Bullet journalling

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Noen som driver med dette? :)
Jeg har nettopp begynt med det (mener NETTOPP, som i i går).
 
Aldri prøvd. Men du ga meg noe å lese på i natt i det minste. Kanskje senere, vi får se
 
Hva er det? :)
 
For mye å forklare, Google det.

Det er en form for kalender, dagbok, huskeliste og litt til i en bok...
 
Aaah, det har jeg faktisk hørt om før når jeg tenker meg om :p
 
76068e260ea5ad386762b9fac3662a93

Er så koselig å holde på med! :)
 
Det så litt artig ut. Jeg elsker notatbøker, kanskje jeg skal bruke en til dette? Trenger vel ikke ha en med datoer i?
 
Ikke akkurat det, men har alltid en almanakk/dagboksak med meg. Det skriver jeg opp alt av avtaler, vakter, planer etc. Må ha det analogt også. :)
 
Det så litt artig ut. Jeg elsker notatbøker, kanskje jeg skal bruke en til dette? Trenger vel ikke ha en med datoer i?
Jeg har bare en blank bok uten datoer og skriver inn datoene as I go :p da har jeg også plass til å.putte inn alt annet og. Lister over bøker og filmer jeg vil lese/se, ønskelister til jul og bursdag, oppussing planer osv. :) (har vanlig almanakk i tillegg for å få ned ting og ikke glemme alt! :p )
Jeg bestilte min bok på personligalmanakk.no og valgte en med prikker i istedet for linjer eller ruter. :)
 
Jeg har bare en blank bok uten datoer og skriver inn datoene as I go :p da har jeg også plass til å.putte inn alt annet og. Lister over bøker og filmer jeg vil lese/se, ønskelister til jul og bursdag, oppussing planer osv. :) (har vanlig almanakk i tillegg for å få ned ting og ikke glemme alt! :p )
Jeg bestilte min bok på personligalmanakk.no og valgte en med prikker i istedet for linjer eller ruter. :)

Uhh... Det var fine greier på den siden. Hvis jeg ellers hadde vært bedre til å bruke en slik notatbok, så hadde jeg kjøpt meg en. :D
 
Uhh... Det var fine greier på den siden. Hvis jeg ellers hadde vært bedre til å bruke en slik notatbok, så hadde jeg kjøpt meg en. :D
Liker så godt at du kan få den akkurat som man vil med forside og inni ❤
 
Liker så godt at du kan få den akkurat som man vil med forside og inni ❤

Ja jeg satt og lekte litt med den i går etter du linket den. Tror nok vi kanskje skulle ha en "familiekalender" kanskje? :D
 
Ja jeg satt og lekte litt med den i går etter du linket den. Tror nok vi kanskje skulle ha en "familiekalender" kanskje? :D
Vi hadde den et år og brukte den ikke så mye. Men hadde blitt mer nå som vi har to på skole og med fotballtrening og kamper i hytt og pine :p
 
Jeg begynte på en i går kveld etter å ha sett denne tråden :)
Måtte jo sjekke pinterest, og det så så moro ut. ;)
 
oh noooo.... hva har du gitt med ide om NÅ :p så jo suuuperartig ut!
 
Jeg begynte på en i går kveld etter å ha sett denne tråden :)
Måtte jo sjekke pinterest, og det så så moro ut. ;)
Ååh så gøy! Du gjerne legge ut bilde! :) jeg gleder meg nesten til september jeg nå, for forsiden til september ble så søt hahaha. :p
oh noooo.... hva har du gitt med ide om NÅ :p så jo suuuperartig ut!
Hadde vært veldig gøy om du begynte så hadde vi vært flere om å dele ideer og bilder :-D
 
Ååh så gøy! Du gjerne legge ut bilde! :) jeg gleder meg nesten til september jeg nå, for forsiden til september ble så søt hahaha. :p

Hadde vært veldig gøy om du begynte så hadde vi vært flere om å dele ideer og bilder :-D
Men etter sånn det er beskrevet skal du jo ikke lage den enda for du vet ikke hvor mange sider resten av august trenger? mode
 
Jeg diller med tanken om å begynne selv. Men ikke med masse tegning og dill. Bare...

Jeg er jo listoman, liste-avhengig, så dette må jo nesten passe for meg...
 
Det så ganske tidkrevende ut?
 
Back
Topp