Bullet journalling

Men etter sånn det er beskrevet skal du jo ikke lage den enda for du vet ikke hvor mange sider resten av august trenger? mode
Har telt meg frem og gitt meg selv god plass :) blir det sider til overs slenger jeg inn et dikt, sitat eller en tegning :)

Var så ivrig en kveld jeg kjedet meg :p
 
Nettopp :) jeg elsker å tegne og dille så jeg nyter den tiden på kvelden som jeg gjør klart til neste dag og fyller ut det jeg har gjort :)
Det er min tid liksom :)
Ja, nettopp. Gjøre det som en selv vil. Jeg kan like å tegne og dille når jeg vil. Ikke på vilkår når jeg "må". Slett ikke hver kveld. Da blir det tvang for meg. Vi er forskjellige og derfor skal slike bøker bli forskjellige. Og det er helt greit.

Nettopp derfor ble listelykke feil for meg, ei ferdig bok til lister eller forslag om stilige tegninger for en strikkeliste.

Jeg kan finne på å ha strikkeliste i min om jeg lager en
Da en plain side med listen. Ikke er vannmalt strikketøy på siden. Bare listen. Det er meg. Wasabitape vet jeg ikke engang egentlig helt sikkert om jeg vet hva er.
 
Ja, nettopp. Gjøre det som en selv vil. Jeg kan like å tegne og dille når jeg vil. Ikke på vilkår når jeg "må". Slett ikke hver kveld. Da blir det tvang for meg. Vi er forskjellige og derfor skal slike bøker bli forskjellige. Og det er helt greit.

Nettopp derfor ble listelykke feil for meg, ei ferdig bok til lister eller forslag om stilige tegninger for en strikkeliste.

Jeg kan finne på å ha strikkeliste i min om jeg lager en
Da en plain side med listen. Ikke er vannmalt strikketøy på siden. Bare listen. Det er meg. Wasabitape vet jeg ikke engang egentlig helt sikkert om jeg vet hva er.
Der er jeg ganske lik deg. Kan fint få inspirasjon til oppsett, men jeg hadde helt fint klart meg uten innholdsfortegnelse f.eks. Har kjøpt ei prøvebok nå, og om det blir brukt ut året, så blir det en nuuna fra neste år av. Etter litt prøving i dag så fant jeg ut at linjeark ikke funket for meg. Og jeg kan ikke tegne.
 
Der er jeg ganske lik deg. Kan fint få inspirasjon til oppsett, men jeg hadde helt fint klart meg uten innholdsfortegnelse f.eks. Har kjøpt ei prøvebok nå, og om det blir brukt ut året, så blir det en nuuna fra neste år av. Etter litt prøving i dag så fant jeg ut at linjeark ikke funket for meg. Og jeg kan ikke tegne.
Å skrive innholdsfortegnelse kan muligens være lurt om man skal de tilbake på noe, men en ferdig bok blir en tvangstrøye, når hele poenget er blank bok og gjøre den sin.

Tror sånn dotted grid er det beste, eller blanke ark rett og slett? Men linjer er det i de fleste jeg har liggende som evt forsøk. Usikker. Får se. Evt kjøper jeg noe for en test it året som du sier
 
Å skrive innholdsfortegnelse kan muligens være lurt om man skal de tilbake på noe, men en ferdig bok blir en tvangstrøye, når hele poenget er blank bok og gjøre den sin.

Tror sånn dotted grid er det beste, eller blanke ark rett og slett? Men linjer er det i de fleste jeg har liggende som evt forsøk. Usikker. Får se. Evt kjøper jeg noe for en test it året som du sier

Jeg ville ikke hatt ferdig bok sånn nei :-/ da er litt av greia borte syns jeg :p
Jeg har dottet og syns det er knall. Kan følges lett når en skriver og skal tegne opp ruter og linjer, samtidig er de ikke i veien når jeg vil tegne litt :)
 
Jeg ville ikke hatt ferdig bok sånn nei :-/ da er litt av greia borte syns jeg :p
Jeg har dottet og syns det er knall. Kan følges lett når en skriver og skal tegne opp ruter og linjer, samtidig er de ikke i veien når jeg vil tegne litt :)
Hvor har du kjøpt den? Aldri sett sånne.
 
