ORIGINAL: ~StRaToS~
Bybarn/mennesker
er generelt tynnere
Hmmm...klarer ikke å overbevise meg altså....[:)]
skal sies jeg bor på landet selv[;)] man velger sin egen skjebne tror jeg[:)][:)] men det var sånn gjenommsnitts da[;)]