Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt Bugaboo cameleon I 2 år til førstemann, og selv den funker helt greit på grus, selv med de bittesmå forhjulene. Bugaboo Buffalo har vi kjøpt denne gangen, og de har jo fire store, kraftige hjul, så det er null problem!
Er så forelska i denne vognen, så det kom som en liten nedtur at noen mente jeg burde hatt en ekstra "skogsvogn" .
Føler jeg har lagt nok penger i vogn, og hadde ikke tenkt å ha to...
Høres tullete ut spør du meg. De eneste som trenger en ekstra "skogsvogn" er de som kjøper seg joggevogn eller TFK/Mountain Buggy fordi de er svært mye ute i terreng, og trenger en terreng-vogn.
Jeg har gått fra Sognsvann til Frognerseteren på bare grus med en Stokke Xplory- om du har sett de, så vet du at det er verdens dårligste "terreng-hjul". Så om den takler det, takler Buffalo laaaaangt mer. Hele poenget med den nye Bugaboo Buffalo, er jo også at den skal fungere på alt føre. Til og med i dyp sand på stranden, om man setter den inn i "to-hjuls-modus".
Nettopp! Da satser jeg på at denne vognenhar det jeg trenger,så får jeg heller tenke tanken på nytt om jeg skulle føle den ikke gjør nytten !!
Jeg har investert i en ny Bugaboo. Men så får jeg høre at jeg kanskje burde hatt en vogn til fordi denne ikke er så god på grus og slikt som det jeg har trodd.. Noen som har erfaring fra denne vognen?All erfaring tas i mot med takk. Barnevognjungel!!
har tfk og har brukt den mye i ulent terrengHøres tullete ut spør du meg. De eneste som trenger en ekstra "skogsvogn" er de som kjøper seg joggevogn eller TFK/Mountain Buggy fordi de er svært mye ute i terreng, og trenger en terreng-vogn.
Jeg har gått fra Sognsvann til Frognerseteren på bare grus med en Stokke Xplory- om du har sett de, så vet du at det er verdens dårligste "terreng-hjul". Så om den takler det, takler Buffalo laaaaangt mer. Hele poenget med den nye Bugaboo Buffalo, er jo også at den skal fungere på alt føre. Til og med i dyp sand på stranden, om man setter den inn i "to-hjuls-modus".
Har
har tfk og har brukt den mye i ulent terrengingen problem
har ikke jogga med den men sett andre gjør d uten problem og
![]()