Hvor har du kjøpt den? Aldri sett sånne.
Jeg bestilte notatbok fra personligalmanakk.no og da kan jeg velge linjer, ruter, eller prikker :) I a5 str. :)
 
Jeg diller med tanken om å begynne selv. Men ikke med masse tegning og dill. Bare...

Jeg er jo listoman, liste-avhengig, så dette må jo nesten passe for meg...

Jeg er litt der jeg også Sara! Vil sikkert forsøke å ha det litt fint - men jeg synes det hadde vært spennende å fått til det litt "enkle" også.

Også tror jeg at det hadde vært god trening for meg i at alt ikke kan være perfekt?! For jeg er sånn som river ut side etter side når jeg skal skrive en fin overskrift som jeg ikke får til :p en slik bok blir ikke perfekt og det kan nok være litt lurt kjenner jeg :p
 
God trening ja. Tror det blir sånn på meg.

Klarer jeg å overvinne perfeksjonisten som mener jeg "må" vente til 1.9 tro?
 
God trening ja. Tror det blir sånn på meg.

Klarer jeg å overvinne perfeksjonisten som mener jeg "må" vente til 1.9 tro?
Haha slik satt jeg og men jeg klarte å begynne 15. August! Men glemte viktige ting jeg ville ha med for var så ivrig. Ble ikke noen månedsoversikt eller en mnds-tracker blant annet :p
 
Jeg ville helst hatt med ting som er passet jeg

19 - eldste 8 år. Yngste første tann.
I dag - mellomste knekket skikkelig koden på å sykle.

Vil ha oversikt, sånn fargekodet måned. På eldstemann sine skoledager. I forhold til mobbingen.

Jo. Jeg tror jeg må ha noe. Den oversikten fra i morgen.
 
I dag fikk jeg kjøpt meg bok

Linjer da.

Skal bestille sånn dotted grid dersom dette er noe jeg kommer til å fortsette med tenker jeg.

Tilbakedateter litt ;-)
 
Jeg har også skaffet meg en notatbok nå. En til 10kr på europris. Tenker at det vil ta litt tid å sette seg inn i det hele, så jeg kjøpte en billig en til å starte med. Så kan jeg oppgradere til en av bedre kvalitet om jeg blir bitt av basillen :) Kjøpe byanter til å farge med, og til å skrive med. Gleder meg til å komme igang :) Må bare se det klippet der det hele ble forklart en gang eller to til :)
 
Jeg plukket med meg en fra nille, ikke så dyr den heller


Og penner til å skrive med. Både blå og farge, ikke høy kvalitet, men kurant (bic)

Fargeblyanter er kanskje ikke dumt, men det har vi masse av.

Jeg har ikke tenkt å pynte masse, men litt fargekodet må jeg ha

Altså farger mer til fargekode enn fargedekorasjon
 
Jeg har også skaffet meg en notatbok nå. En til 10kr på europris. Tenker at det vil ta litt tid å sette seg inn i det hele, så jeg kjøpte en billig en til å starte med. Så kan jeg oppgradere til en av bedre kvalitet om jeg blir bitt av basillen :) Kjøpe byanter til å farge med, og til å skrive med. Gleder meg til å komme igang :) Må bare se det klippet der det hele ble forklart en gang eller to til :)
Klipp? Jeg har bare lest tekst. Ikke sett klipp
Hvor?
 
Er bare å søke på bullet journal på YouTube og så får du folk som viser sine og man får se hvordan folk setter opp sine :) er jo ingen regel for hva som MÅ inn I den. Men kan vært lurt med en index over hva du har på sidene :)
 
Back
Topp