Bullet journalling

Min plan er index, future log (når jeg bare finner et bra norsk ord) enkel kalender over i alle fall resten av året, skoleåret-at-a-glance fargekodet mobbeoversikt for eldstemann, og så begynne med august, mulig task-list men det er så sent i mnd, dagene, og deretter september.

Men YouTube bruker jeg aldri. Og reelt et de sikkert "pene", noe min nok ikke blir.
 
ImageUploadedByBV Forum1472155733.531738.jpgsånn gjør jeg det. Blanke ark, og lager innholdsfortegnelse til sånne dette vil/skal jeg gjøre-lister. Så får jeg se hvordan det blir.
 
Filmen så jeg sånn litt. Bloggen leser jeg litt nå og.....det et langt fra det jeg har i hodet.
Men interessant å se at noen er sånn i tankene også.

Jeg er ikke der i det hele tatt.

Jeg har begynt så smått. Blir spennende å se om det holder seg slik eller om det blir endringer. Jeg har tatt utgangspunkt i den videoen, og lagt til litt eget. Dette er gøy :D
 
Jeg også har begynt med dette! Holder det veldig enkelt foreløpig. :)
 
Forsiden og mnds-oversikten til september. :)
cc9f3635e45591efc2a036e699cef7d0
03e3edeb3a6f82bff7a675373cd5dbfd
 
Jeg irriterer meg over at boka mi bare har ca 23 linjer. Ikke plass til en hel måned :-(

Det sjekka jeg ikke før jeg kjøpte den, desverre.

Neste bok skal være bedre egnet.

Hvor mange linjer legger den opp til den a5 dotted grid fra personlig almanakk?
 
Forsiden og mnds-oversikten til september. :)
cc9f3635e45591efc2a036e699cef7d0
03e3edeb3a6f82bff7a675373cd5dbfd

Oooh, likte det nederste bildet. Jeg brukte bare 1 side, litt usikker på hva jeg gjør for september. Følte liksom at det ikke er nødvendig med 2 sider, men at du har delt opp måneden på siden til høyre var skikkelig lurt.
Og så likte jeg tegningen. Du gjør noe ut av starten på en ny måned. Den kan jeg godt kopiere :D Ikke at jeg kan å tegne da :p
 
Jeg likte den "side 2" ja, men altså, selv bare for august som har så få dager igjen hadde jeg en ganske lang to-do-liste så jeg kommer nok til å ha det for alle mnd ja. Jeg er bare usikker på om det skal bli "resten av side 2" eller komme på side 3 (av septembersidene) siden jeg altså ikke får plass til alle datoene på en side....

Kult med tegning, slikt skjer ikke i min. Jeg har penner med farge, mest for fargekoding, litt for at det er finere å se på, men altså... jeg er virkelig ikke en tegner. Jeg er ikke grafisk anlagt i det hele tatt. (det er fint. Jeg bare 1)hadde ikke kommet på noe å tegne og 2)ser ikke egentlig poenget med det. Gidder altså ikke)
 
Har bestilt meg en bok med prikker fra personlig almanakk, syns dette så morsomt ut :) Fint å pusle med på kveldene.
 
Oooh, likte det nederste bildet. Jeg brukte bare 1 side, litt usikker på hva jeg gjør for september. Følte liksom at det ikke er nødvendig med 2 sider, men at du har delt opp måneden på siden til høyre var skikkelig lurt.
Og så likte jeg tegningen. Du gjør noe ut av starten på en ny måned. Den kan jeg godt kopiere :D Ikke at jeg kan å tegne da :p
Takk! Så gøy at flere har blitt med på dette!
 
Veldig gøy at vi egentlig gjør det samme. Bare på helt forskjellig vis :)
 
Hvordan går det med dere?
Jeg bruker min journal, men er fæl til å ikke gjøre det jeg skal uansett. Men nå får jeg jo et bilde på hvor ofte jeg utsetter ting, så jeg kan gjøre noe med det. Journalen min ser ikke så pen ut, siden jeg bruker en dårlig blyant og ingen farger. Men det er en start :)
 
Jeg glemmer den litt ut jeg...
 
Bruker den hver dag men ble litt sur på meg selv da jeg så at en ukes datoer var feil bare fordi jeg hadde blingsa litt.. Nå er sidene snudd om, september har begynt og jeg har funnet et layout jeg tror jeg kan trives med . Men har fått et veldig I trykk av hvor mye jeg utsetter ting og hvor opp og ned- innsatsen min er fra dag til dag!
 
Bruker min ofte, inninellom dager den ikke blir åpnet. Men bruker den iallefall annenhver dag. :)
 
Nå har jeg skrevet i min "midlertidige" i 4 dager (venter på en med dotted grid i posten) og jeg er altså HELT hekta!!! Kan ikke forstå hvordan jeg hadde oversikt før?! Har øvd meg masse på håndskift da jeg liker at det er pent :p tror dette er noe jeg kan holde på med LENGE :D :D :D I denne prøve boka har jeg prøvd meg veldig fram da, men ulike layouter o.l. så tror jeg har grei oversikt når jeg nå får nyboka å skal ha inn alt det jeg har lagt til nå :D
 
Falt av litt jeg.

Design og layout er ikke greia for meg da, bae oversikten.
 
Falt av litt jeg.

Design og layout er ikke greia for meg da, bae oversikten.
Tenker den er det viktigste jeg da?!
Jeg merker at jeg får gjort mye mer når gjøremål er nedskrevet. Når det står svart på hvitt så MÅ jeg liksom (en app overser jeg glatt )! Gleder meg til å se hvordan jeg kan få brukt den etter jeg starter på jobb også!:)
Også har jeg planer om å linke den opp mot en Jobbnotatbok hvor jeg skal bruke samme måte å bygge opp på som bullet journal (mine notatbøker er alltid ett eneste kaos og jeg aner aldri hvor jeg finner igjen ting - derfor er bl.a en tydelig under genialt tenker jeg)...

Ehm..atte - ja jeg er litt hekta som du kanskje forstår :p
 
89950bef50d9ad45f719860f86b4154b
endelig funnet layouten jeg liker best. Enkel og likevel litt farger :) noe slikt blir det vel fremover :)

Hvordan går det med dere andre?
 
Back
Topp