Bugaboo Buffalo

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Jeg har investert i en ny Bugaboo. Men så får jeg høre at jeg kanskje burde hatt en vogn til fordi denne ikke er så god på grus og slikt som det jeg har trodd.. Noen som har erfaring fra denne vognen? :) All erfaring tas i mot med takk. Barnevognjungel!!

Beklage, har ingen erfaring med den vognen xD jeg kjøpte akkurat Tfk med multi x bagen! Verdens deiligste vogn! Er jo både dypvogn og sportsdel i en, så slipper en å flytte ungen for tidlig i den store sportsdelen :)

Har hatt Bugaboo cameleon I 2 år til førstemann, og selv den funker helt greit på grus, selv med de bittesmå forhjulene. Bugaboo Buffalo har vi kjøpt denne gangen, og de har jo fire store, kraftige hjul, så det er null problem!

Har hatt Bugaboo cameleon I 2 år til førstemann, og selv den funker helt greit på grus, selv med de bittesmå forhjulene. Bugaboo Buffalo har vi kjøpt denne gangen, og de har jo fire store, kraftige hjul, så det er null problem!

Er så forelska i denne vognen, så det kom som en liten nedtur at noen mente jeg burde hatt en ekstra "skogsvogn" .
Føler jeg har lagt nok penger i vogn, og hadde ikke tenkt å ha to...

Er så forelska i denne vognen, så det kom som en liten nedtur at noen mente jeg burde hatt en ekstra "skogsvogn" .
Føler jeg har lagt nok penger i vogn, og hadde ikke tenkt å ha to...

Høres tullete ut spør du meg. De eneste som trenger en ekstra "skogsvogn" er de som kjøper seg joggevogn eller TFK/Mountain Buggy fordi de er svært mye ute i terreng, og trenger en terreng-vogn.
Jeg har gått fra Sognsvann til Frognerseteren på bare grus med en Stokke Xplory- om du har sett de, så vet du at det er verdens dårligste "terreng-hjul". Så om den takler det, takler Buffalo laaaaangt mer. Hele poenget med den nye Bugaboo Buffalo, er jo også at den skal fungere på alt føre. Til og med i dyp sand på stranden, om man setter den inn i "to-hjuls-modus".

Høres tullete ut spør du meg. De eneste som trenger en ekstra "skogsvogn" er de som kjøper seg joggevogn eller TFK/Mountain Buggy fordi de er svært mye ute i terreng, og trenger en terreng-vogn.
Jeg har gått fra Sognsvann til Frognerseteren på bare grus med en Stokke Xplory- om du har sett de, så vet du at det er verdens dårligste "terreng-hjul". Så om den takler det, takler Buffalo laaaaangt mer. Hele poenget med den nye Bugaboo Buffalo, er jo også at den skal fungere på alt føre. Til og med i dyp sand på stranden, om man setter den inn i "to-hjuls-modus".

Nettopp! Da satser jeg på at denne vognenhar det jeg trenger,så får jeg heller tenke tanken på nytt om jeg skulle føle den ikke gjør nytten !!

Nettopp! Da satser jeg på at denne vognenhar det jeg trenger,så får jeg heller tenke tanken på nytt om jeg skulle føle den ikke gjør nytten !!

For meg høres det litt ut som om de du har snakket med har Bugaboo Cameleon (ikke Buffalo) i tankene når de sier at du trenger en ekstra vogn til terreng, for de har veldig små forhjul (men der kjøpte vi egen vinterhjul som vi byttet til når det var snø etc., så var aldri noe problem med den heller).

Jeg har investert i en ny Bugaboo. Men så får jeg høre at jeg kanskje burde hatt en vogn til fordi denne ikke er så god på grus og slikt som det jeg har trodd.. Noen som har erfaring fra denne vognen? :) All erfaring tas i mot med takk. Barnevognjungel!!

Nå har jeg en bugaboo donkey, som er en søsken vogn men har nesten samme understell som bufaloo. Jeg er kjempe fornøyd med vognen og bruker den overalt. Aldri hatt noe problem på verken snøføre eller grus. Perfekt for by og bygdområder. Jeg mener ihvertfall at du ikke trenger en vogn til.

En av mine grunner for å kjøpe akkurat denne var at den skal være relativt god på grus/sti i tillegg til å funke bra i by, og det er jo et salgsargument både selgere og bugaboo selv reklamerer med, så jeg syns det høres litt rart ut. Men det er jo ikke ikke en traktor, liksom...

Har
har tfk og har brukt den mye i ulent terreng ;) ingen problem :) har ikke jogga med den men sett andre gjør d uten problem og :)

Har

har tfk og har brukt den mye i ulent terreng ;) ingen problem :) har ikke jogga med den men sett andre gjør d uten problem og :)

Mente at de eneste som har behov for en vogn som Mountain buggy/joggevogn/TFK- og ikke kan klare seg med en "vanlig" vogn er de som er mye ute i skog og mark eller jogger mye. Uttrykte meg litt feil der! Vet at TFK nettopp funker fint til terreng :)

Men Buffalo funker også helt fint, så hun vil ikke trenge en ekstra vogn med mindre de er "Lars Monsen" familie ;)

Er bare noen med vogndilla som må ha unnskyldning for å kjøpe flere :p det er mest praktisk og ikke minst plassbesparende å ha en vogn, bugaboo skal jo være en bra vogn og til den prisen hadde jeg returnert den hvis den bare kunne brukes på asfalt... Bare vent å se til babyen kommer du, så skal du se du blir fornøyd og ikke vil ha en vogn til :)
Har duo-vogn og kjøpte derfor ikke ekstra vogn før han ble 1 år og vi skulle på ferie, tenkte det var bedre med en trille til å slite på flytransporten.

Back
Topp